С. Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Қызылорда қаласы, №112 орта мектеп
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Нұржанова Айнұр Зиядинқызы
Қазақ әдебиеті 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: С. Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Сабақтың мақсаттары: 1) білімділік: Шоқан Уәлихановтың балалық шағын, өмір сүрген ортасын тарихи деректермен байланыстыра отырып, тереңірек түсінік беру. Өткен тақырып бойынша оқушылардың алған білімдерін тексеру;
2) дамытушылық: оқушының білім, білік, іскерлік дағдыларын дамыту, ой еркіндігін ояту, шығармашылық белсенділіктерін шыңдау, сөйлеу мәдениетін қалыптастырып, өздігінен білім алуға жетелеу;
3) тәрбиелік: Шоқан өмірін үлгі ете отырып, оқушыларды адамгершілікке, саналылыққа тәрбиелеу. Оқушыларға патриоттық және этнографиялық білім беру.
Сабақтың типі: жаңа білімді жетілдіру
Сабақтың түрі: ақпараттық, талдау сабағы
Сабақтың өту әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау, шығармашылық, топтастыру, эвристикалық, СТО тәсілдері.
Сабақтың көрнекілігі: 1. Шоқан портреті
2. Шоқан салған суреттер
3. Шоқан жасаған карта
4. Шоқанның ата - тегі
5. Семантикалық карта
6. Шоқан жайлы лебіздер кітапшасы
7. Шоқан туралы кітаптар көрмесі
Пәнаралық байланыс: тарих, бейнелеу өнері, география.
Сабақтың өту барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
3. Жаңа сабақ.
4. Сабақты бекіту.
5. Үйге тапсырма.
6. Оқушыларды бағалау.
7. Сабақты қорытындылау.
Сабақтың өту барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
І топ – «Зерттеушілер»
1. Шоқан өмірі туралы деректер
2. Шоқан өмірі туралы деректер
3. Шоқан еңбектері.
ІІ топ – «Сарапшылар»
Шоқанға, Мысыққа, Жақыпқа мінездеме беріледі
1. Шоқан - қайырымды, әділ, уәдеге берік, өнерді құрметтейді.
(Үйіне әкеліп тамақ береді, киім береді, сотқар інісінен қорғайды, Мысықтың өнерін бағалайды).
2. Мысық - өнерлі, зерек (мүсін жасайды, зерек)
Қандай мүсіндер жасайды? (түйе, қой, құс, пәуеске)
Зеректігін қайдан білдің? (Көргенін ұмытпайды)
Кітаптан оқып жіберші?
3. Жақып - тентек, сотқар (Үйіне келген баланы мазақ етеді, Мысықтың мүсіндерін сындырып тастайды)
ІІІ топ – «Шығармашыл топ»
Көрініс қою
Сахналық көрініс, рөлмен ойнау. (Әңгіменің І бөлімі: Бала Шоқан, Мысық, Жақып)
Шоқан: - Ей, Мысық, аман ба? Мына ойыншықтарды кім істеді?
Мысық: - Өзімдікі, өзім істедім.
Шоқан: - Бермейсің бе?
Мысық: - Иә, бермеймін!
Шоқан:- Ей, Мысық немене, өзің сонша қорқақсың? Алмаймын, көрейін!
Мысық: - Жоқ, сенің құнаның бар, алып қашып кетесің. Мен жаяумын. Кеше әлгі бір тентек бала өзімді сабап кетті. Сен тимейсің бе?
Шоқан:- Жоқ, мен алып қашпаймын. Тек көремін.
Мысық: - Рас айтасың ба?
Шоқан: - Сен, немене мені жатырқап қалғансың ба? Сен мына ойыншықтарыңды маған бересің бе?
Мысық: - Жоқ, бермеймін, кешегі балалардай сен алып қашасың!
Шоқан: - Қорықпа, мен тимеймін. Қане, көрсетші, өзің ұстасың ғой! Ақысына не аласың, маған ана балшық атыңды берші.
Мысық: - Не бересің, бауырсақ бересің бе, қант бересің бе?
Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Нұржанова Айнұр Зиядинқызы
Қазақ әдебиеті 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: С. Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Сабақтың мақсаттары: 1) білімділік: Шоқан Уәлихановтың балалық шағын, өмір сүрген ортасын тарихи деректермен байланыстыра отырып, тереңірек түсінік беру. Өткен тақырып бойынша оқушылардың алған білімдерін тексеру;
2) дамытушылық: оқушының білім, білік, іскерлік дағдыларын дамыту, ой еркіндігін ояту, шығармашылық белсенділіктерін шыңдау, сөйлеу мәдениетін қалыптастырып, өздігінен білім алуға жетелеу;
3) тәрбиелік: Шоқан өмірін үлгі ете отырып, оқушыларды адамгершілікке, саналылыққа тәрбиелеу. Оқушыларға патриоттық және этнографиялық білім беру.
