Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Зоологиялық ассорти

25 сәуір 2013, Бейсенбі
Категориясы: Биология
Презентация сабақ
Мақсаты: жануарлар, хайуанаттар туралы бастауыш сынып оқушыларының білім - дағдыларын тексеру, қорытындылау, жалпы ойлау, ойнау қабілеттерін жетілдіру; табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыру.

№ 1 - слайд -
Сәлеметсіздер ме, балалар! Сіздер біздің кіші ағаларымыз – жануарларды жақсы көресіздер ме? Олай болса мен сендерді өзімен бірге «Зоологиялық ассорти» атты ойынды ойнауға шақырамын.
Бірақ та алдын ала мен өзімнің мынадай сұрағыма жауап естігім келіп тұр: «Жануарлар қандай түрде және қандай түсте болады?» Мен олардың мiнездемесiн атаймын, сiздер, балалар, осы жануарды көрсетiңiз, тек қана жылдам және шатаспай.

Слайдтар № 2 - 3
Жануарлар болады …биігі
(көтеремiз: қолыңды жоғарыға)
Жуан (тараптағы қолдары)
Кiшкентайы (бiр қолмен тiзеде көрсетемiз)
Жылдам жүгіретіндері (боймен жұлқылаймыз)
Жыртқыш аңы (тыржыңдаймыз)
Мейірбаны (езу тартамыз )
Ылғалдысы (өздерiмiздi көрсетiп немесе атаңыз)
Сыпайысы…
Iстегiшi…
Қалталысы…
Сүңгуiрi…
Ұйқылысы…
- Біздің ойынымызда біз тек қана мейірбан, көңiлдi жануарлармен кездесеміз.

№ 4 - слайд
Орманмен шумақ қатпарды,
Тiкенектi олардың бүйірі,
Ол түнімен аулайды
Қоңыздар мен тышқандарды. (кiрпi)

№ 5 - слайд Ойын.
Жүгiрiп келдi, жүгіріп келді (орындарда жүгiредi)
Кірпілер, кірпілер (талтақ саусақтарын көрсетедi)
Қайрады, қайрады (алақан туралы тамызық алақанмен)
Пышақтарды, пышақтарды (пышақтар нұсқайды)
Шауып келдi, шауып келді (орындарда зырлатады)
Қояндар, қояндар (құлақтарын көрсетедi)
Бiрге! Бiрге!
Барлық қыз балалар дауыстайды: «Қыз балалар!», содан соң ер балалар

- Бәрекелдi!
Қазiр «Кірпі» ойыны
Ойыншылардың аяғына әуе түйiршiгi байланады, қатысушылар көршiнiң түйiршiгiн мүмкiндiгiнше тез жару керек

№ 6 - 7 - слайд
Көлденең есiк алдында жатады
Қатты үруменен адамды шошытады.
Екi медаль кеудесiнде,
үйге одан да кiрме. (ит)

Келесi қонақ - күшiк!
Ол сіздермен бірге «жеуге келеді – желінбейді» деген ойын ойнағысы келіп тұр.
Егер бұл тамақты жеуге болса – қолымызбен шапалақтаймыз, жеуге болмаса – жай отырамыз:
• Бөлке. Сандықша.
• Гайка. Майка.
• Тосап. Печенье.
• Iрiмшiк. Балық майы.
• ұшақ медицина.
• Ватрушка. Сылдырмақ.
• Вагондар. Макарондар.
• Шоколад. Мармелад.
• Шәрке. Шырақ.
• Желкендер. Шұжық.

№ 8 - слайд - Бiздiң жаңа қаhарманымыз, тыңдаймыз:
Ағы қарада,
Қарада ағы.
Көмiрмен бір жолақ,
Бормен бiр жолақ. (зебра)

№ 9 - слайд Ол сiздерге «Бәйге» атты ойынды даярлап әкелді
Екі баланың сол және оң аяқтары жұп бойынша байланыстырылады. Қандай жұп мәреге дейiн 3 аяқтарында тез жүгiрiп жетедi, сол жұп жеіеді. Бөгеуiлдердiң түрiнде кегля алуға болады.

№ 10 - слайд - Жаңа қонақ мiне.
Иә, бұқа емес бірақ мүйiздi,
Иә, алты аяқтары бар
бірақ тұяқсыз. (қоңыз )

Қоңыздың сiздерге ұсынысы. мәреге дейiн сіріңкенің қорабын мұрынның күшімен жеткізу, қолымызбен көмектеспейміз.

№ 11 - слайд
Қыста ол тонға оранып ұйықтайды,
Табаның сорып жатады.
Оянғанда өкіре бастайды,
Балалар, бұл не?
(аю )
№ 12 - слайд

Ойын: «Кiм таңқурайды тез жинайды?»
2 команда.
Әрбiр командаға 1 кәрзеңке беріледі және (қатырмадан жидек немесе доптар) 20 жидек. Кім тез тереді, сол жеңеді. Бiрiншiге соңғы ойыншыдан сигнал бойынша кәрзеңке, және балалар сол кәрзеңкеге өз жидектерiн мүмкiндiгiнше тез жасалуы керек. Кiм тез алып бередi.

