Теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері
Сабақтың тақырыбы: Теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері
Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Мемлекеттік білім стандартты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, теңдеу ерекшеліктерін түсіну және білімдерін тереңдете түсу.
Дамытушылық: Салыстыру дағдысын, қорытынды жасай білу, негізгі ойды ажырата білу, өз пікірін қысқаша жеткізуді дамыту;
Тәрбиелік: Сыныптастарын сыйлай білуге, айналасындағыларды тыңдай білуге тәрбиелеу.
Типі: жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдер:, сын тұрғысынан оқу және жазу, көрнекілік, топтау
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, тұсаукесер,
Сабақ барысы: І. Қызығушылықты ояту
Санды өрнек пен теңдеуді салыстырыңыздар: 20+50=70 х+50=70
ІІ. Мағынаны тану Бірлесе іздеп, талқылау
1. Жұмбақ шешу: «Ойлан, тап!»:
А) 5*4=20 және 4*5=20 Қандай қорытынды жасауға болады?
Ә) (3*2)*4=6*4=24 3*(2*4)=3*8=24 Қандай қорытынды жасауға болады?
Б) (2+4)*2=6*2=12 және 2*2+4*2=4+8=12 Қандай қорытынды жасауға болады?
1. Үй тапсырмасын тексеру.
2. «Білгенге маржан»: 1. Фигураның ауданын қалай табамыз?
2 Фигураның периметрін қалай табамыз?
2 Фигураның көлемін қалай табамыз?
3 Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті қандай?
4 Көбейтудің терімділік қасиетін ата.
5 Көбейтудің үлестірімділік қасиетін ата.
4. Көркем жазу: 6 саны
5. Математикалық диктант. 1. 9 бен 6 сандарының көбейтіндісі; (54)
2. 4 - ті 6 есе арттыру; (24)
3. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағат? (8сағ)
4 Саяхат 5 тамызда басталып 25 тамызда аяқталды. Саяхат неше күнге созылды? (20күн)
513м - де неше см бар?(1300см)
6. Топтық жұмыс: 1-топ. х*4=80
2-топ. 10*х=90
3-топ. Х*5=100
Атырау облысы, Жылыой ауданы
Тұрғызба ауылы №4 мектеп
бастауыш пәні мұғалімі
Байсеуова Жанаргүл Таңжарқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Мемлекеттік білім стандартты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, теңдеу ерекшеліктерін түсіну және білімдерін тереңдете түсу.
Дамытушылық: Салыстыру дағдысын, қорытынды жасай білу, негізгі ойды ажырата білу, өз пікірін қысқаша жеткізуді дамыту;
Тәрбиелік: Сыныптастарын сыйлай білуге, айналасындағыларды тыңдай білуге тәрбиелеу.
Типі: жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдер:, сын тұрғысынан оқу және жазу, көрнекілік, топтау
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, тұсаукесер,
Сабақ барысы: І. Қызығушылықты ояту
Санды өрнек пен теңдеуді салыстырыңыздар: 20+50=70 х+50=70
ІІ. Мағынаны тану Бірлесе іздеп, талқылау
1. Жұмбақ шешу: «Ойлан, тап!»:
А) 5*4=20 және 4*5=20 Қандай қорытынды жасауға болады?
Ә) (3*2)*4=6*4=24 3*(2*4)=3*8=24 Қандай қорытынды жасауға болады?
Б) (2+4)*2=6*2=12 және 2*2+4*2=4+8=12 Қандай қорытынды жасауға болады?
1. Үй тапсырмасын тексеру.
2. «Білгенге маржан»: 1. Фигураның ауданын қалай табамыз?
2 Фигураның периметрін қалай табамыз?
2 Фигураның көлемін қалай табамыз?
3 Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті қандай?
4 Көбейтудің терімділік қасиетін ата.
5 Көбейтудің үлестірімділік қасиетін ата.
4. Көркем жазу: 6 саны
5. Математикалық диктант. 1. 9 бен 6 сандарының көбейтіндісі; (54)
2. 4 - ті 6 есе арттыру; (24)
3. Тәуліктің үштен бір бөлігі неше сағат? (8сағ)
4 Саяхат 5 тамызда басталып 25 тамызда аяқталды. Саяхат неше күнге созылды? (20күн)
513м - де неше см бар?(1300см)
6. Топтық жұмыс: 1-топ. х*4=80
2-топ. 10*х=90
3-топ. Х*5=100
Атырау облысы, Жылыой ауданы
Тұрғызба ауылы №4 мектеп
бастауыш пәні мұғалімі
Байсеуова Жанаргүл Таңжарқызы
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Теңдеулер және олардың жүйелерін шешудің жалпы әдістері
Теңдеулер және олардың жүйелерін шешудің негізгі тәсілдері бойынша білімдерін жалпылау
Квадрат теңдеулерді шешудің тиімді тәсілдері
Квадрат теңдеулерді шешудің тиімді тәсілдері Жалпы алгебра курсында квадрат теңдеулер және оның түбірлері туралы мағлұмат алады екенбіз. Квадрат теңдеуді формула және Bиет теоремасымен шешуден басқа тағы бір тиімді әдісті ұсынғанды жөн көріп отырмын.
Теңдеулерді және теңдеулер жүйесін шешудің әдістеріне есептер шығару
Теңдеудің түрлері, теңдеулерді шешудің негізгі тәсілдері бойынша білімдерін жалпылау және теңдеуді түрлендірудің, түбірлерін тексерудің дағдысын қалыптастырып, білім - біліктерін жетілдіру. Оқушыларды ізденімпаздыққа, жаңашылдыққа тәрбиелеу.
Көрсеткіштік теңдеу және оның жүйелері
Астана қаласы гуманитарлық колледжінің математика пәні оқытушысы Мутан Ергуль
Иррационал теңдеу
Сапарғалиева Ұлболсын Дүйсенқызы Ақтөбе қаласы, №41 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.