Менің дәптерлерім
Павлодар қаласы,
№ 26 жалпы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Абылхаирова Ғалима Темірболатқызы
2 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Менің дәптерлерім»
Сабақтың мақсаты: Өтілген материалмен байланыстыра отырып, сабақтағы жаңа сөздерді күнделікті өмірде қолдануды үйрену.
Жетістік критерийлер: Флипчартқа постер жасай алады. Жұппен, топпен жұмыс істей алады.
Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі. 2сынып, А. Қайырбекова
Интербелсенді тақта, түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: «Шаттық шеңбері» «Ыстық орындық» әдісі Стикердегі диалог
Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу, түгендеу.
2. Кәмпиттер арқылы топтарға бөлу.
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Үйге берілген тапсырманы тексеру.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы сөздікті тексеру.
• Білу
Жаңа сөздер
Жазу – писать
Қалың дәптер – общая тетрадь
Түрлі - разные
Мағынаны тану
• Түсіну
АКТ арқылы сөзжұмбақ шешу.
1. д о п
2. ә д е м і
3. п а р т а
е т і к
с е н
а р а
1. мяч
2. красивый
3. парта
4. сапоги
5. ты
6. пчела
- Сөзжұмбақта қандай сөз жасырынып тұр?
- Бүгін не туралы айтамыз?
- Дәптерлердің қандай түрлері бар? Білесіңдер ме?
• Қолдану
3 - жаттығу 138 бет, Өлеңді мәнерлеп оқу.
4 - жаттығу. Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып, көшіріп жаз:
Асан........ жазды. Алина қызық........... оқыды. Наташада әдемі түрлі түсті.......... бар. Әйгерім сурет сабағына........... әкелді. Игорь............. пен сызды.
Керек сөздер: сызғыш, қарындаштар, сурет дәптер, дәптерге, кітап
Сергіту сәті
Моноблок немесе интербелсенді тақта
• Талдау
Менде…… бар. (дәптер)
Дәптерлер ……….. болады (түрлі - түсті)
Айша ……….. қалың дәптер сатып (дүкеннен)
• Жинақтау
Әр оқушыға стикерлер таратылады.
Кейбіріне сұрақтар жазылып тұрады, кейбірінде жауаптар.
№ 26 жалпы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Абылхаирова Ғалима Темірболатқызы
2 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Менің дәптерлерім»
Сабақтың мақсаты: Өтілген материалмен байланыстыра отырып, сабақтағы жаңа сөздерді күнделікті өмірде қолдануды үйрену.
Жетістік критерийлер: Флипчартқа постер жасай алады. Жұппен, топпен жұмыс істей алады.
Негізгі дерек көздер: оқулық қазақ тілі. 2сынып, А. Қайырбекова
Интербелсенді тақта, түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс - тәсілдері: «Шаттық шеңбері» «Ыстық орындық» әдісі Стикердегі диалог
Мұғалімнің іс - әрекеті
1. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Амандасу, түгендеу.
2. Кәмпиттер арқылы топтарға бөлу.
Кіріспе бөлімі.
Қызығушылықты ояту.
Үйге берілген тапсырманы тексеру.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы сөздікті тексеру.
• Білу
Жаңа сөздер
Жазу – писать
Қалың дәптер – общая тетрадь
Түрлі - разные
Мағынаны тану
• Түсіну
АКТ арқылы сөзжұмбақ шешу.
1. д о п
2. ә д е м і
3. п а р т а
е т і к
с е н
а р а
1. мяч
2. красивый
3. парта
4. сапоги
5. ты
6. пчела
- Сөзжұмбақта қандай сөз жасырынып тұр?
- Бүгін не туралы айтамыз?
- Дәптерлердің қандай түрлері бар? Білесіңдер ме?
• Қолдану
3 - жаттығу 138 бет, Өлеңді мәнерлеп оқу.
4 - жаттығу. Бос нүктенің орнына тиісті сөз қойып, көшіріп жаз:
Асан........ жазды. Алина қызық........... оқыды. Наташада әдемі түрлі түсті.......... бар. Әйгерім сурет сабағына........... әкелді. Игорь............. пен сызды.
Керек сөздер: сызғыш, қарындаштар, сурет дәптер, дәптерге, кітап
Сергіту сәті
Моноблок немесе интербелсенді тақта
• Талдау
Менде…… бар. (дәптер)
Дәптерлер ……….. болады (түрлі - түсті)
Айша ……….. қалың дәптер сатып (дүкеннен)
• Жинақтау
Әр оқушыға стикерлер таратылады.
Кейбіріне сұрақтар жазылып тұрады, кейбірінде жауаптар.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Сақталу заңдары
Сақталу заңдары және онда қолданылатын физикалық шамалар формуласын есеп шығаруда үйренеді.
3 деңгей бағдарламасы бойынша жасалған қысқа мерзімді жоспар
3 деңгей бағдарламасы бойынша жасалған қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 8 сынып
Осы шақ, нақ осы шақ
Тақырыпты оқи отырып, идеясын тарау тақырыбымен байланыстыра ашуға мүмкіндік беру, батылдықтың негізгі маңызын түсіне отырып топпен жұмыс істеуге үйренеді
Көбейту, бөлу кестесін пысықтау
Өткен сабақтарды пысықтау тапсырмаларын орындау. Тапсырмаларды орындау барысында ойлау, есте сақтау дағдысын қалыптастырып, сыни ойлауға үйрену.
Туған жерім
Павлодар қаласы, № 26 жалпы орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Абылхаирова Ғалима Темірболатқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.