Теңдеуді шешу тәсілдері
Математика 3 сынып
Тақырыбы: Теңдеуді шешу тәсілдері
Мақсаты мен міндеттері: теңдеу шешуді қалыптастыру
1. Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, теңдеу ерекшеліктерін түсіну және білімдерін тереңдете түсу
2. Дамытушылық: Салыстыру дағдысын, қорытынды жасай білу, негізгі ойды ажырата білу, өз пікірін қысқаша жеткізуді дамыту;
3. Тәрбиелік: Сыныптастарын сыйлай білуге, айналасындағыларды тыңдай білуге тәрбиелеу.
Типі: жаңа сабақ
Түрі: сын тұрғысынан оқу және жазу
Әдіс - тәсілдер:, көрнекілік, топтау, «Семантикалық карта» сызбасы.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, тұсаукесер, электронды оқулық, бейнефильм үзінділері
Сабақ барысы:
І. Қызығушылықты ояту
Санды өрнек пен теңдеуді салыстырыңыздар: 20+50=70 х+50=70
Венн диаграммасы
ІІ. Мағынаны тану Бірлесе іздеп, талқылау
А) Ертегі оқу
Сандар мен белгілер патшалығы қайғыға тап болыпты! Өрнек отбасының бір ханшасы жоғалып кетіпті. Ханшадан еш хабар болмапты. Сонда патша жар салыпты: Кімде - кім белгісіз ханшаны тапса, соған ханшаны әйелдікке беремін және жарты патшалығымды сыйға тартамын. Көптеген патша балалары мен серілер ханшайымды тапқысы келіп іздейді, бірақ біреуі ғана ханшаны тауыпты. Ол қалай тапты екен? Қане, сіздер де тауып көріңіздер:
900: х=9
х=900: 9
х=100
Теңдеулерді шеш:
300 - а=160 -------- 240 - х=130 ------------ 680: а=10 ------------ 630: а=9
а=300 - 160 --------- х=240 - 130 ----------- а=680: 10 ----------- х=630: 9
а=140 ----------------- х=110 ------------------ а=68 ------------------ х=70
Теңдеу жайлы не білеміз? Сыр сандықтан теңдеу жайлы анықтамаларды оқыту.
Есеп 1
Жинады - 62 ұлу қабыршағын
Берді 4 досына - 5 қабыршақтан
Қалғаны – 7 қорап
Әр қорапта -? қабыршық
Ш: (62 - 4×5): 7=6
Ж: әрбір қорапта 6 қабыршақтан
Сергілті сәті
№2
(400 - 250): 5+64: 2=62
75: 3×4+65=165
(28+16): 4+55: 5=22
54: 9×3+42=60
№6 Теңдеу шешу және қорыту (өзіндік жұмыс)
ІІІ. Рефлексия
«Сиқырлы сандық»
Бүгінгі сабақта теңдеу туралы білгенімізді қайталап өтейік.
«Теңдеу» тақырыбына синкуейн құрастыру
Мысалы:
Теңдеу,
Белгісіз, қу
Ойланамыз, шешеміз, тексереміз
Әрқашан белгісізді табамыз
Теңдік
Үйге берілетін тапсырма №5, 7 187, 188 бет
Бағалау
Тақырыбы: Теңдеуді шешу тәсілдері
Мақсаты мен міндеттері: теңдеу шешуді қалыптастыру
1. Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, теңдеу ерекшеліктерін түсіну және білімдерін тереңдете түсу
2. Дамытушылық: Салыстыру дағдысын, қорытынды жасай білу, негізгі ойды ажырата білу, өз пікірін қысқаша жеткізуді дамыту;
3. Тәрбиелік: Сыныптастарын сыйлай білуге, айналасындағыларды тыңдай білуге тәрбиелеу.
Типі: жаңа сабақ
Түрі: сын тұрғысынан оқу және жазу
Әдіс - тәсілдер:, көрнекілік, топтау, «Семантикалық карта» сызбасы.
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, тұсаукесер, электронды оқулық, бейнефильм үзінділері
Сабақ барысы:
І. Қызығушылықты ояту
Санды өрнек пен теңдеуді салыстырыңыздар: 20+50=70 х+50=70
Венн диаграммасы
ІІ. Мағынаны тану Бірлесе іздеп, талқылау
А) Ертегі оқу
Сандар мен белгілер патшалығы қайғыға тап болыпты! Өрнек отбасының бір ханшасы жоғалып кетіпті. Ханшадан еш хабар болмапты. Сонда патша жар салыпты: Кімде - кім белгісіз ханшаны тапса, соған ханшаны әйелдікке беремін және жарты патшалығымды сыйға тартамын. Көптеген патша балалары мен серілер ханшайымды тапқысы келіп іздейді, бірақ біреуі ғана ханшаны тауыпты. Ол қалай тапты екен? Қане, сіздер де тауып көріңіздер:
900: х=9
х=900: 9
х=100
Теңдеулерді шеш:
300 - а=160 -------- 240 - х=130 ------------ 680: а=10 ------------ 630: а=9
а=300 - 160 --------- х=240 - 130 ----------- а=680: 10 ----------- х=630: 9
а=140 ----------------- х=110 ------------------ а=68 ------------------ х=70
Теңдеу жайлы не білеміз? Сыр сандықтан теңдеу жайлы анықтамаларды оқыту.
Есеп 1
Жинады - 62 ұлу қабыршағын
Берді 4 досына - 5 қабыршақтан
Қалғаны – 7 қорап
Әр қорапта -? қабыршық
Ш: (62 - 4×5): 7=6
Ж: әрбір қорапта 6 қабыршақтан
Сергілті сәті
№2
(400 - 250): 5+64: 2=62
75: 3×4+65=165
(28+16): 4+55: 5=22
54: 9×3+42=60
№6 Теңдеу шешу және қорыту (өзіндік жұмыс)
ІІІ. Рефлексия
«Сиқырлы сандық»
Бүгінгі сабақта теңдеу туралы білгенімізді қайталап өтейік.
«Теңдеу» тақырыбына синкуейн құрастыру
Мысалы:
Теңдеу,
Белгісіз, қу
Ойланамыз, шешеміз, тексереміз
Әрқашан белгісізді табамыз
Теңдік
Үйге берілетін тапсырма №5, 7 187, 188 бет
Бағалау
Жаңалықтар
Квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы
Оқушыларға «дискриминант» ұғымын беру, квадрат теңдеу, келтірілген квадрат теңдеу, теңдеу түбірлерінің формуласын үйрету, түбірдің формулаларын пайдаланып, квадрат теңдеуді шеше білуге бейімділіктерін дамыту, алған білімдерін бекіту.
Теңдеуді шешудің әр түрлі тәсілдері
Мемлекеттік білім стандартты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, теңдеу ерекшеліктерін түсіну және білімдерін тереңдете түсу.
Квадрат теңдеулерді шешуді қайталау
Анықтама ах ²+вх+с=0 түріндегі теңдеу квадрат теңдеу деп аталады. Синоним. Теңдеу.
Теңдеулер және теңдеулер жүйесі
ШҚО, Аягөз ауданы, Сарыарқа орта мектебі математика пәнінің мұғалімі Жанболатова Айгүл Армияшевна
Көрсеткіштік теңдеу және оның жүйелері
Астана қаласы гуманитарлық колледжінің математика пәні оқытушысы Мутан Ергуль
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.