7 саны мен цифры
Математика
Сабақтың тақырыбы: 7 саны мен цифры.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды 7 саны және цифрмен таныстыру; олардың логикалық ойлау қабілетін дамыту; қосу мен азайтуды меңгерту; ұлттық дәстүрімізді дәріптеу.
Көрнекіліктер: Қожанасырдың суреті, қоржын, а сықтар, ұл - қыздың киімін киген қуыршақтар, 7 қазынаның көрнекілігі, оюлардың суреттері.
Сабақтың барысы:
1.«Қоржын той» ойыны.
Балалар, Қожанасыр аталарың сабағымызға қоржын әкеле жатыр екен. Біз соларды 2 топ болып қарсы алайық.
1 - топ: «Балдырған»
2 - топ: «Балауса»
«Орамал тастамақ» ойыны арқылы 2 топтың балалары жарысады. Шығарып болған бала өз тобының келесі мүшесіне орамалды табыс етеді. Қай топтың балалары бұрын шығарып болса, қалған оқушыларға орамалын желбіретіп көрсетеді де, қоржын әкелушілерді қарсы алады.
1+3=----------- 5 - 2=
3 - 3= ---------- 3+2=
4 - 2= ---------- 1+4=
«Асық» ойыны: Қоржынның ішінен 4 асықты бір - бірден алады да, ондағы тапсырмаларды орындайды.
1. Аптаның 7 күнін ата: Бүгін, ертең, бүрсігүні, арғы күні, ауыр күні, соңғы күн, азына.
2. 7 атаны ата: Ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене.
3. 7қазынаны ата: Ер жігіт, сұлу әйел, білім - ақыл, жүйрік ат, қыран бүркіт, берен мылтық, жүйрік тазы.
4. 7 - ге дейін санамақты айт:
1 дегенім - білім,
2 дегенім - елім,
3 дегенім - үкі,
4 дегенім - тақия,
5 дегенім - бесік,
6 дегенім - асық,
7 дегенім - жейде.
Көйлек дейді кейде.
Заттар көрсетіліп, әрбір сөзге түсініктеме берілді. Қожанасырмен бірге тойға қуыршақтарда келіпті.
- Балалар, тапсырмаларды орындау барысында қандай санды көбірек естідік?
- 7 санын.
- Дұрыс, қуыршақтар 7 санын сендерге шашу ретінде әкеліпті -, деп олардың қолдарындағы 7 санымен таныстырдым.
- Өткен сабақта қай санмен таныстық?
- Алты санымен.
- Иә, сол 6 санына тағы 1 санды қоссақ, 7саны шығады екен. Суретте қандай қуыршақтарды, ойыншықтарды көрдіңдер?
- Атасы, әжесі, әкесі, анасы, қызы, пеш, қазақ үй.
- Барлығы неше?
- 7.
- Қандай оюдың түрлерін білесіңдер?
- Түйетабан, Қошқармүйіз, Айша бибі т. б.
- Дұрыс, енді 6 санының құрамын еске түсірейік.(Ауызша)
1+5=6 ------------- 2+4=6
3+3=6 ------------- 4+2=6
0+6=6
Оқулықпен, тақтамен, дәптермен жұмыс жүргіздім.
Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға тойбастар ретінде әртүрлі ойыншықтар мен әдемі суреттер беріліп, «Қуыршағым» әнін орындатып, сабақты аяқтадым.
Қорытындылау.
Сабақтың тақырыбы: 7 саны мен цифры.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды 7 саны және цифрмен таныстыру; олардың логикалық ойлау қабілетін дамыту; қосу мен азайтуды меңгерту; ұлттық дәстүрімізді дәріптеу.
Көрнекіліктер: Қожанасырдың суреті, қоржын, а сықтар, ұл - қыздың киімін киген қуыршақтар, 7 қазынаның көрнекілігі, оюлардың суреттері.
Сабақтың барысы:
1.«Қоржын той» ойыны.
