Суды тиімді пайдалану
Курс: Дүниетану
Бөлім: Қоршаған әлем
Тақырыбы: Су
Класс: 3
Сабақтың өту уақыты: 45 мин.
Авторлық медиаөнім: «Су» тақырыбындағы презентациялық слайд
Сабақты мақсаты: Өсімдіктер, жануарлар мен адамдардың өмірінде судың атқаратын рөлі туралы білімдерін кеңейту, қалыптастыру. Судың қасиеттерін меңгерту. Суды тиімді пайдалану үнемдеу.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
• жеке тұлғаның бейімі биік, дағды жүйесімен қаруландыру;
• оқушылардың салыстыру қабілетін және жобалау, қорғау, іздену ерекшеліктерін қалыптастыру;
Дамытушылық:
• Танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жігерін, қиял қабылдауын дамыту. Судың қасиетіне тәжірибе жасау, зертханалық жұмыстар жүргізу арқылы жеке тұлғаның танымын молайту;
Тәрбиелік:
• Ғылыми дүниетанымын, тұлғалық адамгершілік қасиеттерін, сенімін қалыптастыру. Табиғатты, суды қорғауға баулу. Экологиялық білімін кеңейту;
Проблемалық сұрақ:
а) Судың да сұрауы бар дегенді қалай түсінесің?
ә) Су – тіршілік көзі деген не?
б) Судың ластану себептері неден?
в) Су өмірлік қажеттілік деп білсек, оны қалай қорғаймыз?
Сабақтың типі: білімін тереңдету, оза оқыту.
Сабақтың түрі: білімділік жоба қорғау
Оқыту формалары:
• жалпы шығармашылық
• эксперименттік жұмыстар
• топтық жұмыс
• жеке жұмыстар
Көрнекілік:
• интерактивті тақта
• тәжірибелік, зертханалық жұмыстар жабдықтары
• тірек сызбалар
Әдістер:
• миға шабуыл
• эвристикалық әңгіме
• эмпатия
• болжау
• салыстыру
• ізденіс
• білімділік жоба қорғау
Бөлім: Қоршаған әлем
Тақырыбы: Су
Класс: 3
Сабақтың өту уақыты: 45 мин.
Авторлық медиаөнім: «Су» тақырыбындағы презентациялық слайд
Сабақты мақсаты: Өсімдіктер, жануарлар мен адамдардың өмірінде судың атқаратын рөлі туралы білімдерін кеңейту, қалыптастыру. Судың қасиеттерін меңгерту. Суды тиімді пайдалану үнемдеу.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
• жеке тұлғаның бейімі биік, дағды жүйесімен қаруландыру;
• оқушылардың салыстыру қабілетін және жобалау, қорғау, іздену ерекшеліктерін қалыптастыру;
Дамытушылық:
• Танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жігерін, қиял қабылдауын дамыту. Судың қасиетіне тәжірибе жасау, зертханалық жұмыстар жүргізу арқылы жеке тұлғаның танымын молайту;
Тәрбиелік:
• Ғылыми дүниетанымын, тұлғалық адамгершілік қасиеттерін, сенімін қалыптастыру. Табиғатты, суды қорғауға баулу. Экологиялық білімін кеңейту;
Проблемалық сұрақ:
а) Судың да сұрауы бар дегенді қалай түсінесің?
ә) Су – тіршілік көзі деген не?
б) Судың ластану себептері неден?
в) Су өмірлік қажеттілік деп білсек, оны қалай қорғаймыз?
Сабақтың типі: білімін тереңдету, оза оқыту.
Сабақтың түрі: білімділік жоба қорғау
Оқыту формалары:
• жалпы шығармашылық
• эксперименттік жұмыстар
• топтық жұмыс
• жеке жұмыстар
Көрнекілік:
• интерактивті тақта
• тәжірибелік, зертханалық жұмыстар жабдықтары
• тірек сызбалар
Әдістер:
• миға шабуыл
• эвристикалық әңгіме
• эмпатия
• болжау
• салыстыру
• ізденіс
• білімділік жоба қорғау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Судың қасиеті
Судың қасиеттері туралы білімдерін кеңейту, судың пайдасы, маңызы туралы білімдерін кеңейту.
Су. Судың күйі, қасиеті
Оқу мен оқытудың тиімді тәсілдерін қолдану, тәжірибе жасауда су қасиеттерін дәлелдеу; су туралы оқушылардың білімдерін тиянақтау, сөздік қорын, тіл байлығын, логикалық ойлауын, жүйелі баяндауын, есте сақтау қабілетін дамыту. Табиғатты сүюге, оны
Ауыз суды тазалау, Судың маңызы (күнделікті сабақ жоспары)
Тұщы таза су баға жетпес байлық. Жер жүзіндегі барлық тіршілік суға байланысты. Сусыз тіршілік жоқ. Себебі жер шарындағы барлық судың 2% ғана тұщы, ал қалған 88 пайызы ащы су. Дүние жүзінде тұщы суды пайдалану жыл сайын өсіп келеді.
Суды қорғау
Қарағанды облысы, Қарқаралы қаласы, О. А. Жаутыков атындағы №1 қазақ орта мектебі КММ - ның бастауыш сынып мұғалімі Омарова Карлыга Борисовна
Суды қорғау
Білімділік: Оқушылардың алған білімдерін тиянақтау. Судың пайдасын білу. Суды қорғауға, судың тазалығын сақтауға тәрбиелеу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.