№ 13 - слайд - Жаңа қонақ.
Арқасы көктеу,
Қарын сарылау.
Қара тымағы баста
Және де бір сызығы. (көк құс )

№ 14 - слайд
Самғауық және де ұшпайтын құстарды қалай білетініңізді тексергім келіп тұр.
жұдырығы қысылған қолды алға тартыңыз. Мен құсты немесе ұшпа құрт - құмырсқа қандай болмасын деп айтам, бас бармақ оны жоғары және жылдам лықсуға көтеремiн. Сiз оған қоса iстеуiңiз керексіз. Кiм жаңылады, сол ойыннан шығып қалады.

Үкi ұшады, өзi ұшады!
Маса, балапан қорап ұшады ұшады!
Лақ ұшады,
Макаронинаны ұшады, ләйлектi ұшады,
Көкек, жастық.
Қайық ұшады.
Ат ұшады.
Ара, шырша. Ұшады.

№ 15 - слайд - Және қонақ жаңадан!
Сойдақ тiстер - азу тiстер
Жуан және үлкен.
Тұмсық күшкен.
Бұл не? (пiл )

Ойын: « көздi жұмып пілдің суретiн сал»

№ 16 - слайд -
Ал қазiр..
Аң бұл жайбасар және маңызды,
Бiрақ та ол батыл, өркештердегi суын көпке дейінгі ұстайды,
Жүктерді кез келген мерзiмге дейін апарып бередi.
Сусыз және ауқатсыз
Тәуліктеп жүреді. (түйе )

№ 17 - слайд Ойын: «Әуе шары»
Шарлар хаттармен алданып қалады. Шарлар музыкаға зал бойынша жолаушылайды. Музыка тоқтайды - кімде шар, сол сахнаға шығады. Шарлар жарылады, фант орындалады.
1. үй жануарларының 5 атауларын ата.
2. Мектептiң мекенжайын ата
3. Өлеңдi әңгiмеле
4. жануардың бейнесін тек қимыл арқылы көрсету.
5. Жүлде.
6. Өз класс жетекшiсiн аты жөнін ата.
7. Өлең айт.

№ 18 - слайд - соңғы қонақ.
Ожау аран,
үлкен қарын,
Судан 2 балық құлағы сорайып тұрады,
Өзектердiң әуесқойы және
Жуан, мейiрбаны.. (бегемот ) немесе су сиыры

Ойын: «мен де...»
Егер сендер менiмен келіссеңдер, онда дауыстаңыз: «мен де біргемін...»
Егер келіспейсіз, онда үндемейсіз

Мен мерекенiң алдында өз бөлмемді безендiремiн.
• Өзімнің достарыма мен сыйлықтарды дайындаймын…
• Мен дүкеннен екілерді сатып аламын…
• Мен өз мұрынымды тазалаймын…
• Мен өз терiмді тараймын…
• Мен теледидарға күн бойы қараймын…
• бақаны мен жеп тұрмын…
• Мен өзімнің жақсы костюмымды киемiн…
• Мен қыдырамын…
• Мен тауысты көремiн…
• Мен жуынуды жақсы көремін
• Суда аюлар суға түседi…
• Олар қатты ырылдайды…
• Түйе шөптi шайнайды…
• Ол әдемi…
• Мен иттер секілді абалап үремін…
• Көңiлім менің жақсы!

№ 19 - слайд
Мiне бүгінгі бiздiң Ойын - сабағымыз де аяқталды.
Сендер көптеген жануарлармен кездесіп, жақсы дәрежеге жеттіңдер деп ойлаймын.
Сабақ сендерге ұнады деп ойлаймын.
Орманда, далада жүргенде табиғатты, жануарларды қорғап, оларға көмектесіп жүріңіздер
№ 20 - слайд

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
3 010
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Хайуанаттар бағында
Хайуанаттар бағында
Балаларға хайуанаттар бағы туралы түсінік беру, жа¬байы аңдар туралы білімдерін тиянақтау. Аңдардың кейбір ерекшеліктерін салыстыра айтуға үйрету арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Жан - жануарларды қорғауға, қамқор болуға, сүйіспеншілікпен қарауға
Жануарлар. Аңдар мен малдар немесе сүтқоректілер. Құстар
Жануарлар. Аңдар мен малдар немесе сүтқоректілер. Құстар
Оқушылардың сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Табиғаттың жанашыры болып, оны қорғауға өз үлестерін қосуға тәрбиелеу.
Хайуанаттар бағына саяхат
Хайуанаттар бағына саяхат
Сабақтың мақсаты. Білімділік мақсаты: оқушылардың жануарлар туралы алған білімдерін пысықтай отырып, тақырып мазмұнын меңгерту.
Математическое ассорти
Математическое ассорти
Қарағанды облысы, Бұқар жырау ауданы, Қызылқайын ауылдық округі, Березняк жалпы білім беру орта мектебінің информатика және математика пәні мұғалімі Болот Акерке
Хайуанаттар бағындағы қызықтар
Хайуанаттар бағындағы қызықтар
Атырау қаласы, №34 лингвистикалық мектеп – гимназиясының мектепалды даярлық сыныбының мұғалімі Қорғанова Базаргүл Әндірқызы
Білімді тиянақтау
Білімді тиянақтау
Оңтүстік Қазақстан облысы, Қазығұрт ауданы, «Талдыбұлақ» негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тайсалова Роза
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×