Қалдықпен бөлу
Сабақтың тақырыбы: Қалдықпен бөлу
Сабақтың мақсаты:
• Қалдықпен бөлудің жолдарын анықтауға және оны шығаруды үйренуді бірге орындау
Сабақтың міндеттері:
• Қалдықпен бөлудің жолдарын өздіктерінен іс - әрекет арқылы шешуге көмектесу
• Бөліндінің мәні мен бөлгішті көбейтіп, оған қалдықты қосқанда амалдың дұрыс орындалатынын біріге орындау
• Өрнектерді бір - бірімен салыстыру, саралау, талдау жұмыстарын жүргізуге нұсқаулар беру
• Жеке жазып, жұпта ойларын бөлісіп, топта талқылау жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру
Күтілетін нәтижелер:
• Сабақ соңында балалар қалдықпен бөле алады
• Тексеру жолдарын үйренеді
• Өрнектерді салыстырып, талдау жұмыстарын жүргізе алады
• Жеке, жұпта, топта бір - біріне сенімділік білдіреді, ұйымшыл болады, бірін бірі үйретеді
Нәтижені бағалау, тексеру:
• Еркін жазу арқылы қалдық туралы өз ойларын жазады
Қажетті материалдар: Маркер, флипчарт, оқулық, қосымша есептер
Қызығушылықты ояту сатысы:
Қалдықпен бөлуді түсіндіру үшін «Атом, малекула» ойынын ойнату
Атом сөзін айтқанда балалар бір - бірімен араласып, жүреді. Малекула 3 дегенде балалар үш - үштен бірігіп топтпсып қалады.
Мысалы сыныпта 26 оқушы
26: 3 = 8 ( қ. 2 )
26: 4 = 6 ( қ. 2 ) т. с. с.
Тақтаға жазып отыру
Мағынаны ажырату сатысы:
«Ұқсастық пен даралық» стратегиясы
Әр оқушы өз бұрышына аттарын жазады.
Өз бұрыштарына берілген тапсырмаларды жазады.
/Тапсырмалар әр түрлі/
Тапсырмаларын орындап болған соң берілген есептерінің ұқсастықтарын тауып, сөзбен жазады.
20: 3
506+204
9*2 - 7
3 және 5 сандары қандай сандарға бөлінеді?
23: 7
832 - 456
(18 - 9): 3
7 және 11 сандары қандай сандарға бөлінеді?
21: 5
1000 - 222
(28 - 2): 2
13 және 17 сандары қандай сандарға бөлінеді?
Қалдықпен бөлу жүктеу
Сабақтың мақсаты:
• Қалдықпен бөлудің жолдарын анықтауға және оны шығаруды үйренуді бірге орындау
Сабақтың міндеттері:
• Қалдықпен бөлудің жолдарын өздіктерінен іс - әрекет арқылы шешуге көмектесу
• Бөліндінің мәні мен бөлгішті көбейтіп, оған қалдықты қосқанда амалдың дұрыс орындалатынын біріге орындау
• Өрнектерді бір - бірімен салыстыру, саралау, талдау жұмыстарын жүргізуге нұсқаулар беру
• Жеке жазып, жұпта ойларын бөлісіп, топта талқылау жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру
Күтілетін нәтижелер:
• Сабақ соңында балалар қалдықпен бөле алады
• Тексеру жолдарын үйренеді
• Өрнектерді салыстырып, талдау жұмыстарын жүргізе алады
• Жеке, жұпта, топта бір - біріне сенімділік білдіреді, ұйымшыл болады, бірін бірі үйретеді
Нәтижені бағалау, тексеру:
• Еркін жазу арқылы қалдық туралы өз ойларын жазады
Қажетті материалдар: Маркер, флипчарт, оқулық, қосымша есептер
Қызығушылықты ояту сатысы:
Қалдықпен бөлуді түсіндіру үшін «Атом, малекула» ойынын ойнату
Атом сөзін айтқанда балалар бір - бірімен араласып, жүреді. Малекула 3 дегенде балалар үш - үштен бірігіп топтпсып қалады.
Мысалы сыныпта 26 оқушы
26: 3 = 8 ( қ. 2 )
26: 4 = 6 ( қ. 2 ) т. с. с.
Тақтаға жазып отыру
Мағынаны ажырату сатысы:
«Ұқсастық пен даралық» стратегиясы
Әр оқушы өз бұрышына аттарын жазады.
Өз бұрыштарына берілген тапсырмаларды жазады.
/Тапсырмалар әр түрлі/
Тапсырмаларын орындап болған соң берілген есептерінің ұқсастықтарын тауып, сөзбен жазады.
20: 3
506+204
9*2 - 7
3 және 5 сандары қандай сандарға бөлінеді?
23: 7
832 - 456
(18 - 9): 3
7 және 11 сандары қандай сандарға бөлінеді?
21: 5
1000 - 222
(28 - 2): 2
13 және 17 сандары қандай сандарға бөлінеді?
Қалдықпен бөлу жүктеу
Жаңалықтар
Қалдықпен бөлу 43: 8
Оқушылардың ауызша қалдықпен бөлу және оны тексеру жайлы білімін тиянақтау;
Қалдықпен бөлу және оны тексеру
Оқушыларға қалдықпен бөлу ережелері мен оның шығару жолдарына түсініктеме беру. Қалдықпен бөлу ерекшеліктерімен таныстыру: екі сан арқылы; бөлінгіш және бөлгіш екі сан табу; толымсыз бөліндінің мәні және қалдық.
Қалдықпен бөлу 907: 2
Қалдықпен бөлу, көбейту және бөлу бөлімі бойынша алған білімін пысықтау, қорыту;
Қалдықпен бөлу
Астана қаласы, №59 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Нaлибaeвa Гүлжaн Eрмeкбaeвнa
Қалдықпен бөлу
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Қалдықпен бөлу және оны тексеру жайында түсінік беру; қалдық әрқашанда бөлгіштен кем болатынын білгізу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.