Сабақтың типі: жаңа білімді жетілдіру
Сабақтың түрі: ақпараттық, талдау сабағы
Сабақтың өту әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, талдау, шығармашылық, топтастыру, эвристикалық, СТО тәсілдері.
Сабақтың көрнекілігі: 1. Шоқан портреті
2. Шоқан салған суреттер
3. Шоқан жасаған карта
4. Шоқанның ата - тегі
5. Семантикалық карта
6. Шоқан жайлы лебіздер кітапшасы
7. Шоқан туралы кітаптар көрмесі
Пәнаралық байланыс: тарих, бейнелеу өнері, география.
Сабақтың өту барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
3. Жаңа сабақ.
4. Сабақты бекіту.
5. Үйге тапсырма.
6. Оқушыларды бағалау.
7. Сабақты қорытындылау.
Сабақтың өту барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
- Оқушылармен сәлемдесу;
- Топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
І топ – «Зерттеушілер»
1. Шоқан өмірі туралы деректер
2. Шоқан өмірі туралы деректер
3. Шоқан еңбектері.
ІІ топ – «Сарапшылар»
Шоқанға, Мысыққа, Жақыпқа мінездеме беріледі
1. Шоқан - қайырымды, әділ, уәдеге берік, өнерді құрметтейді.
(Үйіне әкеліп тамақ береді, киім береді, сотқар інісінен қорғайды, Мысықтың өнерін бағалайды).
2. Мысық - өнерлі, зерек (мүсін жасайды, зерек)
Қандай мүсіндер жасайды? (түйе, қой, құс, пәуеске)
Зеректігін қайдан білдің? (Көргенін ұмытпайды)
Кітаптан оқып жіберші?
3. Жақып - тентек, сотқар (Үйіне келген баланы мазақ етеді, Мысықтың мүсіндерін сындырып тастайды)
ІІІ топ – «Шығармашыл топ»
Көрініс қою
Сахналық көрініс, рөлмен ойнау. (Әңгіменің І бөлімі: Бала Шоқан, Мысық, Жақып)
Шоқан: - Ей, Мысық, аман ба? Мына ойыншықтарды кім істеді?
Мысық: - Өзімдікі, өзім істедім.
Шоқан: - Бермейсің бе?
Мысық: - Иә, бермеймін!
Шоқан:- Ей, Мысық немене, өзің сонша қорқақсың? Алмаймын, көрейін!
Мысық: - Жоқ, сенің құнаның бар, алып қашып кетесің. Мен жаяумын. Кеше әлгі бір тентек бала өзімді сабап кетті. Сен тимейсің бе?
Шоқан:- Жоқ, мен алып қашпаймын. Тек көремін.
Мысық: - Рас айтасың ба?
Шоқан: - Сен, немене мені жатырқап қалғансың ба? Сен мына ойыншықтарыңды маған бересің бе?
Мысық: - Жоқ, бермеймін, кешегі балалардай сен алып қашасың!
Шоқан: - Қорықпа, мен тимеймін. Қане, көрсетші, өзің ұстасың ғой! Ақысына не аласың, маған ана балшық атыңды берші.
Мысық: - Не бересің, бауырсақ бересің бе, қант бересің бе?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Қазақтың ұлы ғалым - зерттеуші, этнограф, жазушы Шоқан Уәлиханов туралы мәлімет беру, ақынның өмірбаянына тоқталу, бұрынғы білімдерін тереңдету.
С. Бегалин. Әңгімедегі бала Шоқан
Поэмадағы Шоқан бейнесін жан – жақты талдау, сыни тұрғыдан баға беру. Оқушыларға ойландыратын сауал бере отырып, пікірін тыңдау.
Бала Шоқан
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі ММ - нің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Жумагалиева Алтын
Сапарғали Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Ақтөбе қаласы, №26 орта мектебі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Асқарова Гүлмира Амангелдіқызы
Сапарғалин Бегалин «Бала Шоқан» әңгімесі
Астана қаласындағы Халықаралық үздіксіз білім беру колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Жиымбаева Рысжан Ермұханқызы
Шоқан – халық ауыз әдебиетін зерттеуші
Ақтөбе Мемлекеттік Педагогикалық Институты оқытушысы: Бекниязова Динара Достановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.