Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қанша тұрады?

03 сәуір 2014, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Ашық сабақ 3 сынып
Тақырыбы: Қанша тұрады?
Сабақтың мақсаты: Білімділік. өтілген материалдармен сабақты байланыстыру.
Дамытушылық: оқушының ойлау қабілетін, ой - өрісін түрлі әдістерді пайдалана отырып оқушылардың тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілет терін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, сауатты жазуға дағдыландыру;
Тәрбиелік. еңбекқорлықтың, төзімділіктің шығар шыңы биік екені туралы әңімелей отырып, еңбекті бағалауға, еңбекқорлыққа, үнемшілдікке баулу.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: Топқа бөлу, ойнау
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, теңгелер, калькулятор
Пәнаралық байланыс: математика

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу. Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен,
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық!
Балалар сабаққа қатысушы ұстаздармен амандасады:
Армысыздар, ұстаздар!
Нанын тауып еңбектен,
Жемісін көрген шәкірттен,
Бас иеміз құрметпен! (бас иеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Еңбек туралы мақал - мәтел жаттау
ІІІ. Мақсатын айту.
IV Бекіту
Сабақтың ұраны: «Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей»
Сабақты еңбекпен байланыстыру.
V. Қызығушылығын ояту
«Ақша ағашы». Ағашта тұрған ақшаларды алу үшін тапсырмалар орындайды.
1. Он мың теңгенің тапсырмасы
Мына сөздерге фонетикалық талдау жаса
І топ. “Көйлек”
ІІ топ. “Шалбар”
ІІІ топ. “Бөрік”
2. Он мың теңгенің тапсырмасы
Мәтіннен сілтеу есімдіктерін тап
Мен анаммен қалаға бардым. Қаланың көшелері үлкен екен. Анам екеуміз дүкен араладық. Анау - кітап дүкені. Ал мынау - киім сататын дүкендер. Ойыншық сататын дүкендер де осы жерде екен. Бұл жерден біз керек затымыздың бәрін сатып алдық.
3. Бес мың теңгенің тапсырмасы
Суретке қарап сөз тіркесін құра
Сын есім+зат есім
Сан есім+зат есім
Зат есім+етістік
4. Бес мың теңгенің тапсырмасы
Сын есім дегеніміз не?
Сұрақтарын ата
5. Екі мың теңгенің тапсырмасы
Суретке қарап, қалып етістіктерін қатыстырып сөйлем құра.

6. Екі мың теңгенің тапсырмасы
Дәптермен жұмыс.
3 - тапсырма
Сөйлем құра.
Қанша тұрады?
7. Мың теңгенің тапсырмасы
8. Зат есім дегеніміз не? Оның сұрақтары қандай?
9. Зат есімге мысал келтір
10. Мың теңгенің тапсырмасы
- Сан есім деген не?
Оның сұрағы қандай?
- Реттік сан есімнің жұрнақтарын ата. Мысал келтір
11. Бес жүз теңгенің тапсырмасы
Төменде берілген сөздерді иелік форманың жұрнағын жалғау арқылы дұрыс сәйкестендір
Костюм Айжан
Тон Болат
Шалбар Сәуле
Көйлек Мұрат
12. Бес жүз теңгенің тапсырмасы
Оқулықпен жұмыс
1 - тапсырма. Сөз тіркестерін сұрақпен аяқтап айт.
Менің тоным... Менің бас киімім...
Менің пальтом... Менің күртем...
Менің көйлегім... Менің туфлиім...
Менің костюмім... Менің етігім...
13. Екі жүз теңгенің тапсырмасы
Оқулықпен жұмыс
4 - тапсырма
Сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем құра.
Сен ки - ты одень
Мен кидім - я одел (а)
Дима киді - Дима одел
Сара киді - Сара одела
14. Екі жүз теңгенің тапсырмасы
Оқулықпен жұмыс
2 - тапсырма. Сызбада берілген киімдердің атауларын оқып, жуан дауысты сөздер мен жіңішке дауысты сөздерді ажыратып айт.
Бір сөзді тәуелде.

VІ Сергіту сәті
Ұйқасын тап
Анаң күнің,...,
... өмір тірегің.
Сен... ұлансың.
Бәрі саған....
Керекті сөздер: әкең, жүрегің, қуансын, бақытты.

VІI Қорытынды
Дүкендерге саяхат.
Әр топ өздерінің жинаған ақшасына дүкендерден зат сатып алады.
VІІІ Бағалау. Топтарды және белсенді оқушыларды бағалау
ІХ. Үйге тапсырма
5 - тапсырма Нәтиже сабаққа дайындық
5 102
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Қаратпа сөздер. Қыстырма сөздер
Қаратпа сөздер. Қыстырма сөздер
Оқшау сөздер, олардың түрлерін түсіндіре отырып, қаратпа және қыстырма сөздерді сөйлемнен ажыратуға үйрету; Түрлі әдістерді пайдалана отырып балаларды тапқырлық, жылдамдық, есте сақтау қабілеттерін арттыру, сөйлеу тілін жетілдіріп, шешендік өнерге
Қосындыны санға бөлу
Қосындыны санға бөлу
Оқушылардың білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау, тиянақтау. Ой - өрісін, сана – сезімі мен тілін дамыту. Есте сақтау қабілетін қалыптастыру. Функционалдық сауаттылығын арттыру
Натрий және оның қосылыстары
Натрий және оның қосылыстары
Натрийдің периодтық жүйедегі орны, атом құрылысы, оның қосылыстармен әрекеттесуі туралы түсініктеме беру; Типтік металл натрийдің қасиеттерін реакция теңдеулерімен жаза білу, логикалық ойлау қабілетін, танымдық белсенділігін арттыру;
Үй құстары
Үй құстары
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы, Ататүрік атындағы №17 мектеп гимназиясы Бастауыш сынып мұғалімі Абдырахманова Дана Қасымхановна
Есімдік "Ұлттық ойындар"
Есімдік "Ұлттық ойындар"
Солтүстік Қазақстан облысы, Тайынша ауданы, Большой Изюм орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Жүнісова Салтанат Орымбайқызы
Қазақ тілінен жылдық қайталау 5-класс
Қазақ тілінен жылдық қайталау 5-класс
Шығыс Қазақстан облысы, Аягөз қаласы, К. Бозтаев атындағы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Әдемі Асылханова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×