Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Арыстан мен тышқан

13 наурыз 2012, Сейсенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Ана тілі (4 сынып)

Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров «Арыстан мен тышқан»
Сабақтың мақсаты:
А) Оқушыларды жаңа тақырыппен таныстырып, білімдерін молайту
Ә) Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Б) Оқушыларды ақылды, тапқыр болуға, бірін – бірі сыйлауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты таныстыру.
Сабақтың әдіс – тәсілі: Топтастыру, венн диаграммасы, әңгіме кестесі, 5 жол өлең, көрнекі, сұрақ – жауап, баяндау.
Сабақтың көрнекілігі: Мультимедия, арыстан, тышқан бас киімдері

Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
А) оқушылармен амандасу;
Ә) оқу – құралын шығару;
Б) сынып тазалығын тексеру;

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
Сәкен Жүнісов “Түнгі сәуле”
Жоспар бойынша үй тапсырмасын сұрау:
1. Күздің қара суық желі
2. Түнгі сәуле
3. Қуаныш

ІІІ: Үй тапсырмасын қорытындылау
 1. Әңгімедегі балалардың есімдері кім?
 2. Олардың әкесі Жапар неге сонша абыржып, әбігерленіп жүр?
 3. Олар кімге, қандай көмек беруге асықты?
 4. Оқиға қалай аяқталды?
 5. Балалар үйіне оралған соң әке-шешесі не дейді деп ойлайсың?
 6. Машина жүргізушісі балаларға ризашылығын қалайша білдірді деп ойлайсыңдар?

ІV. Жаңа тақырыпты таныстыру:
 Сұлтанмахмұт Торайғыров
 “Арыстан мен тышқан”
 Мысал
Жұмбақ жасыру
Ой қозғау:
 Арыстан

 Тышқан

Мысал - айтылатын өнегелі ойды тұспалдап жеткізетін, көлемді шығарма. Мысалдың тақырыбы сан алуан, кейіпкерлері аң, құс, балық, өсімдік, кейде оқиғаға адам да қатыстырылады.

 Шығарманы көрініс арқылы оқушыларға таныстыру.
 Оқушылар осы көріністен не түсіндіңдер?
 Рөлге бөліп оқыту:
 Сөздік жұмыс:
 Зиян – залал, зақым
 Азат – еркін, өз еркі өзінде, ерікті
Арыстан мен тышқанға мінездеме берейік.
Венн диаграммасы

 5 жол өлең құрастыру:
 1 сөз зат есім
 2 сөз сын есім
 3 сөз етістік
 4 сөз зат есімге байланысты айтылған сөз
 1 сөз зат есімге синоним

 Арыстан
 Жыртқыш, мақтаншақ
 Оратылды, ақырды, ызаланды
 Байғұс тышқанды өлтірмекші болған
 Аң

 Тышқан
 Тапқыр, ақылды
 Ойнады, жалынды, құтқарды
 Торды қиып, тістеп үзген
 Аң

V. Қорытындылау: “Әңгіме кестесі” стратегиясы

1 Мысалдың тақырыбы: “Арыстан мен тышқан”
2 Авторы: Сұлтанмахмұт Торайғыров
3 Оқиға орны: Орманда
4 Кейіпкерлері: Арыстан, тышқан
5 Мысалдың соңында не болды? Тышқан арыстанды өлімнен құтқарды.
6 Мазмұнының идеясы: Мақтаншақ болмау, ақылды болу.
11 488
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Арыстан мен тышқан. Сұлтанмахмұт Торайғыров.
Арыстан мен тышқан. Сұлтанмахмұт Торайғыров.
Сұлтанмахмұт Торайғыров өмірімен таныстыра отырып, «Арыстан мен Тышқан» арасындағы мысалды оқып, жеке қабілеті мен белсенділігіне сүйене, мысалдағы түйінді ойды ашуға жағдай жасау.
Арыстан мен тышқан
Арыстан мен тышқан
Оқушыларға мысалдарды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ой - өрісін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдысын нығайту. Өз ойларын еркін айтып, дәлелдей білуге үйрету.
Арыстан мен тышқан
Арыстан мен тышқан
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы, Бекі бастауыш мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Бердибекова Акмарал
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Арыстан мен тышқан» (мысал)
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Арыстан мен тышқан» (мысал)
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы №132 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Альмусина Жанар Сайлауовна
Арыстан мен тышқан
Арыстан мен тышқан
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, В. И. Пацаев атындағы № 2 Алға ОМ – ң бастауыш сынып мұғалімі А. А. Лукманова
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Арыстан мен тышқан» (мысал)
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Арыстан мен тышқан» (мысал)
Ақтөбе қаласы, № 24 лингвистикалық мектеп – гимназиясының бастауыш класс мұғалімі Айгүл Жәнібекқызы Сарымсақова
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×