Жануарларға ауа, жарық, жылу және су қажет
Сабақтың тақырыбы: Жануарларға ауа, жарық, жылу және су қажет
Карта: Ауызша сабақ 1Сабақ типі: «БиС» технологиясы бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру.
Технология: «БиС» технологиясы, «Ауызша сабақ - 1» картасы.
Сабақтың көрнекілігі: матрица, тірек сөздер, сын тұрғысынан сұрақтар, қарама - қарсы сұрақтар;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.(оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту)
Әдіс – тәсілі: БжС технологиясы,
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Мұғалім жаңа тақырыпқа қысқаша кіріспе мәлімет береді.
а) Қабылдауды ұйымдастыру. Тірек сөздермен жұмыс.
Тақтадағы тақырыпқа байланысты тірек сөздерді балалар
1 минут ішінде оқып, есте сақтайды. Белгіленген уақыт біткен соң блок жабылады. Балалар естерінде қалған сөздерді дәптерлеріне жазады, жазып болған соң сөздердің саны матрицаға енгізіледі, сонан соң блок ашылады да, балалар қалдырып кеткен сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Егер оқушылар 7 сөзді тез есте сақтап, дәптерлеріне жазып берсе, бұл ТКШ (төменгі көрсеткіш шектігіндегі) тапсырманы орындағаны, келесі сабақта жоғары АКШ (аралық көрсеткіш шектігіндегі) тапсырмаға қарай өту керек, яғни, келесі сабақта 14 сөз беріледі. Бұл кезең жаңа сөзді есте сақтаудың бір түрі. ООМ - на (оқушылардың партада отыруы бойынша ) матрицаға бірінші баға енгізіледі.
Тірек сөздер: тыныс алу, ауа, жарық, жылу, су, азық, тіршілік, көру, ұйқы, шөл, ылғал, суат, ойық, топырақ,,
ІІІ. Карта:. Ойлауды ұйымдастыру.
Мәтінмен жұмыс - 3 минут беріледі.
Балалар мәтінді оқып, одан тірек сөздерді тауып, тақырып бойынша мазмұнын ашуы тиіс. Сонымен бірге балалар мәтінді көңіл қойып оқуға нұсқау алады. Себебі, мұғалім сабақты сұрау барысында ұсақ детальдарға көңіл қоятындығын ескертеді.
Қарама – қарсы сұрақтар:
1. Жануарлар тіршілігі үшін не қажет?
2. Олар немен тыныс алады?
3. Топырақта нелер тіршілік етеді?
4. Топырақта тіршілік ететін ұсақ жәндіктер немен тыныс алады?
5. Топырақтың барлық қуыстарын не толтырып тұрады?
6. Топырақта тіршілік ететін ұсақ жәндіктердің қандай пайдасы бар?
7. Топырақты қопсыту арқылы қандай жағдай жасайды?
Карта: Ауызша сабақ 1Сабақ типі: «БиС» технологиясы бойынша жаңа тақырыпты түсіндіру.
Технология: «БиС» технологиясы, «Ауызша сабақ - 1» картасы.
Сабақтың көрнекілігі: матрица, тірек сөздер, сын тұрғысынан сұрақтар, қарама - қарсы сұрақтар;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.(оқушылармен амандасу, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту)
Әдіс – тәсілі: БжС технологиясы,
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Мұғалім жаңа тақырыпқа қысқаша кіріспе мәлімет береді.
а) Қабылдауды ұйымдастыру. Тірек сөздермен жұмыс.
Тақтадағы тақырыпқа байланысты тірек сөздерді балалар
1 минут ішінде оқып, есте сақтайды. Белгіленген уақыт біткен соң блок жабылады. Балалар естерінде қалған сөздерді дәптерлеріне жазады, жазып болған соң сөздердің саны матрицаға енгізіледі, сонан соң блок ашылады да, балалар қалдырып кеткен сөздерді дәптерлеріне жазып алады. Егер оқушылар 7 сөзді тез есте сақтап, дәптерлеріне жазып берсе, бұл ТКШ (төменгі көрсеткіш шектігіндегі) тапсырманы орындағаны, келесі сабақта жоғары АКШ (аралық көрсеткіш шектігіндегі) тапсырмаға қарай өту керек, яғни, келесі сабақта 14 сөз беріледі. Бұл кезең жаңа сөзді есте сақтаудың бір түрі. ООМ - на (оқушылардың партада отыруы бойынша ) матрицаға бірінші баға енгізіледі.
Тірек сөздер: тыныс алу, ауа, жарық, жылу, су, азық, тіршілік, көру, ұйқы, шөл, ылғал, суат, ойық, топырақ,,
ІІІ. Карта:. Ойлауды ұйымдастыру.
Мәтінмен жұмыс - 3 минут беріледі.
Балалар мәтінді оқып, одан тірек сөздерді тауып, тақырып бойынша мазмұнын ашуы тиіс. Сонымен бірге балалар мәтінді көңіл қойып оқуға нұсқау алады. Себебі, мұғалім сабақты сұрау барысында ұсақ детальдарға көңіл қоятындығын ескертеді.
Қарама – қарсы сұрақтар:
1. Жануарлар тіршілігі үшін не қажет?
2. Олар немен тыныс алады?
3. Топырақта нелер тіршілік етеді?
4. Топырақта тіршілік ететін ұсақ жәндіктер немен тыныс алады?
5. Топырақтың барлық қуыстарын не толтырып тұрады?
6. Топырақта тіршілік ететін ұсақ жәндіктердің қандай пайдасы бар?
7. Топырақты қопсыту арқылы қандай жағдай жасайды?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Менің мектебім
Зейінді, ойлау жылдамдығын, есте сақтауды дамыту және ауызекі сөйлеу қабілеттерін арттыру, сөздік қорларын молайту.
Алтын балта
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Ыбырай Алтынсарин "Таза бұлақ"
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Нашар көрші
БҚО, Ақжайық ауданы, Мерген ауылы, Мерген орта жалпы білім беретін мектебі бастауыш сынып мұғалімі Нигметова Маншук Ханзадақызы
Жануарлар әлемінің алуан түрлілігі
БҚО, Ақжайық ауданы, Мерген ауылы, Мерген орта жалпы білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Нигметова Маншук Ханзадақызы
Топырақ
Жезқазған қаласындағы №10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Әбіш Жансая Нөпірбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.