Білімділер поралы
загрузка...

Бояулар сыры

Бояулар сыры
Тобы: (Ересек) Қарлығаш.
Білім беру саласы: Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Сурет салу.
Мақсаты: Балаларды бояулардың түрлерімен таныстыру. Негізгі және қосымша түстермен жұмыс жасауға үйрету. Эстетикалық талғамдарын дамыту. Түстерді үш тілде айту. Балаларды сурет салуға үйрету.
Дамытушылық: Сурет салу дағдысын логикалық ойлау, еске түсіру, елестету қасиетін дамыта отырып, берілген тақырыпты тез орындауға үйрету.
Тәрбиелігі: Жалпы өнерді құрмет тұту, оған сүйіспеншілігін арттыру және ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Слайд, кемпірқосақтың суреттері,
Әдіс - тәсіл: Шаттық шеңбер, қайталау, сұрақ - жауап, жұмбақтар, топтық жұмыс, қорытынды.

Мотивациялық – қозғаушылық
Сәлеметсіздер ме балалар?
Шаттық шеңбер:
Армысың, көк аспан,
Армысың, асыл күн.
Армысың, туған жер,
Армысың, достарым.
Армысың, келген қонақтарым

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Қайталау сұрақтары жүргізіледі.
1. Қазір қай мезгіл?
2. Күз мезгілінде неше ай бар? 3. Ай аттарын айтамыз?
4. Ерекшеліктері қандай?

Сол кезде есік қағылады.
Есік қағып тұрған кім екен?
Кіріңіз, төрлетіңіз.
Осы сәтте баяу әуен ойнатылады.
Ішке Бояу ханзадасы кіреді.
Сәлеметсіздер ме?
- Педагог.
Қай елден келесіз?
- Бояу ханзадасы. Бояулар әлемінен келемін.
Мен Бояулар әлемінен келген себебім.
Мен сіздерге әкелген тапсырмаларым бар.
- Педагог. Бояу ханзадасынан тапсырманы алады да, оқи бастайды.
- Қане балалар дайынбыз ба?
- Педагог балаларды 2 - топқа бөледі.
1 - топтың аты «Акварель».
2 - топтың аты «Гуашь»
- Педагог.
Балалар, сіздерге « Бояулар әлемінен» келген тапсырмалар ортақ екен.
Олай болса,
1 - тапсырма. Сұрақтарға жауап.
1. Түстер шеңберінде неше топқа бөлінеді?

Жылы түстерді атаң?
Суық түстерді атаң?

2. Негізгі түстер мен қосымша түстерді ата?
3. Суға жақсы еритін бояу түрі қандай?
4. Суға езілетін қою бояу түрі қандай?

2 - тапсырма. Жұмбақтарды шешу.,
1. Қызылы бар, сарысы бар,
Құйрығы бұлғаңдаған.
Түздің сондай тағысы бар.
Ол не?
2. Оны ағаштың басынан ізде,
Түрлі түсті боянады күзде.
Ол не?

3 - тапсырма. «Кім шапшаң ойыны»
Палитраны құрастыру..
4 - тапсырма: түстерді үш тілде айту

5 - тапсырма: Кемпірқосақтың суретін салу.
1. Кемпірқосақ неше түстен тұрады?

2. Кемпірқосақтың түстері
қандай?

- Педагог кемпірқосақтың салу жолдарын көрсетеді және түсіндіреді.

Рефлексиялық - түзетушілік
Сергіту сәті:
Әуен ойнатылады.

- Педагог.
Балалар келесі оқу қызметінде жұмысымызды аяқтаймыз.

- Педагог.
Бояу ханзадасына сұрақ қояды
Менің балаларымның оқу қызметіне қатысқаны ұнап жатыр ма?.
- Бояу ханзадасы.
- Иә ұнап жатыр.
Балаларыңыз шетінен білімді екен.
Олай болса, мен жүрейін тағыда баратын жерлерім бар.
Сіздерге рахмет.
- Педагог.
Бізге тағыда тапсырмаларыңызбен келіп тұрыңыз. Бояулар әлеміне сәлем айтыңыз.
- Қане, балалар келген қонағымызбен қоштасайық.

- Балалар, бізге қонаққа кім келді?
- Кемпірқосақ неше түстен тұрады?
- Қандай бояулар бар?

Менің балаларым бүгінгі оқу қызметіне жақсы қатысты.
Ендеше келген қонақтарымызға
Келесі кездескенше қош, сау болыңыздар!

Күтілетін нәтиже:
Біледі: Түрлі - түстерді ажырата біледі
Игереді: сурет салуда техникалық дағдыларды және икемділіктерді игереді.
Меңгереді: Кемпірқосақтың суретін салу, түстерді дұрыс орналастыруды меңгереді.

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
"Ақбота"балабақшасының бейнелеу өнерінің жетекшісі
Сақтағанова Света Келдибаевна

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 466
Қолданушылар: 4
Қонақтар: 462
Роботтар: 2
aiko79 togzan Улыкбек жуманкуловна
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика