Жердің құрылысы және құрамы
Павлодар облысы, Ақсу қаласы
№2 жалпы орта білім беру мектебі
География пәнінің мұғалімі
Алиева Бакыт Абилкайыровна
Сабақтың тақырыбы: Жердің құрылысы және құрамы
Сабақтың мақсаты: Жердің құрылысы және құрамы туралы нақты білімді тапсырмалар беру арқылы өздігінен меңгерту;
Міндеттері:
- өз пікірін ұстана білуге үйрету;
- пікірталас жүргізу барысында өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге тәрбиелеу.
өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу», «Оқытудағы басқарушылық және көшбасшылық», «Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану».
Әдіс - тәсілдер: жеке, жұптық, топтық, «географиялық диктант»,«ДЖИГСО», сызба, синквэйн
Дереккөздер: Оқулық, атлас, кескін карта, интербелсенді тақта, стикер, маркерлер, бағалау парағы, презентация
Оқыту нәтижесі: - Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады. Жердің құрылысы және құрамы туралы білімі қалыптасады.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдас тыру кезеңі
1. Топқа бөлу: төрт түс арқылы;
1 - топ: Атмосфера
2 - топ: Гидросфера
3 - топ: Литосфера
4 - топ: Биосфера
2. Орындықтың артына стикер жапсыру арқылы топ басшысын анықтау;
Өткенді тексеру
1. Географиялық диктант
2. Сәйкестендіру
3. Сандар да сөйлейді
4. Терминдер
Жаңа тақырып
Жұмбақ шешу:
«Алайын десем ауыр кілем,
Сатайын десем, тәуір кілем»
Мақсатты оқушылармен анықтайды. Әр топқа тапсырма береді:
1.«Атмосфера» тобына «географиялық қабық» тарырыпшасы беріледі.
2.«Гидросфера» тобына
«Құрлық пен мұхиттың пайда болуы»тақырыпшасы беріледі.
3. «Литосфера» тобына
«Жердің ішкі құрылымы» тақырыпшасы беріледі.
4.«Биосфера» тобына барлық мәтінді оқып шығу беріледі.
№2 жалпы орта білім беру мектебі
География пәнінің мұғалімі
Алиева Бакыт Абилкайыровна
Сабақтың тақырыбы: Жердің құрылысы және құрамы
Сабақтың мақсаты: Жердің құрылысы және құрамы туралы нақты білімді тапсырмалар беру арқылы өздігінен меңгерту;
Міндеттері:
- өз пікірін ұстана білуге үйрету;
- пікірталас жүргізу барысында өзгенің пікірін тыңдап, құрметтеуге тәрбиелеу.
өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Модульдер: «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «ОүБ және ОБ», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу», «Оқытудағы басқарушылық және көшбасшылық», «Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану».
Әдіс - тәсілдер: жеке, жұптық, топтық, «географиялық диктант»,«ДЖИГСО», сызба, синквэйн
Дереккөздер: Оқулық, атлас, кескін карта, интербелсенді тақта, стикер, маркерлер, бағалау парағы, презентация
Оқыту нәтижесі: - Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы артады. Жердің құрылысы және құрамы туралы білімі қалыптасады.
Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдас тыру кезеңі
1. Топқа бөлу: төрт түс арқылы;
1 - топ: Атмосфера
2 - топ: Гидросфера
3 - топ: Литосфера
4 - топ: Биосфера
2. Орындықтың артына стикер жапсыру арқылы топ басшысын анықтау;
Өткенді тексеру
1. Географиялық диктант
2. Сәйкестендіру
3. Сандар да сөйлейді
4. Терминдер
Жаңа тақырып
Жұмбақ шешу:
«Алайын десем ауыр кілем,
Сатайын десем, тәуір кілем»
Мақсатты оқушылармен анықтайды. Әр топқа тапсырма береді:
1.«Атмосфера» тобына «географиялық қабық» тарырыпшасы беріледі.
2.«Гидросфера» тобына
«Құрлық пен мұхиттың пайда болуы»тақырыпшасы беріледі.
3. «Литосфера» тобына
«Жердің ішкі құрылымы» тақырыпшасы беріледі.
4.«Биосфера» тобына барлық мәтінді оқып шығу беріледі.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдаланудың тиімді әдіс - тәсілдерін анықтау.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Еуразияның ішкі сулары
Павлодар облысы, Ақсу қаласы №2 жалпы орта білім беру мектебі География пәнінің мұғалімі Алиева Бакыт Абилкайыровна
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Туған жердің ыстығы - ай
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.