Табиғат байлығы
Қызылорда облысы, Арал қаласы
№71 мектебінің география пәні мұғалімі
Балманова Гульмира Советқызы
Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Табиғат байлығы
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға табиғат байлығы, ресурс ұғымы, оның түрлері, маңызы жайлы білім беру;
ә) дамытушылық: табиғаттағы таралған ресурстарды сызба-суреттер арқылы көрсетіп, оқушылардың көру, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту;
б) тәрбиелік: оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға, халық педагогикасы қағидаларын пайдаланып экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақты өткізу формасы: топтық
Сабақтың әдістері: түсіндіру, әңгімелеу, ой қозғау, сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс: биология, бейнелеу, әдебиет
Көрнекілігі: қосымша әдебиеттер, интерактивті тақта, слайдтар, суреттер.
Сабақтың өтілу барысы:
І.Ұйымдастыру барысы.
а)оқушылармен амандасып, оларды түгелдеу;
ә) сыныпты екі топқа бөлу «Табиғат», «Пейзаж»
б) оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалім: Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?
Балалар: Адамның табиғаттағы алатын орны
(Үй тапсырмасы ойын түрінде сұралады. Ойынның шарттарымен мұғалім таныстырады)
№71 мектебінің география пәні мұғалімі
Балманова Гульмира Советқызы
Пәні: Жаратылыстану
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Табиғат байлығы
Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға табиғат байлығы, ресурс ұғымы, оның түрлері, маңызы жайлы білім беру;
ә) дамытушылық: табиғаттағы таралған ресурстарды сызба-суреттер арқылы көрсетіп, оқушылардың көру, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту;
б) тәрбиелік: оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға, халық педагогикасы қағидаларын пайдаланып экологиялық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақты өткізу формасы: топтық
Сабақтың әдістері: түсіндіру, әңгімелеу, ой қозғау, сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс: биология, бейнелеу, әдебиет
Көрнекілігі: қосымша әдебиеттер, интерактивті тақта, слайдтар, суреттер.
Сабақтың өтілу барысы:
І.Ұйымдастыру барысы.
а)оқушылармен амандасып, оларды түгелдеу;
ә) сыныпты екі топқа бөлу «Табиғат», «Пейзаж»
б) оқушылардың назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалім: Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?
Балалар: Адамның табиғаттағы алатын орны
(Үй тапсырмасы ойын түрінде сұралады. Ойынның шарттарымен мұғалім таныстырады)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Табиғат құбылыстары
Табиғат, қоршаған дүние, табиғат құбылыстары, адам қолымен жасалатын заттар туралы түсінік беру Әсемдікке баули отырып, экологиялық тәрбие беру
Қосмекенділердің көптүрлілігі. Құйрықты және құйрықсыз қосмекенділер. Қосмекенділердің табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы. Қосмекенділерді қорғау
№4 Мәртөк орта мектебінің биология пән мұғалімі: Кужекова Орунгуль Рахметовна
Үндістан. Мемлекеттік құрылымы мен құрамы. Табиғат жағдайлары мен ресурстары
Байқоңыр қаласы, № 8 Ю. А. Гагарин атындағы мектептің География пәні мұғалімі Измамбетова Айбарша Итеменовна
Cу - табиғат байлығы
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Қ.Пірімов ауылы, Күлетов атындағы № 92 мектептің бастауыш сынып мұғалімі Избастова Алия Өмірзаққызы
"План және карта" тарауы бойынша қайталау сабағы
Қызылорда облысы, Арал қаласы №71 мектебінің география пәні мұғалімі Балманова Гульмира Советқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.