Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Тақырыбы: Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Мақсаты: 1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарудың басқа тәсілдерден ерекшелігіне оқушылардың көзін жеткізу.
2. Есепті шығаруға, амалдарды орындай білуге дағдыландыру.
3. Оқушыларды таза, көркем жазуға баули отырып, эстетикалық талғамын арттыру.
Сабақтың әдісі: теңдеу шығару, кесте толтыру,
Көрнекілігі: жеті қазынаның суреттері.
Жүрісі: І Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды сабаққа дайындау.
Психологиялық дайындық:
Математика сырына,
Ойымызды жүйелейміз.
Алған біліміді түйіндейміз,
Әр нәрсенің жауабы мен есептің,
Шешімін тауып күлімдейміз.
ІІ Жаңа сабақ.
Балалар, бүгінгі өрнектерді орындай отырып халқымыздың жеті қазынасымен танысамыз.
Жеті" санын қасиетті санаған қазақ халқында "жеті қазына" деген сөз бар. Жеті қазына — қазақтың дәстүрлі дүниетанымындағы философиялық түсініктердің бірі. Қазақ халқы Жеті қазынаны ер жігіттің өмірімен байланыстырған.
І Қазына «Ер жігіттің жүйрік аты – қанаты» болған, ендеше жүйрік аттың тапсырмасын орындаумыз.
- Тіктөртбұрыштың қасиеті қалай аталады? – Қарама – қарсы қабырғалары тең болады.
- Периметрі дегеніміз не? – Төрт қабырғасының қосындысы. Р = Х+7+Х+7
- Формуласын айтып берші. – Ені мен ұзындығының қосындысы 2 көбейтемін.
- Периметрдің тағы жартысы бар дейді, қалай табамыз. - Ені мен ұзындығын қосып, 2 ге көбейтіп, тағы 2 ге бөлеміз.
- Периметрдің өлшем бірлігі. (см, м)
- № 1. Шешуі: 1) Р= Х+7+Х+7
2) Р= (Х+7)*2
ІІ қазына «Қыран бүркіт құс — ер жігіттің қуаты.» 2 - қазынамен танысу барысында 3 - тапсырма есепті теңдеу құру арқылы шығару. Бүгінгі жаңа тақырыбымыз осы 3 – тапсырмаға байланысты.
- Балалар, есеп не туралы? балапан, тауық туралы.
- Мәтінді есептің шартын құрайық.
- Тауық бірнеше – Х белгілейміз.
- Балапан - 12 --------------------------------------------- Х*3
- Тауық саны 3 – есе артса не істейміз. ------------------ 12: 2
- Ал балапан саны 2 - есе кемітсе, не істейміз.
- Ала балалар бірдей деген не сөз. – тең деген сөз.
- Енді есебіміз күрделі теңдеу болды.
- № 3. Х * 3= 12: 2
- Күрделі теңдеуді, жай теңдеуге айналдырамыз.
- Х * 3 = 6 Бұл теңдеуде 1 – ші көбейткіш белгісіз.
- Кім маған мына теңдеуді шешіп береді.
- Х * 3 = 6 ------------------ (Жауабы: Аулада 6 тауық болды)
- Х = 6: 3
- х = 2
- 2 * 3 = 12: 2
- 6 = 6
ІІІ қазына «Құмай тазысы — Ер жігіттің абыройын асырар сенімді серігі.»3 қазынамен таныса отырып, 4 тапсырманы орындайық. Есеп не туралы? Мұзайдын туралы.
- №4. Мәтінді есептің шартын құрайық.
- Аулада тұратын – 8 бала
- Мектепте – бірнеше, Х деп белгілейміз ---------------- (6/6 екі топқа бөлінген).
- Ары қарай есепті шығарамыз.
- 8 + Х = 6 * 2 ------------------------------------------ (Жауабы: Мектептен мұзайдынға 4 бала келді).
- 8 + Х = 12
- Х = 12 – 8
- Х = 4
- 8+ 4 = 6 * 2
Мақсаты: 1. Есепті теңдеу құру арқылы шығарудың басқа тәсілдерден ерекшелігіне оқушылардың көзін жеткізу.
2. Есепті шығаруға, амалдарды орындай білуге дағдыландыру.
3. Оқушыларды таза, көркем жазуға баули отырып, эстетикалық талғамын арттыру.
Сабақтың әдісі: теңдеу шығару, кесте толтыру,
Көрнекілігі: жеті қазынаның суреттері.
Жүрісі: І Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды сабаққа дайындау.
Психологиялық дайындық:
Математика сырына,
Ойымызды жүйелейміз.
Алған біліміді түйіндейміз,
Әр нәрсенің жауабы мен есептің,
Шешімін тауып күлімдейміз.
