Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандаға жазбаша көбейту

17 сәуір 2014, Бейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
3 сынып, математика
Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандаға жазбаша көбейту
Мақсаты мен міндеттері: екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандаға жазбаша көбейту, шапшаң есептеуге үйрету, есептердің шешуі табуға үйрету
1. Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру
2. Дамытушылық: оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, ин - теллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
3. Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін өмірде қоддануға жан - жақты дайыңдауды жүзеге асыру.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Көрнекіліктер: кесте;, қималы карточкалар,
Әдіс - тәсілдер: жұптық, топтық, өзіндік
Сабақтың ережесі:
1. Тыныштық сақтау.
2. Бірін - бірі тыңдау.
3. Өз ойын ашық айту.
4. Уақытты үнемдеу.
Сабақтың жоспары:
І. Бағдарлау - мотивациялық кезең
1. Қызығушылығын ояту.
2. -«Ой қозғау» сұрақтары.
3. Математикалық диктант.

ІІ. Операциялық орындаушылық кезең.
5. Мағынаны тану.
6. Оқулықпен жұмыс
8. Шығармашылық тапсырма.

ІІІ. Рефлексиялық - бағалау кезеңі.
9. Математикалық тест.
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды түгендеу, сабаққа әзірлеу.
Психологиялық дайындық
Қолымда бар он саусақ
Бес саусағым қолдағы
Бес жұлдыздың тармағы
Талап, еңбек, терең ой,
Қанағат, рақым, ойлап қой
Балалардың арманы
2. Үй тапсырмасын тексеру
I. Қызығушылықты ояту:
«Бәйге жарыс»
І - нұсқа
19*2
27*3
14*6
12*8
16*4
24*4
ІІ - нұсқа
18*0
26*2
13*7
21*4
15*5
23*3
- тапсырманы шығару, тексеру, ұпай санымен бағалау.

«Ой қозғау» сұрақтары:
- әр оқушыға матрица арқылы сұрақтар беріледі, дұрыс жауапқа ұпай санымен бағаланады.

Математикалық диктант.
- Қандай санды 7 - ге көбейткенде, 56 шығады?
- 8 шығу үшін 72 - ні нешеге бөлеміз?
- Ойланған санды 6 есе арттырғанда, 60 шықты. Ойланған санды тап.
- Ойланған санды 6 - ға арттырғанда, 60 шықты. Ойланған санды тап.
- Көбейткіш 4 көбейткіш 9 көбейтіндіні тап.
- 63 - ті 7 - ге бөлгенде қандай сан шығады?
- 8 - дің квадраты қанша болады?
- 2 - нің кубы қанша болады?
- 54 санын 6 есе кеміт. Ол қандай сан?
- Қанда санды 5 - ке көбейткенде 45 шығады?
- 48 - ді 6 - ға бөлгенде қандай сан шығады?
- Көбейтіндінің мәні 81 көбейткішті тап. Ол қандай сан?
- 4 - тің квадраты қандай сан?
- 3 - тің кубы қандай сан?

- тапсырманы шығару, тексеру, ұпай санымен бағалау.

II. Мағынаны тану: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту, бөлу.

14 98 7
* 7 - 7 1 4
98 28
- 28
0
Тапсырма. Мұғалім оқушыларға №1 мысалды шығарып, келтірілген ережені талқылауды сұрайды.
Оқулықпен жұмыс:
«Есепті дауыстап шығару» тәсілі Оқушылар №1(б)
мысалдың барлығын кезектеп дауыстап, түсіндіріп шығару керек.
- тапсырманы шығару, тексеру, ұпай санымен бағалау.

№2
І - қатар
19*7+15*4
85*2 - 25*4
ІІ - қатар
75*8+51*3
28*6 - 48*2
ІІІ - қатар
45*2+13*7
62*3 - 16*6
- тапсырманы шығару, тексеру, ұпай санымен бағалау.

№3
62 пәтер – 4 үй
90 пәтер – 7 үй
Барлығы -?
Ш: 62*4+90*7=
- тапсырманы шығару, тексеру, ұпай санымен бағалау.

