Білімділер поралы

Сөзбен сомдалған тұлға

Сөз өнері 5 - сынып
САБАҚ: «Сөзбен сомдалған тұлға»
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын мақсаттары: Оқушылар «Сөзбен сомдалған тұлға» тақырыбы бойынша көркем бейне, образ, метафора, көркем шығарма ұғымдары туралы түсінік алады.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Көркем бейне, образ, метафора, көркем шығарма ұғымдарын біледі
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
«Сөзбен сомдалған тұлға» тақырыбы бойынша көркем бейне, образ, метафора, көркем шығарма ұғымдарын түсінеді, көркем шығармада таба алады
Кейбір оқушылар орындай алады: «Сөзбен сомдалған тұлға» тақырыбы бойынша көркем бейне, образ, метафора, көркем шығарма ұғымдарын практикада қолданыла алады

Басы. Білу.
Түсіну
1. «Броун» әдісі арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу.
2. Абайдың образын оқимын: Қаһарман іштей түлеп өседі. Демек, рухани мағынасында Абай, бір жағынан, сыр мен сезімнен, ой мен санадан құйылып жасалған терең психологиялық тұлға. Бас кейіпкердің парасат пен философияға толы болмыс - бітіміндегі қайталанбас қадыр - қасиетте осында жатыр. Абай - кең құлашты, мол тынысты эпикалық тұлға.
3. Сұрақ: Бұл не деп ойлайсыңдар? (Образ немесе көркем бейне)
4. Теориясын оқыту
Образ, көркем бейне - шындықты танып - білуде әдебиет пен өнерге тән ерекше эстетикалық категория. Көркем шығармада сөзбен сомдалған кез келген құбылысты (көбінесе әдеби қаһарман бейнесін) Образ деп атайды. Бұл тұлғаны (Абайды) автор эпопеяның басынан аяғына дейін өрмек тоқығандай, бір де бір тінін үзбестен тартып, асықпай өріп шығады. Көл - көсір нақты да затты деталь, ұшан - теңіз психологиялық анализ, сан - сала іс - әрекет, қимыл - харекет - осылардың бәрі Абай тұлғасын сомдауға қызмет етеді.
Ең қарапайым мағынасында – образ суретті сөз. Жансыз табиғатқа жан бітіру.
Көркем шығарма (Художественное произведение; artwork) — баспада жариялау үшін, фильм, бейнежазбалар жасау үшін мультимедиа жүйелерінде дайындалған иллюстрациялар немесе графиктер: сызбалар, суреттер, фото суреттер, карталар, схемалар және т. б.[1]

Талдау ОБразды тап:
Күлімсіреп аспан тұр,
Жерге ойлатып әр нені (Абай)

Гималай – көктің кіндігі,
Гималай – жердің түндігі. (І. Жансүгіров)

Елсіз жер... еңіреген інгенде күй,
Селеулер жел оятқан билеген би.
Аулақта қорқақ қоян зар тыңдаған,
Тұқырып қала берген шеңгел мен ши. (І. Жансүгіров)

Соңы
Жинақтау
Бағалау 1. Алдар Көсе туралы мультфильм көрсетіледі
2. Тапсырма: Алдар Көсенің образын сомдаңдар
Зуылдақ әдісі арқылы 1 оқушы сабақта өткенімізді 1 минут ішінде, тоқтамай айтып береді

Мектеп: «Малонарым орта мектебі» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Каирбаева Диана Ермаковна

Сөзбен сомдалған тұлға. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 74
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 74
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика