Тамақтану мәдениеті. Септеулік шылаулар
Қазақ тілі 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тамақтану мәдениеті. Септеулік шылаулар
Сабақтың мақсаты: Септеулік шылауларды пайдалана отырып, сөз байлықтарын молайту.
Сабақтың міндеті: жаңа сөздермен танысу; септеулік шылауларды қолдана білуді үйрету; ауызекі сөйлеу тілін дамыту; ізгілікке, инабаттылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Оқыту мен оқуда АКТ - ды пайдалану», «ОүБ және ОБ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер».
Стратегиялық іс - әрекеттер: «Миға шабуыл», жұптық, топтық жұмыс, «Кубизм», Ментальді карта.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Оқушыларды ортаға шақырып, «Жылы лебіз» тренингін өткізу, шағын топтарға бөлу.
«Миға шабуыл» стратегиясын қолданып, түрткі сұрақ қою:
- Мәдениет деген не?
- Тамақтану мәдениеті дегенді қалай түсінесің?
- шылаудың түрлерін атаңыз?
- Тақырып бойынша не білеміз?
Меңгерілетін жаңа сөздерді сөздік дәптерге жаздыру.
Глоссарий тамақ - пища, еда
маңызды – важный, значительный,
жұту – глотать,
асқазан - желудок
қуат, күш – сила,
пайдалы - полезный
уақытында - своевременно
ас қорыту - пищеварение
әбден шайнау - прожевывать
сіңеді - усваевается
1 - тапсырма Мәтінді оқып, аудару. Сұрақтар дайындау. Ментальды картаны пайдаланып, септеулік шылауды қолдана отырып, жұптық сұхбат жасау.
2 - тапсырма Көп нүктенің орнына септеулік шылауларды жазып, оларға сұрақ қою.
Сергіту сәтін жүзеге асыру.
«Кубизм» стратегиясы арқылы жаңа сабақты бекіту.
- Қазақ халқында қандай мақал бар?
- Адамның ауырмауы неге байланысты?
- Дұрыс тамақтану не үшін маңызды?
- Күніне неше мезгіл тамақтану керек?
- Қандай жағдайда тамақ адамның бойына жақсы сіңеді?
«Бүгінгі күннің сөйлемі» стратегиясын қолдану
Оқушыларды әр тапсырмадан кейін смайликтер арқылы бағалау
Ережені жаттау, диалог құрастыру
Сабақтың тақырыбы: Тамақтану мәдениеті. Септеулік шылаулар
Сабақтың мақсаты: Септеулік шылауларды пайдалана отырып, сөз байлықтарын молайту.
Сабақтың міндеті: жаңа сөздермен танысу; септеулік шылауларды қолдана білуді үйрету; ауызекі сөйлеу тілін дамыту; ізгілікке, инабаттылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу», «Оқыту мен оқуда АКТ - ды пайдалану», «ОүБ және ОБ», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер».
Стратегиялық іс - әрекеттер: «Миға шабуыл», жұптық, топтық жұмыс, «Кубизм», Ментальді карта.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
Оқушыларды ортаға шақырып, «Жылы лебіз» тренингін өткізу, шағын топтарға бөлу.
«Миға шабуыл» стратегиясын қолданып, түрткі сұрақ қою:
- Мәдениет деген не?
- Тамақтану мәдениеті дегенді қалай түсінесің?
- шылаудың түрлерін атаңыз?
- Тақырып бойынша не білеміз?
Меңгерілетін жаңа сөздерді сөздік дәптерге жаздыру.
Глоссарий тамақ - пища, еда
маңызды – важный, значительный,
жұту – глотать,
асқазан - желудок
қуат, күш – сила,
пайдалы - полезный
уақытында - своевременно
ас қорыту - пищеварение
әбден шайнау - прожевывать
сіңеді - усваевается
1 - тапсырма Мәтінді оқып, аудару. Сұрақтар дайындау. Ментальды картаны пайдаланып, септеулік шылауды қолдана отырып, жұптық сұхбат жасау.
2 - тапсырма Көп нүктенің орнына септеулік шылауларды жазып, оларға сұрақ қою.
Сергіту сәтін жүзеге асыру.
«Кубизм» стратегиясы арқылы жаңа сабақты бекіту.
- Қазақ халқында қандай мақал бар?
- Адамның ауырмауы неге байланысты?
- Дұрыс тамақтану не үшін маңызды?
- Күніне неше мезгіл тамақтану керек?
- Қандай жағдайда тамақ адамның бойына жақсы сіңеді?
«Бүгінгі күннің сөйлемі» стратегиясын қолдану
Оқушыларды әр тапсырмадан кейін смайликтер арқылы бағалау
Ережені жаттау, диалог құрастыру
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Септеулік шылау
Шылау туралы алған білімдерін толықтыру, септеулік шылаудың өзіндік ерекшелігін таныту.
Спорт. Тәуелдік жалғау
Қарағанды облысы, Балқаш қаласы, Н. К. Крупская атындағы жалпы білім беретін №4 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Касымова Айнур Нурбековна
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.