Сергіту сәті
Логикалық есептер:
1. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?
Жауабы: 4 мысық.
2. Үстел үстінде 3 стакан шие тұр. Марат 1 стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды?
Жауабы: 3 стакан.
3. Екі бала шахматты 2 сағат ойнады. Олардың әрқайсы неше сағат ойнады?
Жауабы: 2 сағат.
4. Мотоцикл жүргізушісі ауылға келе жатқанда жолдан өзіне қарсы 3 жеңіл машина және 1 камазды кезіктіреді. Ауылға неше машина бара жатыр?
Жауабы: 1 ғана мотоцикл.
5. Суға қай кезде қолды кесіп алуға болады?
Жауабы: мұз болғанда.

№5
Ұзын - 14см
Ені - 7см
S -?
P -?

Ш: (14+7)*2=42cм
14*7= см2
- тапсырманы шығару, тексеру, ұпай санымен бағалау.

№6
Бос тор көздерді толтыр:
І - нұсқа
1тәул. 18сағ=*сағ
1мин 39с=*с
1сағ7мин=*мин

ІІ - нұсқа
1сағ28мин=*мин
1тәул. 4сағ=*сағ
1сағ30мин=*мин

- тапсырманы шығару, тексеру, ұпай санымен бағалау.

Шығармашылыққа берілген тапсырма:
Сиқыршы болып көр!
Үш таңбалы сан ойла. Сол санның бірінші цифрын 2 есе арттыр, шыққан көбейтіндіге 3 - ті қос. Қосындының мәнін 5 - ке көбейт және оған ойлаған санның екінші цифрын қос. Шыққан санға ойлаған санның үшінші цифрын тіркеп жаз. Қандай сан шықты? Шыққан санды ата. Одан 150 - ді азайт, сонда ойлаған сан шығады.
Мысалы: 114
1*2=2+3=5*5=25+1=264 - 150=114

Қорытындылау
Математикалық тест.
1. (5+2) * 7 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 40
ә) 39
б) 49
2. (40 + 20) * 8 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 840
ә) 480
б) 300
3. 48: 8 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 3
ә) 7
б) 6
4. 120 – 20 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 100
ә) 80
б) 90
5. 180 * 0 өрнегінің мәні нешеге тең?
а) 180
ә) 0
б) 1
6. Есептеп тап: 20 + (7 • 2)
а) 24
ә) 28
б) 34
7. Қабырғалары 3 дм және 5 дм болатын тіктөртбұрыштың периметрін тап:
а) 16 дм
ә) 14 дм
б) 15 дм
8. Теңдеудің шешуін тап: х + 32= 70
а) 36
ә) 32
б) 38
9. Жазғы демалыс лагерінің бірінде 50 бала, ал екінші лагерьге біріншісіне қарағанда 20 бала кем демалуға келді Екі лагерьге барлығы неше бала демалуға келді?
а) 70 бала
ә) 80 бала
б) 60 бала
10. Өрнектің мәнін тап: а • 5 + 5; а = 3
а) 20
ә) 15
б) 10
Жауабы:
1 б 2ә 3б 4а 5ә 6б 7 а 8б 9ә 10а

- Бүгін біз сабақта 17*7 және 98: 7 түріндегі көбейту және бөлумен таныстық, осыған байланысты тапсырмалар орындадық.
Бағалау:
Әр оқушы өзінің қасықтап жинаған білімін тексереді. Әр оқушы өзіне баға береді.
Ең көп жинаған – 5
Орташа жинаған – 4
Одан төмен жинаған – 3
9 198
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілдері
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлуді дұрыс орындауды қалыптастыру, сәйкес қалдықпен бөлуді орындау.
Cандарды оқу, жазу және салыстыру. Математикалық диктант
Cандарды оқу, жазу және салыстыру. Математикалық диктант
Ондықтарды, бірліктерді қосу және азайту тәсілдерін қайталау; бір және екі таңбалы сандарды; шығармашылық тапсырманы шешуді және мүмкін түсіндірме келтіруді топтың ішінде жалғастыру.
Масса және оның өлшем бірліктері
Масса және оның өлшем бірліктері
Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру; Оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
Көбейту белгісі. Оның компонеттері.Көбейтуге берілген есептер.
Көбейту белгісі. Оның компонеттері.Көбейтуге берілген есептер.
Көбейту белгісі. Оның компонеттері. Көбейтуге берілген есептер
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×