Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Саяхат

02 ақпан 2017, Бейсенбі
Категориясы: Бала-бақша
Атырау қаласы, №24 тәрбиеші
Тлеубергенова Гульназ Сериковна

Білім беру саласы: Таным. Шығармашылық.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет түрі: Математика. Құрастыру. Сурет.
Тақырыбы: «Саяхат».
Мақсаты: заттарды аз - көп, көлеміне қарай санау арқылы үйрету. Геометриялық пішіндерді ажырата отырып, дөңгелек пішіннен көпір құрастыру. Ұсақ сезім моторика мүшелерін дамыта отырып, қыстырғышпен жұмыс жасауын қалыптастыру. Балаларды қызығушылыққа, ұқыптылыққа, әдемілікке тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі - құралдар: күн, орамал, қобдиша, көк мата, геометриялық пішіндер, қоян, шыпша, үй, әтеш, тауық, қыстырғыш, бидай, фасоль, ұнтақ ботқасы, жұмыртқа, әже.
Әдіс - тәсілдері: амандасу, түсіндіру, көрсету, ойын, монтнссори, ұсақ моторика,, қорытынды.
Билингвальды компонент: көпір - мост, тас - камень, әтеш - петух. Балаларды әдемі әуенмен залға кіргізу.
Амандасу.
Күн нұрын көрсету арқылы ғажайып сәт ұйымдастыру. Әуенмен залға кіреді.
Жылы лебіздерін білдіреді.
Күн сәулесін ашық екенін сезініп балалар қуанады.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Көктем мезгілі неше айдан тұрады?
Аттары қандай?
Балалар қазір күн шуағы жарқырап тұр!
Ендеше бүгін біз саяхатқа шығамыз ба?
Балалар біздің саяхатымыз қызықты да көңілді болу үшін біздің алдымызда кездескен көптеген тапсырмаларды толығымен орындауымыз қажет.
Әдемі қобдишада не бар екен, ашып көреміз бе?
Мұнда көптеген суреттер берілген, осы сурет арқылы аз - көпті ажыратамыз.
«Аз - көп» ойыны:
Балалар алдымызда су бар екен, енді осы судан өту үшін біз не істейміз?
Дұрыс айтасыңдар балалар!
«Геометриялық пішіндерден көпір жасау» ойыны:
Қоян кездеседі, қоянның көңілін көтеру сәті.
Сергіту сәті:
«Ұзын құлақ, сұр қоян»
Үйшіктен әтеш шығып айқайлайды. Көмек сұрайды, әтештің отбасы бар екен балалар ол тауық.
Бізден көмек сұрап жатыр.
«Құйрық жасау» түстеріне қарай қыстырғышпен құйрық жасайды тауықтарға.
Ұсақ моторика «Бидай және фасоль» ажырату.
Ұнтақ ботқасымен күн суретін салады.
Әже қоянын тауып алғанына қуанып балаларға жұмыртқа сыйлайды.

Күтілетін нәтиже:
Жасайды: Геометриялық пішіндерден көпір жасауы.
Түсінеді: Көмек сұраған достарға қашанда көмектеуін.
Қолданады: Берілген тапсырмаларды мұқият орындау.
4 285
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Сиқырлы пішіндер әлеміне саяхат
Сиқырлы пішіндер әлеміне саяхат
Барлық өткен геометриялық пішіндер, түстер туралы қайталау. Оларды бір - бірінен ажырата білуге, салыстыра білуге, айналасындағы заттар арасынан геометриялық пішіндерді таба білуге үйрету. Зейін қоюға, ыждағаттылыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қызықты пішіндер (Геометриялық пішіндер)
Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру
Геометриялық пішіндер: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш
Геометриялық пішіндер: дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш
Геометриялық пішіндерді ажырата білуге, оларға ұқсас заттарды таба білуге, пішіні ұқсас заттарды білуге, пішіндерден бейне құрастыра білуге, түстерін айта білуге үйрету.
Заттар тобын салыстыру
Заттар тобын салыстыру
Балаларды заттарды салыстыруға үйрету. «Қаншалықты артық немесе кем?» деген сұраққа жауап бере алу.
Әтешті құрастырамыз
Әтешті құрастырамыз
Әтешпен таныстыру, ұжымдаса әрекет ете отырып, ұсақ қол моторикасын жетілдіру. балалардың сөздік қорларын дамыту.
Геометриялық пішіндер
Геометриялық пішіндер
Жапырақтардың түсі қандай? Осы түстерді ажырата отырып, бүгінгі оқу іс - әрекетінде бүгін біздер геометриялық пішіндермен танысамыз. Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×