Білімділер поралы

Lesson Study тәсілі арқылы «Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың белсенділігін қалай арттыруға болады?»

Рефлексиялық есеп
Lesson Study тәсілі арқылы «Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың белсенділігін қалай арттыруға болады?»

Пән мұғалімдерімен кездесіп, оқушылардан сауалнама алғаннан кейін кейбір оқушылардың оқуға деген ынтасы төмен екені анықталды. Материал үлгермеуші оқушыларға бағытталған уақытта А оқушысы көбіне іші пысады, ал үлгермеушілігі төмен оқушылар сабақ темпіне үлгермей, қызығушылығын жоғалтады. Оқушылар барлық оқушылардың көзінше сұрақ қоюға ұялады, қайсыбір уақытта дұрыс сұрақты қалай қою керек екенін де түсінбей жатады. Сондықтан біз дәстүрліден гөрі интерактивтілікке бағытталған дағдыны қолдануды жөн көрдік.
Зерттеу мақсаты:
- Диалогтік оқытудың әдістерін қолдана отырып, мұғалімдер оқушылардың сабақтағы белсенділігін арттырады;
- Оқушылардың мотивациясын арттырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырады;
- білім сапасын арттырады.
Міндеттері:
- Оқушылардың білім аймағын кеңейту; жұмысқа деген жауапкершілікті арттыру; оқушыларды біріге отырып жұмыс жасауға, ынтымақтастыққа баулу; үлгермеуші оқушыларды қызықтыру, өзін - өзі бағалауды, бір - бірін бағалауды үйрету.
Күтілетін нәтиже:
- диалогқа негізделген топтық жұмыстың оқушылардың белсенділігінің арттыратынына көз жеткізу;
- ынтымақтастыққа тәрбиелеу;
- оқушының өзін - өзі бағалауы сәйкестендіріледі;
- оқуға деген ынтасы артады.

Ақпаратты жинау әдістері:
1. 8 «С» сынып оқушыларын бақылау.
2. Куратормен кеңесу.
3. Оқушылардан сауалнама алу.
4. Оқушылардың сабақтағы әрекеттерінің фото, видеоға түсіру.
Lesson Study мұғалімдер тобы жүзеге асырады, біріге отырып: жоспарлау, оқыту, бақылау, оқыту анализін, қорытындыларын құжат ретінде рәсімдеу. Біріге отырып сабақтың элементтерін жоспарлау мұғалімдерге оқытудың жаңа стратегияларын қолданып, оқушылардың жетістік критерийлерін талқылауға мүмкіндік береді.
Фокус топтағы оқушылар:
Оқушы А – жан - жақты, барлық сабақтардан үлгерімі жоғары оқушы. Танымдық қабілеті тұрақты, оқу ынтасы жоғары. Жетістік критерийі: оқушының көшбасшылығын дамыту.
Оқушы В үлгерімі орташа, тапсырманы ешкіммен талқыламай, өзі орындағанды ұнатады. Жалпы орташа зияткерлік қабілетін көрсетеді. Жетістік критерийі: тек мұғалім сұрағанда ғана белсенділік танытуға емес, сонымен қатар коммуникативтік дағдысын дамыту.
Оқушы С оқу үлгерімі төмен, өйткені үй тапсырмаларын әр кезде орындап жүрмейді. Оқу үрдісі оны қызықтырмайды. Жетістік критерийі: топтық жұмысқа тартып, оқуға деген ынтасын арттыру.

Lesson Study тәсілі арқылы «Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың белсенділігін қалай арттыруға болады?» жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 344
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 343
Роботтар: 2
aborigen
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика