Диқан баба «Қазақстан мифтік әңгімелері» кітабынан
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Әдебиеттік оқу 4 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Диқан баба «Қазақстан мифтік әңгімелері» кітабынан
Сабақтың мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқу. Көркем тілде сөйлеуге төселдіру. Блум таксономиясының жоғарғы деңгейі сұрақтары арқылы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастру. Диалогтік оқыту (сұрақ - жауап) әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту.
Сабақтың міндеті: «Диқан баба» тақырыбы бойынша жаңа сөздермен танысу, сұрақ - жауап арқылы өз ойын, пікірін еркін жеткізе білуге үйрету, жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа, өзінің оқуына деген жауапкершілік сезімдеріне тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер:
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау әдістері.
Оқытуда АКТ - ны пайдалану.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Стратегиялық іс - әрекеттер: «Ой тастау», «Кластер»әдісі (АКТ), жеке, жұптық, топтық жұмыс, «Алтын балыққа арналған аквариум», (қорытындыға) - «Инсерт» тәсілі, «Бесбармақ» әдісі. 3 оқушыны зерттеу үшін «Lesson Stadi» әдісі.
Күтілетін нәтиже: Диалогтік оқыту барысында оқушылар бір - біріне ынтымақтастық әрекеті арқылы топта өзіне - өзі, өзгені бағалауға үйренеді. Оқушылар мұғалімнің жетелеуімен сабақтың тақырыбын анықтай алады. Топта жұмыс жасауға үйренеді, өз оқуларына деген жауапкершілік пайда болады.
Бағалау парағы.
Мұғалім іс - әркеті
Амандасу.
Оқушыларды тұрғызып, ұрандарын айтады.
Топпен жұмыс
1 топ Әдебиет
2 топ Ауыз әдебиеті
3 топ Жазба әдебиеті
(жемістер беріліп сол арқылы топқа бөлінеді)
Оқушыларға бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз.
бүгінгі сабақтың ерекше екенін айтамын, сәттілік тілеймін.
- Өткен сабақта не өттік?
- Дұрыс.
Әрбір топқа тапсырма беріліп, барлық топ мүшелерінің қатысып отыруын ескертенмін.
Тақырыпты бекіту үшін СТО сұрақтарын қоямын
І топқа - Өлеңде айтылған баланың арманы ма, өтініші ме, серті ме?
ІІ - топқа - Өлеңде ақын бірнеше рет айтқан надандық деген не?
ІІІ - топқа – «Талапты ерге нұр жауар» дегенді қалай түсінесің?
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін сендерге жұмбақ беріледі.
Оқушыларға жұмбақты шешкен кезде ас атасы шығатынын айтамын.
Сонымен тақырыбымыз қандай екен?
- Дұрыс.
Сабағымыздың тақырыбы - «Диқан баба».
Оқушыларға слайд көрсетемін, тақырып туралы мағлұмат беремін.
Әдебиеттік оқу 4 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Диқан баба «Қазақстан мифтік әңгімелері» кітабынан
Сабақтың мақсаты: Өлеңді мәнерлеп оқу. Көркем тілде сөйлеуге төселдіру. Блум таксономиясының жоғарғы деңгейі сұрақтары арқылы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастру. Диалогтік оқыту (сұрақ - жауап) әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту.
Сабақтың міндеті: «Диқан баба» тақырыбы бойынша жаңа сөздермен танысу, сұрақ - жауап арқылы өз ойын, пікірін еркін жеткізе білуге үйрету, жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа, өзінің оқуына деген жауапкершілік сезімдеріне тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер:
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау әдістері.
Оқытуда АКТ - ны пайдалану.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Стратегиялық іс - әрекеттер: «Ой тастау», «Кластер»әдісі (АКТ), жеке, жұптық, топтық жұмыс, «Алтын балыққа арналған аквариум», (қорытындыға) - «Инсерт» тәсілі, «Бесбармақ» әдісі. 3 оқушыны зерттеу үшін «Lesson Stadi» әдісі.
Күтілетін нәтиже: Диалогтік оқыту барысында оқушылар бір - біріне ынтымақтастық әрекеті арқылы топта өзіне - өзі, өзгені бағалауға үйренеді. Оқушылар мұғалімнің жетелеуімен сабақтың тақырыбын анықтай алады. Топта жұмыс жасауға үйренеді, өз оқуларына деген жауапкершілік пайда болады.
Бағалау парағы.
Мұғалім іс - әркеті
Амандасу.
Оқушыларды тұрғызып, ұрандарын айтады.
Топпен жұмыс
1 топ Әдебиет
2 топ Ауыз әдебиеті
3 топ Жазба әдебиеті
(жемістер беріліп сол арқылы топқа бөлінеді)
Оқушыларға бүгінгі күнге сәттілік тілеп, «Алтын ережені» еске түсіреміз.
бүгінгі сабақтың ерекше екенін айтамын, сәттілік тілеймін.
- Өткен сабақта не өттік?
- Дұрыс.
Әрбір топқа тапсырма беріліп, барлық топ мүшелерінің қатысып отыруын ескертенмін.
Тақырыпты бекіту үшін СТО сұрақтарын қоямын
І топқа - Өлеңде айтылған баланың арманы ма, өтініші ме, серті ме?
ІІ - топқа - Өлеңде ақын бірнеше рет айтқан надандық деген не?
ІІІ - топқа – «Талапты ерге нұр жауар» дегенді қалай түсінесің?
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін сендерге жұмбақ беріледі.
Оқушыларға жұмбақты шешкен кезде ас атасы шығатынын айтамын.
Сонымен тақырыбымыз қандай екен?
- Дұрыс.
Сабағымыздың тақырыбы - «Диқан баба».
Оқушыларға слайд көрсетемін, тақырып туралы мағлұмат беремін.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Диқан баба
Диқан бабаның қылығын бағалап, аңыздағы адамдардың мінез - құлқын сипаттайды. Аңыздағы негізгі ойды өмірмен байланыстыра отырып, пікір білдіре алады.
Диалогтік оқыту арқылы сын тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру
Диалогтік оқыту және сыни тұрғыдан ойлауға үйрету әдістерінің байланысын меңгерту, әріптестердің коучинг барысында диалогтік оқытудың модулін терең зерттеп, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Күнделік - менің құжатым
Диалогтік оқыту (сұрақ - жауап) әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту; жіктік жалғауды еске түсіре отырып, оны сөйлемдерде қолдана білу.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Абайдың Қыс өлеңі
Ақпарат көздерін тиімді пайдалану арқылы Абай Құнанбаевтың «Қыс» өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.