Бәйге бөлімі


Having fun. Abilities.

Theme of the lesson: Unit 8. Having fun. Step 1. Abilities.
Үздік ұстаз бәйгесіне
General aims: To learn and practise Can/can't.
To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
Results of educating: Students will know to use can/can't and will develop their reading speaking and listening skills.
Main ideas: New approaches to teaching and learning.
Learning to think critically. Assessment for and of learning. Teaching talented and gifted children.
Methods: Dialogue.
Answer and question.
Make a poster.
Resources: English book, markers, kist, pictures, papers,

Warm up: We wish you.....
Checking home task Extra reading's task
Presentation To we will travel by ship, so you should write your names of these stickers and glue it this ship.
Ok, we are in the ship, we are in the sea and you are sailors. We should do something during the way.
- Do you like English lesson?
- What do you like do at English lesson?
- Do you like sing a song?
- Do you like new words?
- Do you like listen to music?
- Do you like games?
- Do you like writing?
Ok, that's kind and very nice.

Practice 1. Sing a song "Mayflower"
2. New words. Dispense new words. ability [ə'bɪlətɪ] способность - мүмкіндік
swim [swɪm] плавание - жүзу
dive [daɪv] нырять - сүңгу
sing [sɪŋ] петь - ән айту
draw [drɔː] рисовать - сурет салу
speak [spiːk] говорить - айту
cook [kuk] готовить - ас әзірлеу
dance [dɑːn(t) s] танцевать - билеу
ski [skiː] ходить на лыжах - шаңғы тебу
stand on my head - встать с головой - баспен тұру
ride a horse - сесть на лошадь - атқа міну
ride a bike - кататься на велосипеде - велосипед тебу

3. Grammar.
Can / Can’t
істей аламын/ істей алмаймын
могу/ не могу
An ability to do something
бірденені істей алу қабілеттілігі
способность что - то сделать

4. Listening.
Exercise1.
Singular work.
Match the words with the pictures. You have got three minutes.
Exercise 2.
This is the first of a song. How many abilities are there?
I can swim and I can dive.
I can stand on my head.
I can ride a bike.
I can. Oh yes, I can.
Exercise 3 a
To find Pirate’s problem. Listen to the song. The Pirate has got a problem. What’s his problem?
Exercise 3 b
Listen again Pirate’s problem. Are these sentences true, false or we don’t know?
1. He can play the piano.
2. He can dance.
3. He can’t cook.
4. He can draw.
5. He can’t play tennis.

5. Speaking.
Exercise 6
Hot microphone.
What can your friend do?
A B C level’s task. Dispense ABC cards.
Students A make a dialogue and role play.
Students B do an exercise 2 with Work book.
Students C do an exercise 1 with Work book.

Evaluation 6. Reading
1 group. Make a claster. Exercise 7 with Student’s book.
2 group. Make a poster exercise 3 with Work book.
3 group. Venn diagram. Exercise 5 with Work book.

Assessment: Feedback. To find a treasure
Reflection. Palm tree Assessment for learning.
Home task: Exercise 4 with Work book and new words.

Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы
"Өкпеті" орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
Какибаланова Маржан Бокебаевна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • «Ж», «Ш» дыбыстары. Су торғайы (М. Зверевтің әңгімесі)

    Әңгімені оқып, сұраққа жауап беруге үйрету, шығармашылығын, дыбыстарды дұрыс айта білуін дамыту, құстарға қамқорлық жасау мен қорғауға тәрбиелеу
  • Табиғат және адам

    Табиғат пен адамның үйлесімділігі туралы білімдерін кеңейту; Табиғатқа деген қамқор қарым - қатынас дағдыларын дамыту;
  • Масленица

    Познакомить с русским народным праздником, дать представление о значении и традициях празднования встречи весны. развивать зрительное и слуховое внимание, ловкость и быстроту, развивать навыки ...
  • Өзге тілдің бәрін біл, Өз тіліңді құрметте! (педагогтармен жұмыс)

    Қазақ тілі - саялаған нұр бағым, Қазақ тілім - анам тілі ардағым. Сен арқылы жетіп жатыр өмірге, Жан сырларым, тілегім, бар арманым,- дей отырып бүгінгі «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте» ...
  • Витамины круглый год (закрепление)

    Уточнить представления детей о роли витаминов в жизни человека. Закрепить лексические единицы по темам «фрукты и овощи». Упражнять цвета, закрепить пройденные темы. Развивать навыки понимать простые ...
  • Қош бол, балабақша!

    Қош бол, балабақша! ертеңгілігі. Бүгін бізде мереке. Бүгінгі күн ерекше, Сүйкімді ұл - қыздармен Қоштасатын күн, міне Кереметтей қошеметпен Ортамызда жарқырасын! Қане, достар бастайықшы Балымызды ...
  • Қыстағы шуақты күн

    Қысқы табиғат ерекшеліктерін, әсемдігін сезініп, оны бейнелей білуге үйрету. Балаларды сурет жанрымен «Пейзаж» таныстыру. Суретшінің еңбегі туралы түсініктерін кеңейту. Балалар бойында байқағыштық, ...
  • Құс ауласында

    Қағазбен және қайшымен жұмыс істеу дағдысын бекіту, тікбұрышты екі бөлікке бөлу, бұрыштарды кесу, сюжетке лайық бөлшектерді, пішіндерді мұқият жапсыру. Балалардың шығармашылық қабілеттерін анықтау, ...
  • Дені саудың - жаны сау

    Балаларды ойындар арқылы ақыл-ойының толысып өсуіне ықпал жасау, бір-біріне көмектесуге, достық қарым-қатынастарын дамыту
  • Алға домалауды үйрету. Нысананы дәлдеуді үйрету

    Салауатты өмір салтын қалыптастыру және балалардың денсаулығын нығайту. Балалардың денсаулығын нығайтуға арналған хатка - йога элементтерін қолдану арқылы балалардың бойын түзеп жүруін, икемділігін, ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 6
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 6
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика