Ахмет Байтұрсынов «Екі шыбын»
Өскемен қаласы әкімдігінің
«№18 орта мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: Токтасынова Камшат Жаныбековна
Сабақ: әдебиет 7 сынып
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, оқулық
Тақырып: Ахмет Байтұрсынов «Екі шыбын»
Жалпы мақсаты: Ахмет Байтұрсынов өмірінен мәлімет алады. Мысалды түсініп, талдап, өз көзқарасын білдіру арқылы қорытынды шығару жолдарын үйренеді. Бірлесе жұмыс істейді, өзгенің пікірімен санаса отырып, өзінің деңгейін көтереді.
Түйінді идеялар Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей
Ресурстар: Оқулық, интербелсенді тақта, флипчарт, А3 қағазы, ғаламтор
Әдіс - тәсілдері: Топпен, жұппен, жекелей жұмыс
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқытуда АКТ - ны пайдалану, оқыту үшін бағалау мен және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сай оқыту, оқытудағы көшбасшылық, дарынды баламен жұмыс
Мұғалімнің іс - әрекеті:
Ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңберіне тұрып, бір - біріне тілек айтқызу арқылы сыныпта жағымды ахуал туғызып аламын. Оқушылардың құрал - жабдықтарын тексеремін.
Түрлі - түсті қағаз арқылы топқа бөлемін.
Топ басшысын оқушылармен ақылдаса отырып сайлаймын.
Үйге Ахмет Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығына таныстырылым жасау берілген.
Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында оқушылар бір - біріне сұрақтар қояды.
Белсенді тақтадан шыбынның ызыңы естілген дыбыс қосылады.
Ызыңдап ән салады,
Жұп - жұқа қанаты.
Тәттіге тамсанып
Қоқысқа қонады
Мұғалім жұмбақ жасырады.
- Балалар, нендей дыбыс естідік, жұмбағымыздың жауабымен байланысы бар ма екен?
- Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?
- Бүгінгі сабағымызға қандай мақсат қоясыңдар?
«Екі шыбын» мысалын оқып шығады.
-«Ек шыбын» мысалы не жайлы?
- Мысал дегеніміз не?
І топ.
Білу, түсіну. Өмірмен байланыстырып, осы өлеңнің негізгі идеясын түсіндіреді және мақал - мәтел, нақыл сөздер жинақтайды.
ІІ топ. Қолдану, талдау. Өлеңді талдап, сахналық көрініс көрсетеді.
ІІІ топ. Жинақтау, бағалау. Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіндіреді. Өмірмен байланыстыра, екі шыбынды салыстырады.
Интербелсенді тақтадан сергіту сәтін көру, есту арқылы орындайды
Оқушыларды шығармашылыққа баулу үшін «Қазақты оянсын деп сөзбен шаққан» тақырыбында эссе жазғызамын.
Бүгінгі сабақтан алынған білімдерін Де Бононың алты қалпағы бойынша қорытындылайды.
«№18 орта мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: Токтасынова Камшат Жаныбековна
Сабақ: әдебиет 7 сынып
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, оқулық
Тақырып: Ахмет Байтұрсынов «Екі шыбын»
Жалпы мақсаты: Ахмет Байтұрсынов өмірінен мәлімет алады. Мысалды түсініп, талдап, өз көзқарасын білдіру арқылы қорытынды шығару жолдарын үйренеді. Бірлесе жұмыс істейді, өзгенің пікірімен санаса отырып, өзінің деңгейін көтереді.
Түйінді идеялар Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей
Ресурстар: Оқулық, интербелсенді тақта, флипчарт, А3 қағазы, ғаламтор
Әдіс - тәсілдері: Топпен, жұппен, жекелей жұмыс
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқытуда АКТ - ны пайдалану, оқыту үшін бағалау мен және оқуды бағалау, жас ерекшелігіне сай оқыту, оқытудағы көшбасшылық, дарынды баламен жұмыс
Мұғалімнің іс - әрекеті:
Ынтымақтастық атмосферасын орнату.
Оқушылармен амандасу. Шаттық шеңберіне тұрып, бір - біріне тілек айтқызу арқылы сыныпта жағымды ахуал туғызып аламын. Оқушылардың құрал - жабдықтарын тексеремін.
Түрлі - түсті қағаз арқылы топқа бөлемін.
Топ басшысын оқушылармен ақылдаса отырып сайлаймын.
Үйге Ахмет Байтұрсыновтың өмірі мен шығармашылығына таныстырылым жасау берілген.
Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында оқушылар бір - біріне сұрақтар қояды.
Белсенді тақтадан шыбынның ызыңы естілген дыбыс қосылады.
Ызыңдап ән салады,
Жұп - жұқа қанаты.
Тәттіге тамсанып
Қоқысқа қонады
Мұғалім жұмбақ жасырады.
- Балалар, нендей дыбыс естідік, жұмбағымыздың жауабымен байланысы бар ма екен?
- Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай?
- Бүгінгі сабағымызға қандай мақсат қоясыңдар?
«Екі шыбын» мысалын оқып шығады.
-«Ек шыбын» мысалы не жайлы?
- Мысал дегеніміз не?
І топ.
Білу, түсіну. Өмірмен байланыстырып, осы өлеңнің негізгі идеясын түсіндіреді және мақал - мәтел, нақыл сөздер жинақтайды.
ІІ топ. Қолдану, талдау. Өлеңді талдап, сахналық көрініс көрсетеді.
ІІІ топ. Жинақтау, бағалау. Өлеңді мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіндіреді. Өмірмен байланыстыра, екі шыбынды салыстырады.
Интербелсенді тақтадан сергіту сәтін көру, есту арқылы орындайды
Оқушыларды шығармашылыққа баулу үшін «Қазақты оянсын деп сөзбен шаққан» тақырыбында эссе жазғызамын.
Бүгінгі сабақтан алынған білімдерін Де Бононың алты қалпағы бойынша қорытындылайды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Мұқағали Мақатаевтың өмірі
Өскемен қаласы әкімдігінің «№18 орта мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: Токтасынова Камшат Жаныбековна
Абай Құнанбаев «Он жетінші қара сөзі»
Ұлы ақынымыз Абай Құнанбайұлының қарасөздерін оқыту арқылы адамның ішкі жан дүниесін түсінуге, өз бойларында осы асыл қасиеттер болуы үшін күресе білуге, мәтін тақырыбын аш білуге үйрету.
Ахмет Байтұрсынов «Екі шыбын»
Батыс Қазақстан облысы, Ақжайық аудан Жаңабұлақ ОЖББМ – ің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Нұрғалиева Марзия Мубаракқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.