Арыстан мен тышқан
Ана тілі
Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен тышқан
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын арттыру
ә) оқушылардың ой өрісін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын нығайту. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту. Өз ойларын еркін айтып, дәлелдей білуге үйрету.
б) оқушыларды адалдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу
Типі: Жаңа білімді меңгерту
Әдісі: дамыта оқыту технологиялары. интерактивті тақта. Сын тұрғысынан ойлау. Венн диаграммасы
Сабақтың барысы: ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту
Жапырақ жинау ойыны
Топқа бөлу
1 топ 2 топ
Сары Жасыл
Психологиялық дайындық
Біз әдепті баламыз
Тек үлгілі боламыз
Еңбек етіп жұмыла
Бестік баға аламыз
Постер қорғау
Ой ашар
Үй тапсырмасы
Мәтіннің мазмұнын айту
«Диалогты оқыту әдісі»
Үйге берілген тапсырма бойынша сұрақ жазу
Екі топ сұрақтарын ауыстырып жауап беру
1. Қазақ жеріне кімдер шабуыл жасады?
2. халық неден қатты қиналды?
3. 1730 жылы қазақ жеріне шабуыл жасаған жоңғар қонтайшысы кім?
4. Абылайдың денесі қайда жерленді?
5. Абылай берген өсиетінде кімдермен байланысты үзбеу керек деді?
6. Абылай хан қайда жерленді?
«Галареяны аралау»
Ой қозғау
«Мысал»дегеніміз - адам бойындағы кемшіліктерді сынап, адалдық, әділдік, қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығармаларды атайды. Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынады.
Жұмбақ шешу
Бір аң бар қайраты бар, болған күшті,
Басынан өткізеді әрбір істі. (Арыстан)
Мысықтан бұл қорқады,
Бұдан піл қорқады (Тышқан)
Жаңа сабақ
Арыстан мен Тышқан
Бүгін біз адам бойындағы жақсы жаман қасиеттердің ара жігін ашып көрсететін, өнегеге, тәлімге толы С. Торайғыровтың Арыстан мен тышқан мысалымен танысамыз.
Мағынаны тану
Автор туралы дерек
С. Торайғыров - дарынды ақын. Ол небары 27 жыл ғана өмір сүрді. Ол азғана өмірінде артына мол мұра қалдырды. Мысал өлеңдер жазды. Сұлтанмахмұт осы өлеңі арқылы күштінің әлсізді менсінбейтін іс қылығын әшкерелейді.
Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен тышқан
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын арттыру
ә) оқушылардың ой өрісін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын нығайту. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту. Өз ойларын еркін айтып, дәлелдей білуге үйрету.
б) оқушыларды адалдыққа, қайырымдылыққа тәрбиелеу
Типі: Жаңа білімді меңгерту
Әдісі: дамыта оқыту технологиялары. интерактивті тақта. Сын тұрғысынан ойлау. Венн диаграммасы
Сабақтың барысы: ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту
Жапырақ жинау ойыны
Топқа бөлу
1 топ 2 топ
Сары Жасыл
Психологиялық дайындық
Біз әдепті баламыз
Тек үлгілі боламыз
Еңбек етіп жұмыла
Бестік баға аламыз
Постер қорғау
Ой ашар
Үй тапсырмасы
Мәтіннің мазмұнын айту
«Диалогты оқыту әдісі»
Үйге берілген тапсырма бойынша сұрақ жазу
Екі топ сұрақтарын ауыстырып жауап беру
1. Қазақ жеріне кімдер шабуыл жасады?
2. халық неден қатты қиналды?
3. 1730 жылы қазақ жеріне шабуыл жасаған жоңғар қонтайшысы кім?
4. Абылайдың денесі қайда жерленді?
5. Абылай берген өсиетінде кімдермен байланысты үзбеу керек деді?
6. Абылай хан қайда жерленді?
«Галареяны аралау»
Ой қозғау
«Мысал»дегеніміз - адам бойындағы кемшіліктерді сынап, адалдық, әділдік, қайырымдылық сияқты жақсы қасиеттерді мадақтап жазатын шығармаларды атайды. Мұндай шығармада өсімдіктер мен жануарлар, аңдар мен құстар кейіпкер ретінде алынады.
Жұмбақ шешу
Бір аң бар қайраты бар, болған күшті,
Басынан өткізеді әрбір істі. (Арыстан)
Мысықтан бұл қорқады,
Бұдан піл қорқады (Тышқан)
Жаңа сабақ
Арыстан мен Тышқан
Бүгін біз адам бойындағы жақсы жаман қасиеттердің ара жігін ашып көрсететін, өнегеге, тәлімге толы С. Торайғыровтың Арыстан мен тышқан мысалымен танысамыз.
Мағынаны тану
Автор туралы дерек
С. Торайғыров - дарынды ақын. Ол небары 27 жыл ғана өмір сүрді. Ол азғана өмірінде артына мол мұра қалдырды. Мысал өлеңдер жазды. Сұлтанмахмұт осы өлеңі арқылы күштінің әлсізді менсінбейтін іс қылығын әшкерелейді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
әдебиеттік оқу пәнінен ашық сабақ Ашық сабақ әдебиеттік оқу 4 сынып арыстан мен тышқан мысалы Сұлтанмахмұт Торайғыров
Жаңалықтар
Арыстан мен тышқан
Мысалдағы түйінді ойды ашып, адам бойындағы мінез құлықтарды ашады. Мысалды рөлге бөліп сахналайды, ары қарай жалғастырады.
С. Торайғыров. Арыстан мен Тышқан
мәтінді мәнерлеп, түсініп оқу; Мысалдағы негізгі ойды ашу мысалдағы түйінді ойды ашып, адам бойындағы мінез құлықтарды ашады
Арыстан мен тышқан
Мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын қалыптастыру. Ой - өрістерін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдыларын нығайту. Сын тұрғысынан ойлауын дамыту. Өз ойларын еркін айтып, дәлелді сөйлеу
Арыстан мен тышқан
Оқушыларға мысалдарды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Көркем шығарманы оқуға қызығушылығын арттыру. Оқушылардың ой - өрісін кеңейту. Түсініп, мәнерлеп оқу дағдысын нығайту. Өз ойларын еркін айтып, дәлелдей білуге үйрету.
Сұлтанмахмұт Торайғыров «Арыстан мен тышқан» (мысал)
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы №132 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Альмусина Жанар Сайлауовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.