Балалар, Қожанасыр аталарың сабағымызға қоржын әкеле жатыр екен. Біз соларды 2 топ болып қарсы алайық.
1 - топ: «Балдырған»
2 - топ: «Балауса»
«Орамал тастамақ» ойыны арқылы 2 топтың балалары жарысады. Шығарып болған бала өз тобының келесі мүшесіне орамалды табыс етеді. Қай топтың балалары бұрын шығарып болса, қалған оқушыларға орамалын желбіретіп көрсетеді де, қоржын әкелушілерді қарсы алады.
1+3=----------- 5 - 2=
3 - 3= ---------- 3+2=
4 - 2= ---------- 1+4=
«Асық» ойыны: Қоржынның ішінен 4 асықты бір - бірден алады да, ондағы тапсырмаларды орындайды.
1. Аптаның 7 күнін ата: Бүгін, ертең, бүрсігүні, арғы күні, ауыр күні, соңғы күн, азына.
2. 7 атаны ата: Ата, әке, бала, немере, шөбере, шөпшек, немене.
3. 7қазынаны ата: Ер жігіт, сұлу әйел, білім - ақыл, жүйрік ат, қыран бүркіт, берен мылтық, жүйрік тазы.
4. 7 - ге дейін санамақты айт:
1 дегенім - білім,
2 дегенім - елім,
3 дегенім - үкі,
4 дегенім - тақия,
5 дегенім - бесік,
6 дегенім - асық,
7 дегенім - жейде.
Көйлек дейді кейде.
Заттар көрсетіліп, әрбір сөзге түсініктеме берілді. Қожанасырмен бірге тойға қуыршақтарда келіпті.
- Балалар, тапсырмаларды орындау барысында қандай санды көбірек естідік?
- 7 санын.
- Дұрыс, қуыршақтар 7 санын сендерге шашу ретінде әкеліпті -, деп олардың қолдарындағы 7 санымен таныстырдым.
- Өткен сабақта қай санмен таныстық?
- Алты санымен.
- Иә, сол 6 санына тағы 1 санды қоссақ, 7саны шығады екен. Суретте қандай қуыршақтарды, ойыншықтарды көрдіңдер?
- Атасы, әжесі, әкесі, анасы, қызы, пеш, қазақ үй.
- Барлығы неше?
- 7.
- Қандай оюдың түрлерін білесіңдер?
- Түйетабан, Қошқармүйіз, Айша бибі т. б.
- Дұрыс, енді 6 санының құрамын еске түсірейік.(Ауызша)
1+5=6 ------------- 2+4=6
3+3=6 ------------- 4+2=6
0+6=6
Оқулықпен, тақтамен, дәптермен жұмыс жүргіздім.
Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға тойбастар ретінде әртүрлі ойыншықтар мен әдемі суреттер беріліп, «Қуыршағым» әнін орындатып, сабақты аяқтадым.
Қорытындылау.
Жаңалықтар
Ханталапай
Асық ойыны қазақ халқының дәстүрлі ұлттық ойыны. Ұсақ малдың (қой, ешкі) асықты жілігінен алынған жұмыр сүйек. Иіргенде түскен алпына қарай асық - алшы, тәйке, бүк, шік деп, ал атуға арналған арнайы қорғасын құйылып жасалғаны - сақа аталады.
3 саны мен цифры
Балаларды 3 саны мен цифрымен таныстыру. Заттарды санауға машықтандыру, 3 цифрын тану және бейнелеуге үйрету.
7 саны мен цифры
Оқушыларды 7 саны мен цифрымен таныстыру, қосу, азайтуды меңгерту. Ой - өрісін, логикалық ойлау қабілетін дамыту
4 саны мен цифры
Шығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы, №1 Теректі орта мектебінің мектепалды даярлық тобының мұғалімі Жакитова Н.К.
Ғажайып қоржын
Ақмола білім басқармасы АОБҚБА және ҚДИ тыңдаушылар курсының біліктілігін көтеруге арналған физика пәні мұғалімдерінің облыстық семинары. физика - математика мұғалімі Наушек Г.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.