Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бастауыш сынып
Оқышы дана Абайды. С. Тойлыбаев
азақтың ұлы ақыны, композитор, философ, ағартушы, қазақтың реалистік жаңа жазба әдебиетінің негізін қалаушы – Абай Құнанбаев, оның өмірі, шығармашылығы, атап айтқанда өлеңдеріне, поэмаларына, қара сөздеріне, оның көркем жазбаларына талдау жасай...
Тілдер күніне арналған «Ойлы болсаң, озып көр» интеллектуалдық ойын
Тәуелсіз елімізде өмір сүріп отырған ұлт өкілдері арасындағы достық пен бірлікті нығайту барысында мемлекеттік тілге құрмет сезімдерін қалыптастыру....
Әліппенің ар жағы - білім бағы
Білімнің бастауы болған Әліппеден үйренгендерін тиянақтау, өнерлерін тамашалау, білімдерінің артып, сөз байлығының молайғанын, саналарының өскенін көрсету....
М. Мақатаев «Әліппе»
Сендер өз мектептеріңдегі кітапхананы көрдіңіздер ме? Ол кай жерде орналасқан? Кітапханашы апайдың есімі кім? Кітапханадан алған кітапты қалай ұстау керек?...
Г. Н. Троепольский. Прощание с другом
ВЕРНОСТЬ Холодно, осень и дождик идет, Преданно псина хозяина ждет. Промокнув, сидит на асфальте она. Где же хозяин? Она же верна. Ни ест и не пьет, вот уж сутки прошли....
Санамақ. Бірге жаттайық!
1 дегенім – бөрік. Кисең басқа көрік. 2 дегенім – етік. Киер сәнді етіп....
А. Сейдімбек «Бақ, Дәулет және Аман» ертегісі
Мәтіннің тақырыбын негізге ала отырып, оқиғаның дамуын болжайды. Мәтін мазмұнын түсінеді. Оқушылардың көбі мынаны орындай алады: Мәтінді шынайы өмірмен байланыстыра алады....
Қайталау. Кестелік көбейту және бөлу
Оқушылардың көбейту және бөлуге берілген есептерді шығару дағдыларын жетілдіру. Оқушылардың логикалық ойлау, танымдық қабілеттерін арттыру, шығармашылықпен жұмыс істей білу дағдысын қалыптастыру...
Қазақ тілі пәнінен тапсырмалар
Сөйлем бірнеше сөздерден құралады. Сөйлем аяқталған ойды білдіреді. Айтылу сазына қарай үш түрі болады. Сөйлемнен соң не нүкте (.), не сұрау белгісі (?), не леп белгісі (!) қойылады....
×