Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Көшпелілердің жазуы. Фразеологизмдер

23 тамыз 2023, Сәрсенбі
Қысқа  мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Көшпелілердің жазуы. Фразеологизмдер
Бөлім: 2-бөлім. Көшпелілер мәдениеті
Педагогтің аты-жөні:Шокаева А. А. 
Күні:04.10.202
Сыныбы: 7 «Б»Қатысушылар саны:       14                Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:Көшпелілердің жазуы. Фразеологизмдер
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; 
7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану; 
Сабақтың мақсаты:Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады; 
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; 
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/УақытыПедагогтің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіБағалауРесурстар
Сабақтың басы
5 минут 
Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу. 
Психологиялық ахуал. «Өрмекші торы»
«Өрмекші торы» әдісі арқылы  бір-біріне сабаққа деген тілектерін айту.  
Үй тапсырмасын тексеруОқушыларды «Ішкі және сыртқы шеңберге» тұрғызып, үй тапсырмасын тексереді. 
 Оқушылар көшпеліер мәдениеті, көшпелілер өркениеті туралы бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді. 
 Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне көшпелілер мәдениеті туралы сұрақтар қояды. 
1.Көшпелі өмір салты дегеніміз не? («Көшпенді» сөзі түріктің «Көш» сөзінен шыққан, көші-қон кезінде жолда келе жатқан ауыл дегенді білдіреді. Бір жерден екінші жерге қонас  аудару)
2. Көшпелілер дегеніміз кімдер?
(уақытша немесе тұрақты түрде көшпелі өмір салтын ұстанатын адамдар. Көшпеілерге түркі тайпалары жатады. Олар: Сақ, ғұн, үйсін,  қаңлф т.б.) 
3.Сақтардың киіну мәдениеті бізге қалай белгілі болды? (Сақтардың киіну мәдениеті бізге алтын адамның киімі арқылы белгілі болды)
4.  Ат баптау өнері мен түрлі ұлттық ойындардың негізін салған  көшпелі тайпа? 
(Ғұндар)
5. Қаңлылар     жеріміздің қай жерлерін мекендеген? 
(Еліміздің оңтсүтігін, Сырдария, Арыс, Бадам өзендерінің алқаптарын мекендеген)
6. Сол кезеңдегі көшпелілердің мәдениеті мен салтын сипаттайтын ең үлкен қалалардың бірі қандай қала? 
(Тараз  қаласы)
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен     ынталандыру.  
Жаңа  сабаққа кіріспе «СТОП КАДР» әдісі  арқылы сабақ тақырыбы болжанады. 
ВИДЕО ҚОЙЫЛАДЫ
Оқушылар видеоны көру арқылы   арқылы сабақ тақырыбына шығады. 
Сабақтың мақсатымен таныстыру.  
«СТОП КАДР» әдісі арқылы сабақ тақырыбын болжайды. 
Оқушылардың жауаптары. 
Бүгінгі сабақ тақырыбына шығады. 
Сабақ тақырыбы:  Көшпелілердің жазуы. Фразеологизмдер 
ҚБ: «От шашу»
арқылы 

Сабақтың ортасы
30 минут 
«Фразеологизм» ережесін оқушыларға оқытады. 
Сұрақтар қояды, түсіндіреді. 
Мәтінмен жұмыс. 
Топтық жұмыс Оқулықтың 31-бетінен «Көне түркі жазуы»деген мәтінді оқиды, мәтін мазмұны бойынша 2 проблемалық сұрақтар құрастырады, оған келесі   топ жауап береді.  
Мысалы;Қалай ойлайсың,     көне түркі жазуы түркі тілдес тайпалардың тұңғыш әріптік жазуы бар екенін дәлелдеді ме? 
Дескриптор: 3 балл
-мәтінді оқиды; 
2 проблемалық сұрақ құрастырады; 
-сұрақтарға жауап береді; 
ҚБ: «Бас бармақ» әдісі. 


2-тапсырма. 
«Интервью» әдісі бойынша оқушылар  жұптық диалог жұмысын ұйымдастырады
2-тапсырма.  
Жұптық жұмыс. 
«Интервью» әдісі бойынша оқушылар  жұптық диалог жұмысын ұйымдастырады
Мысалы; Әсма, көне түркі жазуы дегеніміз не? 
Дескриптор: 2 балл
-сұрақ қояды; 
-сұраққа жауап береді; 
ҚБ:Смайлик әдісі. 
Смайликтер 
Микрофон 

3-тапсырма.
learningapps.org бағдарламасы арқылы тапсырма орындатады.
Жеке жұмыс 
learningapps.org бағдарламасы арқылы фразеологимз туралы сұрақтарға жауап береді. 
Дескриптор: 5  балл
Әр дұрыс жауап 1  балл
-сұраққа жауап береді; 
АКТ
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия

«Көру, тыңдау, айту»  рефлексия 
Барлық оқушыны 1-10 баллдық жүйе бойынша бағалау
Сабақ барысында  көргендерін көзге, естігендеін құлаққа, айтатындарын ауызға жапсырады. 1-10 балл
арқылы бағалау 
Суреттер, стикерлер 


Сабақтың толық нұсқасын жүктеу
1 088
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Әлемнің әйгілі театрлары. Жай сөйлем, түрлері
Әлемнің әйгілі театрлары. Жай сөйлем, түрлері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 8. 2. 5. 1. Перифразаның түрлі тәсілдерін қолдана отырып, мәтін бойынша сұрақтар құрастыру; 8. 4. 4. 4. Жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану; Сабақтың мақсаты: Перифразаның
Отан отбасынан басталады  "Отан"
Отан отбасынан басталады "Отан"
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) § Тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігі арқылы тақырыпты болжау. § Орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойын анықтау. § Мәтінді жинақтап, тақырып бойынша
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті
Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;
Достық – өмірлік нұсқа
Достық – өмірлік нұсқа
Бөлім атауы: Сүйіспеншілік пен достық
Көшпелілердің салт - дәстүрі мен діни нанымдары
Көшпелілердің салт - дәстүрі мен діни нанымдары
Көшпелілердің салт - дәстүрі, діни нанымдары туралы біледі. Көшпелі тайпалардың өзіндік ерекшеліктеріне талдау жасай алады.
Метрополитен. Зат есімнің түрлері
Метрополитен. Зат есімнің түрлері
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру. Зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×