Білімділер поралы

Ауаның ылғалдылығы

Сабақтың тақырыбы: Ауаның ылғалдылығы. (8 сынып)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік мақсаты: ауаның ылғалдылығы ұғымын енгізе отырып, күнделікті өмірде және адам өміріндегі ылғалдылықтың маңызын көрсету, ауаның ылғалдылығын өлшеу құралдарымен және олардың жұмыс істеу принциптерімен таныстыру;
2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау.
1. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, кітаппен жұмыс.
Сабақтың көрнекіліктері: плакаттар, суреттер,

Сабақтың барысы:
І. ДК. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу;
2. Оқушыларды түгендеу;
3. Сынып бөлмесінің тазалығын тексеру;
4. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (жұмыс орны, отырыстары, сыртқы түрлері);
5. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ. ДК. Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
А) теориялық білімдерін тексеру.
Ә) практикалық тапсырмаларын тексеру.
Б) есептерін тексеру.

ІІІ. ДК Білімді жан - жақты тексеру./
ІV. ДК. Жаңа материалды қабылдауға әзірлік, мақсат қою.
1) Қандай құбылыс булану деп аталады?
2) Сұйықтың газ тәріздес күйге ауысының қандай екі әдісін білесіңдер?
3) Кебу дегеніміз не?
4) Қаныкқан және қанықпаған бу дегеніміз не?
5) Қаныққан бу қысымының көлемге, температураға, заттың тегіне
тәуелділігі.
6) Сұйықтың кебу жылдамдығы неге тәуелді?
7) Конденсациялану процесі дегеніміз не?
8) Сырттан жылу берілмегенде кебетін сұйықтың температурасының төмендеу себебін түсіндіріңдер.
9) Неліктен қалыпты жағдайларда буланып жатқан сұйықтың температурасы өзгеріссіз қалады?
10) Булану кезінде энергия жұтыла ма, әлде бөліне ме? Конденсациялану кезінде ше?
11) Бұлттардың пайда болуын түсіндіріңдер.

V. ДК. Жаңа материалды меңгерту:
Ауаның ылғалдылығы.
Жер бетіндегі су қоймаларының, мұхиттар, өзендер мен теңіздер бетінен, сонымен қатар өсімдіктер бетінен үздіксіз судың булану нәтижесінде атмосфералық ауа құрамында су буының болуы. Ауаның салыстырмалы және абсолют ылғалдылығы. Ауаның салыстырмалы ылғалдылығын есептеу формуласы мұндағы р - ауадағы су буының қысымы рк - берілген температурадағы қаныққан бу қысымы.
- Психрометр және гигроскоптың құрылысы және жұмыс істеу принциптері.
- Психрометрлік кесте.
- Шык нүктесі ұғымы. Шык нүктесі ауанын ылғалдылығының сипаттамасы.

VІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру.
§17 сұрақтарын талдау.
Жаттығулар орындау.
1. Тоңазытқыштан шығарылған жеміс «терлей ме» егер, оның температурасы +3° С, ал атмосферадағы су буының қысымы:
а) ЗОмм. сын. бағ; б) 10мм. сын. бағ; в) 5мм. сын. Бағ - на тен болса?
2. Құрамындағы су буының қысымы 11, 2мм. сын. бағ., температурасы 21°С ауаның салыстырмалы ылғалдылығын анықтаңдар.
3. Бөлмедегі ауаның температурасы 20 °С. Егер құрғақ және ылғал термометрлердің көрсетулерінің айырмасы 5 °С болса, психрометрдің ылғал термометрі нені көрсетеді?
VІІ. ДК. Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
№ 6 эксперименттік тапсырманы орындау.
VIІI. ДК. Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §17

Ауаның ылғалдылығы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 243
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 241
Роботтар: 3
beibarys Гульжазира
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика