Білімділер поралы

Сақтардың қоғамдық құрылысы

Сабақтың тақырыбы: Сақтардың қоғамдық құрылыс
Сабақтың мақсаты: Алғашқы қауымдық құрылыстың ыдырап әскери демократиялық пайда болу ерекшеліктеріне тоқталу, ерікті қауым мүшелерін тәуелді адамдарға айналдыру, таптар мен мемлекеттің қалыптасуы.
Дамытушылық мақсаты: алған білімдерін қайталап, жүйелеп, ойлау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: ата - баба тарихын құрметтей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: дағды мен білікті қалыптастыру.
Оқыту әдісі: ойын, сұрақ - жауап, баяндау
Сабақтың түрі: ойын сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Қазақстан картасы, тірек сызба, парақшалар, қазақтың көне тарихы кітабы.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
2. «Локоникалық ойын» қысқа сөз айтылады, сол сөзге өз ойларын айту.
Төрт түлік мал, Геродот, жылқының екі түрі, отырықшылық, күймелі арба.
3. «Жорға» ойыны
10. Грек авторлары сақтарды кімдер деп атады? (азиялық скифтер)
20. Сақ тайпаларына тән ерекшеліктер: (бас сүйегі шағын, беті едәуір жалпақ, көзі ұялы, қабақ сүйегі шығыңқы, көкірегі дөңес)
15. Сақ тайпалары туралы деректер кімдердің жазбаларында сақталған? (парсы, грек)
5. Сақтардың көпшілігі қандай шаруашылықпен айналысты? (мал)
15. Киіз үй қай уақыттан пайдаланыла бастады? (б. з. б. І мыңж.)
25. Сақтарда жылқының қандай түрлері болды? (1. жатаған, қарабайыр, 2. мініс жылқы)
30. Егіншілікпен айналысқан өңірлер: (Жамбыл обл., талғар қаласы айналасы, Алатау елді мекені, Сырдарияның оңтүстік аңғары, Шірік Рабат, Бәбіш молда)
15. Парсы жазбаларында сақтарды қалай атады? (құдіретті еркектер)
20. Сақтар қай елдермен қатынас жасады? (Ассирия, Мидия, б. з. б ҮІ ғ.)

ІІІ. Үй тапсырмасын актуалдау.
Сақтардың тұрмысы, шаруашылығы туралы біле отырып, бүгінгі жаңа сабағымыздың тақырыбын анықтадық.
Бүгінгі сабақ Сақтардың қоғамдық құрылысы
ІҮ. Жаңа сабақ Сақтардың қоғамдық құрылысы
Жоспар
1. Сақтардың әлеуметтік құрылысы.
2. Мүлік теңсіздігінің пайда болуы.

Сақтардың қоғамдық құрылысы. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 33
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 33
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика