Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы

02 ақпан 2013, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Білім берудің «Биоақпараттандыру және синергетика» технологиясының «Жаттықтырғыш» картасымен математика пәнінен жүргізілген сабақ үлгісі

Сабақтың тақырыбы: Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу.
Сабақтың мақсаттары: 1. Қолайлы қосылғыштарға жіктеу арқылы екі таңбалы санды бір таңбалы санды бір таңбалы санға бөлуге негізделген есептеу тәсілдері туралы білімдерін тиянақтау.
2. Берілген білім бойынша автоматтандырылған дағды қалыптастыру. Ұқсас және жаңа жағдайда білімді өз бетінше қолдана білуге дағдыландыру.
3. Балаларды бір ақпараттық кеңістікке топтастыра отырып, ұжымдық ақыл парасатқа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Білімді тиянақтау сабағы
Сабақтың әдісі:«Жаттықтырғыш» картасы
Технология түрі: « БЖС»
Сабақтың көрнекіліктері: ОӘЖӘ сызбасы, ТКШ, АКШ, ЖКШ тапсырмалары

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
2. Сергіту сәті
3. Негізгі бөлім
ТКШ, АКШ, ЖКШ тапсырмалары беріледі.
Орындау уақыты: 5 оқушы 30 сек
ТКШ--------------------АКШ--------------------ЖКШ
52:4=13-----------75:5+20= 35 -----------96:6+72:8=25

Тақтаға дұрыс жауабы жазылады. Әр оқушы өзін – өзі тексереді.
ТКШ, АКШ, ЖКШ тапсырмалары дұрыс оқушы «Альфа» тобына,
ТКШ, АКШ тапсырмалары дұрыс оқушы «Бета» тобына,
ТКШ тапсырмасы дұрыс оқушы «Гамма» тобына отырады.
Мұғалім «Альфа» тобынан 3 сарапшы тағайындайды. ЖКШ тапсырмасы «Альфа» тобына, АКШ тапсырмасы «Бета» тобына, ТКШ тапсырмасы «Гамма» тобына беріледі.
Әр топ КЕФ бойынша 10 тапсырмадан орындайды.
ТКШ----------------АКШ---------------------ЖКШ
32:2=16 -----------32:2+22=38---------32:2+72:9=24
42:3=14-----------42:3+33=47----------42:3+64:8=22
50:2=25-----------50:2-15=10----------50:2+54:9=31
45:3=15-----------45:3+53=68---------45:3+48:8=21
64:4=16------------64:4+35=51--------64:4+63:7=25
24:2=12------------24:2+45=57--------24:2+81:9=21
54:3=18------------54:3+43=61---------54:3+45:5=27
48:4=12-----------48:4+57=69----------48:4+56:8=19
39:3=13------------39:3+65=78---------39:3+49:7=20
48:3=16-----------48:3+42=58----------48:3+48:6=24

Сарапшылар 5 тапсырмадан орындайды. Әр топтың жұмысының аяқталу уақыты 3 оқушы 30 сек. Мұғалім сарапшылардың жұмысын тексереді. Сарапшылар «Альфа», «Бета»,«Гамма» топтарының жұмыс нәтижелерін тексереді.
9 - 10 тапсырмалары дұрыс оқушылар өз тобында отырады. 9 - 10 тапсырмадан кем орындағандар тобын ауыстырады.
Әр топ КЕФ бойынша 10 тапсырма орындайды.
Әр топ КЕФ бойынша 10 тапсырма орындайды.
ТКШ---------------АКШ--------------ЖКШ
60:4=15----------60:4+54=69------60:4+40:8=20
81:3=27---------81:3+14=41-------81:3+42:6=34
90:2=45---------90:2+32=77------90:2+36:4=54
72:3=24----------72:3+43=67-----72:3+35:5=31
70:2=35--------70:2+43=78-------70:2+60:10=41
84:7=12---------84:7+32=44------84:7+80:40=14
56:4=14---------56:4+45=59------56:4+24:8=17
95:5=19---------95:5+27=46------95:5+32:8=23
91:7=13---------91:7+56=69-------91:7+90:9=23
72:6=12--------72:6+72=84-------72:6+36:6=18


Сарапшылар 5 тапсырмадан орындайды. Әр топтың жұмысының аяқталу уақыты 3 оқушы 30 сек. Мұғалім сарапшылардың жұмысын тексереді. Сарапшылар «Альфа», «Бета»,«Гамма» топтарының жұмыс нәтижелерін тексереді.
9 - 10 тапсырмалары дұрыс оқушылар өз тобында отырады. 9 - 10 тапсырмадан кем орындағандар тобын ауыстырады.
Әр топ КЕФ бойынша 10 тапсырма орындайды.
ТКШ----------АКШ----------------ЖКШ
96:6=16------96:6+43=59-----96:6+36:6=20
87:3=29------87:3+42=71-----87:3+45:9=34
76:4=19-----76:4+54=73------76:4+40:4=29
51:3=17------51:3+ 62=79----51:3+7•5=52
57:3=19------57:3+35=54-----57:3+6•9=73
78:6=13------78:6+46=59-----78:6+8•7=69
72:4=18-----72:4+32=50------72:4+6•8=66
82:2=41------82:2+23=64-----82:2+7•7=90
84:6=14------84:6+63=77-----84:6+9•9=95
64:2=32------64:2+25=57-----64:2+8•8=96

Сарапшылар 5 тапсырмадан орындайды. Әр топтың жұмысының аяқталу уақыты 3 оқушы 30 сек. Мұғалім сарапшылардың жұмысын тексереді. Сарапшылар «Альфа», «Бета»,«Гамма» топтарының жұмыс нәтижелерін тексереді.
9 - 10 тапсырмалары дұрыс оқушылар өз тобында отырады. 9 - 10 тапсырмадан кем орындағандар тобын ауыстырады.
Бағалау: «Альфа» тобында отырғандар «5», «Бета» тобындағылар «4», «Гамма» тобындағылар «3» деген баға алады.
5 206
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Қайталау. Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдері
Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау, білімдерін бекіту. Ауызша көбейту және бөлу дағдысын қалыптастыру, өз бетінше есептей білуге машықтандыру; Ұқыптылыққа, шапшаң есептей білуге тәрбиелеу;
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту
Атырау қаласы, №10 С. Мұқанов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Есенова Сауле Тулегеновна
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу
Атырау қаласы, Амангелді селосы, Жамбыл орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Башиева Ақерке Шамилқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×