Бәйге бөлімі


Having fun. Abilities.

Theme of the lesson: Unit 8. Having fun. Step 1. Abilities.
Үздік ұстаз бәйгесіне
General aims: To learn and practise Can/can't.
To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
Results of educating: Students will know to use can/can't and will develop their reading speaking and listening skills.
Main ideas: New approaches to teaching and learning.
Learning to think critically. Assessment for and of learning. Teaching talented and gifted children.
Methods: Dialogue.
Answer and question.
Make a poster.
Resources: English book, markers, kist, pictures, papers,

Warm up: We wish you.....
Checking home task Extra reading's task
Presentation To we will travel by ship, so you should write your names of these stickers and glue it this ship.
Ok, we are in the ship, we are in the sea and you are sailors. We should do something during the way.
- Do you like English lesson?
- What do you like do at English lesson?
- Do you like sing a song?
- Do you like new words?
- Do you like listen to music?
- Do you like games?
- Do you like writing?
Ok, that's kind and very nice.

Practice 1. Sing a song "Mayflower"
2. New words. Dispense new words. ability [ə'bɪlətɪ] способность - мүмкіндік
swim [swɪm] плавание - жүзу
dive [daɪv] нырять - сүңгу
sing [sɪŋ] петь - ән айту
draw [drɔː] рисовать - сурет салу
speak [spiːk] говорить - айту
cook [kuk] готовить - ас әзірлеу
dance [dɑːn(t) s] танцевать - билеу
ski [skiː] ходить на лыжах - шаңғы тебу
stand on my head - встать с головой - баспен тұру
ride a horse - сесть на лошадь - атқа міну
ride a bike - кататься на велосипеде - велосипед тебу

3. Grammar.
Can / Can’t
істей аламын/ істей алмаймын
могу/ не могу
An ability to do something
бірденені істей алу қабілеттілігі
способность что - то сделать

4. Listening.
Exercise1.
Singular work.
Match the words with the pictures. You have got three minutes.
Exercise 2.
This is the first of a song. How many abilities are there?
I can swim and I can dive.
I can stand on my head.
I can ride a bike.
I can. Oh yes, I can.
Exercise 3 a
To find Pirate’s problem. Listen to the song. The Pirate has got a problem. What’s his problem?
Exercise 3 b
Listen again Pirate’s problem. Are these sentences true, false or we don’t know?
1. He can play the piano.
2. He can dance.
3. He can’t cook.
4. He can draw.
5. He can’t play tennis.

5. Speaking.
Exercise 6
Hot microphone.
What can your friend do?
A B C level’s task. Dispense ABC cards.
Students A make a dialogue and role play.
Students B do an exercise 2 with Work book.
Students C do an exercise 1 with Work book.

Evaluation 6. Reading
1 group. Make a claster. Exercise 7 with Student’s book.
2 group. Make a poster exercise 3 with Work book.
3 group. Venn diagram. Exercise 5 with Work book.

Assessment: Feedback. To find a treasure
Reflection. Palm tree Assessment for learning.
Home task: Exercise 4 with Work book and new words.

Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы
"Өкпеті" орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
Какибаланова Маржан Бокебаевна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 1
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Ұлыстың ұлы күні!

    Балаларға ұлыстың ұлы күні туралы мағлұмат беру. Балаларды елін, Отанын сүюге, ұлттық салт - дәстүрін дәріптеуге тәрбиелеу. Имандылық, инабаттылық, ізеттілік қасиеттерін қалыптастыру. Көрнекілігі: ...
  • 4 санымен танысу

    Логикалық ойлауың, пәнге қызығушылығын дамыту. Жеке жұмыс істей білуге, достық қарым - қатынасқа еркін түсуге тәрбиелеу.
  • Т. Молдағалиев «Бауырлар» өлеңі. Етістік. (қысқа мерзімді жоспар)

    Автор шығармашылығы туралы жалпы түсінік беру, өлеңнің идеясын ашу, патриоттық мәнін ұғынуға бағыттау. Оқушылардың танымдық қабілетін дамыту, пән бойынша білімдерін кеңейту,
  • Сөйлем

    Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
  • Барыс септігі

    Барыс септігі туралы (сұрақтары, жалғаулары) туралы мағлұмат беру, сөйлемде етістіктен болған мүшемен тікелей байланысатынын, толықтауыш, пысықтауыш қызметтерін атқаратынын түсіндіру, зат есімнің ...
  • 9 санының құрамы

    9 санының құрамы туралы оқушылардың білімін қалыптастыру, сәйкес теңдіктерді жазуға және оқуға оқушыларды үйрету, 9 санының құрамы туралы білімді есептеулер жүргізуде қолдану білімін тиянақтау.
  • Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық тақырыбына есептер шығару

    Перпендикуляр түзулердің анықтамасының тұжырымдамасын, қасиеттерін пайдаланып есептер шығару және нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты таба білу арқылы адамның ақыл - ойына, рухани дамуына қатысты ...
  • Әдептен озбайық

    Оқушыларға әдептілік туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мінін ашу.
  • Химиядан қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы

    Органикалық заттардың ерекшелігі мен маңызы. А. М. Бутлеровтың құрлыс теориясы. Органикалық заттардың ерекшелігін ажырата білу, құрылымдық формуланы жазып уйрену.
  • Құлақтан кіріп, бойды алар

    Өлеңді мәнерлеп оқып, тақырыбы мен мазмұнына талдау жасау. Абай ақынымызды тағы бір қырынан /сазгер/ таныту.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 5
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 5
Роботтар: 0
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика