Өнерлі жігіт
Сабақтың тақырыбы: Өнерлі жігіт.
Сабақтың мақсаты: Ұлы ғұлама Әл Фарабидің үлгісінде оқушыларды өнер білімге және сауаттылыққа үйрету.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың танымдық қызығушылығын, шығармашылықтарын дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өнер адамдарын құрметтеп, өнерді сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, топтастыру, БҮҮ стратегиясы.
Сабақтың көрнекілігі: Әл Фараби суреті, мультимедия, интерактивті тақта.
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
● Оқушылар, өнер деген сөзді қалай түсінесіңдер?
● Өнер дегенге нелер жатады?
ІІІ. Мағынаны тану. Мәтінді түсіндіру.
/ Әл - Фараби туралы топтастыру/
870 ж Отырар қаласында туған
Ұлы ғалым
70 тіл білген
Қазақ Ұлттық Университеті бар
164 трактат жазған
Алматы қаласында ескерткіші бар.
Қыпшақ даласынан шыққан
Әлемнің екі ұстазы, ғұлама
IV. Оқулықпен жұмыс.
Оқушыға оқыту. (2 - 3 оқушы)
Сөздерге түсінік беру.
Сұраққа жауап
Фараби жігіттің қандай өнерін байқады?
Ол жігітке қандай ұсыныс айтты?
Өнерлі жігіт қандай жақсылыққа жетті?
Сенің қандай өнерің бар?
V. Дәптермен жұмыс.
Жаңа тақырыпқа сұрақ қою арқылы, сын есімге түсу.
(Интерактивті тақтадан схема арқылы түсіндіру)
Интерактивті тақтамен жұмыс.
131 – жаттығу.
Берілген өлеңнен сын есімдерді тап.
От шашып қызыл жібек маңайына
Нұр төгіп көкжиектің маңдайына.
Түсіріп шымылдығын бір заманда,
Күн сұлу кіріп кетті сарайына.
Сәйкестендіру кестесі
• Ұзын -- Аласа
• Ақ ---- Қысқа
• Биік --- Кіші
• Қалың - Жіңішке
• Үлкен -- Қара
• Жуан --- Жұқа
БҮҮ стратегиясы
● Үйге тапсырма
І топқа - Өнер туралы шығарма жазу.
ІІ топқа – Мәтінді оқу.
ІІІ топқа – Мәтінді мазмұндау.
● Бағалау
Сабақтың мақсаты: Ұлы ғұлама Әл Фарабидің үлгісінде оқушыларды өнер білімге және сауаттылыққа үйрету.
Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың танымдық қызығушылығын, шығармашылықтарын дамыту.
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды өнер адамдарын құрметтеп, өнерді сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндіру, топтастыру, БҮҮ стратегиясы.
Сабақтың көрнекілігі: Әл Фараби суреті, мультимедия, интерактивті тақта.
Сабақтың жүрісі:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Қызығушылықты ояту.
● Оқушылар, өнер деген сөзді қалай түсінесіңдер?
● Өнер дегенге нелер жатады?
ІІІ. Мағынаны тану. Мәтінді түсіндіру.
/ Әл - Фараби туралы топтастыру/
870 ж Отырар қаласында туған
Ұлы ғалым
70 тіл білген
Қазақ Ұлттық Университеті бар
164 трактат жазған
Алматы қаласында ескерткіші бар.
Қыпшақ даласынан шыққан
Әлемнің екі ұстазы, ғұлама
IV. Оқулықпен жұмыс.
Оқушыға оқыту. (2 - 3 оқушы)
Сөздерге түсінік беру.
Сұраққа жауап
Фараби жігіттің қандай өнерін байқады?
Ол жігітке қандай ұсыныс айтты?
Өнерлі жігіт қандай жақсылыққа жетті?
Сенің қандай өнерің бар?
V. Дәптермен жұмыс.
Жаңа тақырыпқа сұрақ қою арқылы, сын есімге түсу.
(Интерактивті тақтадан схема арқылы түсіндіру)
Интерактивті тақтамен жұмыс.
131 – жаттығу.
Берілген өлеңнен сын есімдерді тап.
От шашып қызыл жібек маңайына
Нұр төгіп көкжиектің маңдайына.
Түсіріп шымылдығын бір заманда,
Күн сұлу кіріп кетті сарайына.
Сәйкестендіру кестесі
• Ұзын -- Аласа
• Ақ ---- Қысқа
• Биік --- Кіші
• Қалың - Жіңішке
• Үлкен -- Қара
• Жуан --- Жұқа
БҮҮ стратегиясы
● Үйге тапсырма
І топқа - Өнер туралы шығарма жазу.
ІІ топқа – Мәтінді оқу.
ІІІ топқа – Мәтінді мазмұндау.
● Бағалау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Әбу Насыр әл - Фараби туралы аңыздар. Сағыныш сазы
Мухамедрахимова Гульжанар Жаскайратовна - бастауыш сынып мұғалімі
Әл-Фараби – Шығыстың ғұлама ғалымы
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 5 орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Нурсолтанова Ақмарал Алыбайқызы
Күләш Байсейітова
"Сәтбаев қаласының №1 мектеп – гимназиясы"КММ орыс сыныптарындағы қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Исанкулова Гулбану Галымжановна
Орта ғасырлық Қазақстан қалалары
Оңтүстік Қазақстан облысы, Шымкент қаласы, №25 Т. Рысқұлов атындағы мектеп – гимназиясы Алтаева Гүлжазира Бейсенбаевна
Әл - Фараби – Шығыстың ғұлама ғалымы
Білімділік: Оқушыларға Аристотельден кейінгі екінші ұстаз Әл - Фараби өмірі, еңбек жолы туралы түсінік беріп, ғұламаның жан - жақты ерекше тұлға болғандығын анықтау мақсатында ізденіс жүргізу
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.