Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақ тілі пәнінен карточкалар жинағы

05 ақпан 2018, Дүйсенбі
Карточка № 1
1. Ауызекі тіл дегеніміз не?
2. Мазмұндама дегеніміз не?
3. Мәтін дегеніміз не?
4. Мәтін қалай құралады?
Бірін бірі көріп және сетіп тұрған адамдардың өзара қарым қатынасы, әңгімелесуі.
Белгілі бір мәтіннің мазмұнын жазбаша түрде баяндап беру.
Жазбаша немесе ауызша ойды жеткізу.
Мәтін бірнеше сөйлемдерден құралады. Мәтін сөйлемдері бір бірімен мағына жағынан байланысып тұрады.

Карточка № 2
1. Тақырып деген не?
2. Жазбаша тіл дегеніміз не?
3. Әңгімелеу мәтіні дегені не?
4. Сипаттау мәтіні дегеніміз не? Мәтін атауын тақырып деп атайды. Тақырып мәтінде не туралы айтылғанын көрсетеді.
Адамдардың хабарды жазып беруі жазбаша тіл дейміз.
Оқиғаны ретімен баяндайтын мәтін әңгімелеу мәтіні деп аталады.
Зат немесе құбылысты суреттеп, сипаттайтын мәтін сипаттау мәтіні деп аталады.

Карточка № 3
1. Пайымдау мәтіні дегеніміз не?
2. Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
3. Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
4. Лепті сөйлем дегеніміз не?
Оқиға, құбылыстардың себебін дәлелдейтін мәтінің атайды.
Бірдеңе жайында хабарлау мақсатымен айтылған сөйлемді атайды. Соңында нүкте қойылады.
Жауап алу мақсатында айтылған сөйлемді атайды. Соңында сұрақ белгісі қойылады.
Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлемді айтады.

Карточка № 4
1. Сөйлемдердің байланысын қалай табады?
2. Мәндес сөздер деген не?
3. Түбір деген не?
4. Қосымша деген не?
Сөйлемдегі сөздер бір бірімен байланысып тұрады. Олардың байланысын сұрақ қою арқылы табылады.
Тілімізде бір бірімен мәндес, мағыналас сөздер болады. Олар бірінің орнына бірі қолданыла береді.
Сөздің одан әрі бөлінбейтін мағынасы бар бөлігін түбір деп айтады.
Түбірге қосылған бөлшекті қосымша дейміз.

Қазақ тілі пәнінен карточкалар жинағы. жүктеу
8 658
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Сөйлем
Сөйлем
Сөйлем - біршама аяқталған ойды білдіретін сөздер, я сөздер тобы. Тиянақталған ойды ауызша да, жазбаша да білдіруге болады. Ауызекі сөйлеуде сөйлем мен сөйлемнің арасында кідіріс (пауза) болады. Жазуда бір сөйлем екінші сөйлемнен нүкте, сұрау және
Пайымдау мәтіні
Пайымдау мәтіні
Пайымдау мәтіні туралы білімдерін тереңдету, оның сипаттау мәтінінен айырмашылығын байқату, оқушыларды өз ойын дәлелдей білуге үйрету. Байланыстырып сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын молайту. Зейінділікке тәрбиелеу.
Сипаттау мәтіні
Сипаттау мәтіні
Мәтіннің түрлері туралы ұғымды талдау. Оқушылардың өзара байланыстырып сөйлей білу дағдыларын қалыптастыру.
Баяндауыш
Баяндауыш
Атырау облысы, Қызылқоға ауданы, Мұқыр селосы, Мұқыр орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Маханбетова Қарылғаш Сағынғалиқызы
Мәтіннің түрлері
Мәтіннің түрлері
Сабақтың тақырыбы: Мәтіннің түрлері Сабақтың мақсаты: а) оқушыларға мәтіннің түрлері туралы түсіндіру, білімділікке, тапқырлыққа баулу; ә) ақыл-ойын, логикалық жаттығулар жүргізу. Сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту; б) Сауаттылыққа, көркем жазуға,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×