ІІ Жаңа сабақ.
Балалар, бүгінгі өрнектерді орындай отырып халқымыздың жеті қазынасымен танысамыз.
Жеті" санын қасиетті санаған қазақ халқында "жеті қазына" деген сөз бар. Жеті қазына — қазақтың дәстүрлі дүниетанымындағы философиялық түсініктердің бірі. Қазақ халқы Жеті қазынаны ер жігіттің өмірімен байланыстырған.
І Қазына «Ер жігіттің жүйрік аты – қанаты» болған, ендеше жүйрік аттың тапсырмасын орындаумыз.
- Тіктөртбұрыштың қасиеті қалай аталады? – Қарама – қарсы қабырғалары тең болады.
- Периметрі дегеніміз не? – Төрт қабырғасының қосындысы. Р = Х+7+Х+7
- Формуласын айтып берші. – Ені мен ұзындығының қосындысы 2 көбейтемін.
- Периметрдің тағы жартысы бар дейді, қалай табамыз. - Ені мен ұзындығын қосып, 2 ге көбейтіп, тағы 2 ге бөлеміз.
- Периметрдің өлшем бірлігі. (см, м)
- № 1. Шешуі: 1) Р= Х+7+Х+7
2) Р= (Х+7)*2
ІІ қазына «Қыран бүркіт құс — ер жігіттің қуаты.» 2 - қазынамен танысу барысында 3 - тапсырма есепті теңдеу құру арқылы шығару. Бүгінгі жаңа тақырыбымыз осы 3 – тапсырмаға байланысты.
- Балалар, есеп не туралы? балапан, тауық туралы.
- Мәтінді есептің шартын құрайық.
- Тауық бірнеше – Х белгілейміз.
- Балапан - 12 --------------------------------------------- Х*3
- Тауық саны 3 – есе артса не істейміз. ------------------ 12: 2
- Ал балапан саны 2 - есе кемітсе, не істейміз.
- Ала балалар бірдей деген не сөз. – тең деген сөз.
- Енді есебіміз күрделі теңдеу болды.
- № 3. Х * 3= 12: 2
- Күрделі теңдеуді, жай теңдеуге айналдырамыз.
- Х * 3 = 6 Бұл теңдеуде 1 – ші көбейткіш белгісіз.
- Кім маған мына теңдеуді шешіп береді.
- Х * 3 = 6 ------------------ (Жауабы: Аулада 6 тауық болды)
- Х = 6: 3
- х = 2
- 2 * 3 = 12: 2
- 6 = 6
ІІІ қазына «Құмай тазысы — Ер жігіттің абыройын асырар сенімді серігі.»3 қазынамен таныса отырып, 4 тапсырманы орындайық. Есеп не туралы? Мұзайдын туралы.
- №4. Мәтінді есептің шартын құрайық.
- Аулада тұратын – 8 бала
- Мектепте – бірнеше, Х деп белгілейміз ---------------- (6/6 екі топқа бөлінген).
- Ары қарай есепті шығарамыз.
- 8 + Х = 6 * 2 ------------------------------------------ (Жауабы: Мектептен мұзайдынға 4 бала келді).
- 8 + Х = 12
- Х = 12 – 8
- Х = 4
- 8+ 4 = 6 * 2
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Белгісіз азайтқышы бар теңдеу
Қосу мен азайту арасындағы байланыстар негізінде теңдік құру үшін әріпті өрнектер түрінде көрсету және қолдану.
Есептерді теңдеу құру арқылы шығару
Оқушылардың есептерді теңдеу құру арқылы шығару тәсілдері жөнінде білімдерін тиянақтау, есептеу дағдыларын жетілдіру;
Теңдеу және оны шешу тәсілдері
Оқушыларға теңдеу құру, шешу, жанама тұжырымдалған есептерді теңдеу арқылы шешу жолдарын үйрету. Есепті шығару және түрлендіру, ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту.
Жеті қазынаның бірі
Жеті санының киелі сан және жеті қазынаға не жататынын түсіндіру арқылы халқымыздың өсиет - танымының көптігін айтып, олардың тәрбиелік мәнін ұғындыру.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есепті теңдеу құру арқылы шығаруды пысықтау, бекіту, қозғалысқа арналған есептер шығаруды пысықтау. Периметр, аудан, көлем табуды бекіту. Оқушылардың іздену қабілетін шыңдау.
Есепті теңдеу құру арқылы шығару
Есептерді теңдеу құру отырып шешу жолын ұғындыру. Сөз есептерге теңдеу құру арқылы шешуді үйрену, сауатты түрде шапшаң орындау арқылы балалардың ойлау қабілетін дамыту.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.