Ақселеу Сейдімбек "Әйел - ана"
Тақырыбы: Ақселеу Сейдімбек. "Әйел - ана"
Мақсаты: 1) білімділік: Шығарманың әдеби ертегі екенін, қазақ елінің өткен тарихына назар аудара отырып, ана бейнесін ашу;
2) дамытушылық: сұрақ, тапсырмалар арқылы оқушылардың тапқырлық, сөйлеу дағдыларын дамыту, проблемалық сұрақтарды шешуге баулу;
3) тәрбиелік: шығарма идеясы негізінде ананы аялай білуге, Отанды сүюге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: жаңа сабақ
Сабақ түрі: дәстүрлі
Әдісі: сұрақ - жауап, проблемалық сұрақ, ой толғау, шығармашылық жұмыс.
Көрнекілік: интерактивті тақта, тірек - сызбалар, слайдтар.
Пәнаралық байланыс: музыка, тарих, қазақ тілі.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру. Оқушылардың көңіл - күйін қадағалай отырып, сабақ барысымен таныстыру.
Жаңа сабақ.
Кіріспе бөлім.
Айтатын бір,
Шертетін бір -
Сөзім бар.
Ей, адамдар,
Үнсіз ғана ұғыңдар,
Жүрегімнің түкпіріне орнатқан
Анашыма ұсынатын гүлім бар!
Ей, адамдар,
Құрметтеңдер ананы
Ей, адамдар,
Сыйлаңдар ата - ананы,
Біздер үшін -
Түн ұйқысын төрт бөлген
Сендер де бір сәт ойлаңдар –
ата - ананы!!!
Ой қозғау. М. Дулатовтың «Кім, балалар, сендерді сүйетұғын?» атты өлеңін бір оқушыға жатқа айтқызып, оқушыларға ой тастау.
«Ең жақын адамды кім сүйеді екен?» сұрақ қою арқылы тақырыпқа сілтеме беру.
Слайд (Аналар жайлы)
Тақтамен жұмыс (күн тәртібі, тақырып жазылып қойылады)
Топтастыру стратегиясы
Ана
↓
Өмір сыйлаушы
Қымбат жан
Ардақты
Ақылшы
Қамқоршы
Тәрбиеші
Негізгі бөлім
Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар, ана – мәңгілік тақырып, бұл ұлы есімді дәріптеп, толғана отырып жазбаған ақын - жазушы жоқтың қасы.
(Мұғалім ана туралы өлең оқиды)
«Жұмақ – ананың табанының астында» деп хадисте бекер айтпаған. Өздерің атап өткендей ана, ең алдымен, адам баласына өмір сыйлайды. Тәрбие береді. Осындай тәрбиелілігімен, ақылдылығымен бір дүйім елді құтқарып өмір сыйлаған әйел - ана жайлы ой қозғайық.
Оқулығымызда бұл тақырып болмағанымен, бағдарламаға енгендіктен, ізденіп оқуларыңа тапсырма берілген болатын. Тақырыптың мазмұнын ашу мақсатында слайдқа назар аудара отырып, төмендегі зымыран сұрақтарға жауап беріңдер
Мақсаты: 1) білімділік: Шығарманың әдеби ертегі екенін, қазақ елінің өткен тарихына назар аудара отырып, ана бейнесін ашу;
2) дамытушылық: сұрақ, тапсырмалар арқылы оқушылардың тапқырлық, сөйлеу дағдыларын дамыту, проблемалық сұрақтарды шешуге баулу;
3) тәрбиелік: шығарма идеясы негізінде ананы аялай білуге, Отанды сүюге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақ типі: жаңа сабақ
Сабақ түрі: дәстүрлі
Әдісі: сұрақ - жауап, проблемалық сұрақ, ой толғау, шығармашылық жұмыс.
Көрнекілік: интерактивті тақта, тірек - сызбалар, слайдтар.
Пәнаралық байланыс: музыка, тарих, қазақ тілі.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру. Оқушылардың көңіл - күйін қадағалай отырып, сабақ барысымен таныстыру.
Жаңа сабақ.
Кіріспе бөлім.
Айтатын бір,
Шертетін бір -
Сөзім бар.
Ей, адамдар,
Үнсіз ғана ұғыңдар,
Жүрегімнің түкпіріне орнатқан
Анашыма ұсынатын гүлім бар!
Ей, адамдар,
Құрметтеңдер ананы
Ей, адамдар,
Сыйлаңдар ата - ананы,
Біздер үшін -
Түн ұйқысын төрт бөлген
Сендер де бір сәт ойлаңдар –
ата - ананы!!!
Ой қозғау. М. Дулатовтың «Кім, балалар, сендерді сүйетұғын?» атты өлеңін бір оқушыға жатқа айтқызып, оқушыларға ой тастау.
«Ең жақын адамды кім сүйеді екен?» сұрақ қою арқылы тақырыпқа сілтеме беру.
Слайд (Аналар жайлы)
Тақтамен жұмыс (күн тәртібі, тақырып жазылып қойылады)
Топтастыру стратегиясы
Ана
↓
Өмір сыйлаушы
Қымбат жан
Ардақты
Ақылшы
Қамқоршы
Тәрбиеші
Негізгі бөлім
Мұғалім сөзі: Құрметті оқушылар, ана – мәңгілік тақырып, бұл ұлы есімді дәріптеп, толғана отырып жазбаған ақын - жазушы жоқтың қасы.
(Мұғалім ана туралы өлең оқиды)
«Жұмақ – ананың табанының астында» деп хадисте бекер айтпаған. Өздерің атап өткендей ана, ең алдымен, адам баласына өмір сыйлайды. Тәрбие береді. Осындай тәрбиелілігімен, ақылдылығымен бір дүйім елді құтқарып өмір сыйлаған әйел - ана жайлы ой қозғайық.
Оқулығымызда бұл тақырып болмағанымен, бағдарламаға енгендіктен, ізденіп оқуларыңа тапсырма берілген болатын. Тақырыптың мазмұнын ашу мақсатында слайдқа назар аудара отырып, төмендегі зымыран сұрақтарға жауап беріңдер
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Ғабит Мүсірепов «Ұлпан» романы, кейіпкерлер бейнесі
Ұлпан романындағы кейіпкерлер бейнесін ашу арқылы оқушыларға романның мазмұнын, идеясын, тақырыбын ұғындыру; «Ұлпан» романының қазақ прозасының ішіндегі ана бейнесін жасаудағы шоқтығы биік өнер туындысы екенін таныту.
Ақселеу Сейдімбек «Бетпақдала»
Шығарманың тақырыбын ашу, талдау жұмыстарын жүргізу, мазмұнын меңгерту. Олардың білім деңгейлеріне қарай тапсырмалар бере отырып, оларды шығармашылық ізденіске баулу.
Әйел - Ана
Әйел - Ананың тапқырлығы, батырлығы жөнінде мағлұмат беру; Тілдік қорларын байыта отырып, ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту;
Ақселеу Сейдімбек "Әйел ана"
Атырау қаласы, Д. Байбосынов атындағы №13 ұлттық мектеп – гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Ильясова Эльмира Төлепқызы
Байлық пен ақыл
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, № 3 мектеп - интернатының бастауыш сынып мұғалімі Искакова Гүлзада Ибадуллақызы
Ілияс Есенберлин
Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, №42 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Оразалина Әсия Қабиденқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.