Күрделі сөздерді қайталау
Сабақтың тақырыбы: Күрделі сөздерді қайталау
Білімділік: оқушылардың сөзжасам тарауынан алған білімдерін пысықтап, теориялық білімдерін практика жүзінде қолдану, ауызша, жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін бекіту.
Дамытушылық: оқушылардың ойлауын дамытып, ой шақыра білуге, жеке жұптасып, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, шығармашылық қабілетін, қиялдарын дамыту, ой қорытып, нақты шешім жасауға үйретіп, өздеріне сенімдерін арттыру;
Тәрбиелік: оқушыларды ізденімпаздыққа, өз ойын айта білуге, сауатты жазуға, ұқыптылыққа баулу, топпен жұмыс жасап, бірін-бірі тыңдай білуге үйрету, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру; атамұрасын дәріптеуге тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, топшама
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс-тәсілдері: жаттығу жұмыстарын орындау, сатылай кешенді талдау, өз бетімен жұмыс, түсіндіру
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу
Кезекшілікті қадағалау
Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу.
ІІ Үй тапсырмасын сұрау.
Барлығына Ереже, 92-жаттығу
І қатарға – 91-жаттығу
ІІ қатарға-99-жаттығу
ІІІ қатарға 94-жаттығу
ІІІ Жаңа сабақ
Ой қозғау
- Оқушылар жаңа 99-жаттығуда не туралы сөз қозғадық?
- Қандай ұлттық музыкалық аспаптарды білеміз
- Жетіген, сазсырнай, асатаяқ, тұяқтас, қылқобыз, шаңқобыз – бұлар қандай сөздер?
- Біріккен сөздер құрамына қарай қандай сөздерге жатады?
Білімділік: оқушылардың сөзжасам тарауынан алған білімдерін пысықтап, теориялық білімдерін практика жүзінде қолдану, ауызша, жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін бекіту.
Дамытушылық: оқушылардың ойлауын дамытып, ой шақыра білуге, жеке жұптасып, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, шығармашылық қабілетін, қиялдарын дамыту, ой қорытып, нақты шешім жасауға үйретіп, өздеріне сенімдерін арттыру;
Тәрбиелік: оқушыларды ізденімпаздыққа, өз ойын айта білуге, сауатты жазуға, ұқыптылыққа баулу, топпен жұмыс жасап, бірін-бірі тыңдай білуге үйрету, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру; атамұрасын дәріптеуге тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, топшама
Сабақтың түрі: қайталау сабағы
Сабақтың әдіс-тәсілдері: жаттығу жұмыстарын орындау, сатылай кешенді талдау, өз бетімен жұмыс, түсіндіру
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен амандасу
Кезекшілікті қадағалау
Сыныпты және оқу-құралдарын түгендеу.
ІІ Үй тапсырмасын сұрау.
Барлығына Ереже, 92-жаттығу
І қатарға – 91-жаттығу
ІІ қатарға-99-жаттығу
ІІІ қатарға 94-жаттығу
ІІІ Жаңа сабақ
Ой қозғау
- Оқушылар жаңа 99-жаттығуда не туралы сөз қозғадық?
- Қандай ұлттық музыкалық аспаптарды білеміз
- Жетіген, сазсырнай, асатаяқ, тұяқтас, қылқобыз, шаңқобыз – бұлар қандай сөздер?
- Біріккен сөздер құрамына қарай қандай сөздерге жатады?
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сөзжасамнан өткенді қайталау
Сөзжасам тарауынан алған білімдерін пысықтап, теориялық білімдерін практика жүзінде қолдану, ауызша, жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін бекіту.
CorelDraw бағдарламасында жұмыс істей білу
Corel Draw бағдарламасы бойынша алған білімдерін бекіту және практика жүзінде қолдана білуге үйрету;
Құрмалас сөйлем
Құрмалас сөйлемдерден алған теориялық білімдерін практикада қолдану; ауызша, жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін бекіту;
Атаулы сөйлем (күнделікті сабақ жоспарлары)
Кейбір жай сөйлемдер іс - оқиғаны баяндамайды, тек заттың, құбылыстың, мезгілдің, мекеннің атауын ғана білдіреді.
Есімдіктерден өткенді қайталау
Атырау қаласы, №6 орта мектептің қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Ихуанова Гүлзада Зинеденовна
Сөз жасам
Бұл сабақ 5 сыныпқа арналған. Сөз жасам арқылы балалардың сөздің түбірін оңай ажарата алуға үйретеді. Солтүстік Қазақстан облысы Қызылжар ауданы Шаховское селосы Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі: Рияпова Толқын Алпысбайқызы Сабақтың тақырыбы:
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.