Мақта қыз бен мысық
Мақта қыз бен мысық
1 сынып
Басы (5 минут)
Оқушылармен амандасамын, түгендеп, шаттық шеңберіне шақырамын.
«Шаттық шеңберіне» тұрып оқушылар:
Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады)
Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің
тұсына қояды)
Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты)
Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).
Топқа «Пазл» арқылы бөлінеді. Жетелеме сұрақтар арқылы тақырыпқа шығу:
-Әр топтан ненің суретін шыққаның сұрау.
- Олай болса сабақтың тақырыбы қалай болады?
• Сонымен мақсаттарымызға жету үшін белсенді болып жұмыс жасайық!
Ортасы (20 минут)
Т. Оқушылар «Мақта қыз бен мысық» ертегісін көреді.
«Сөздікпен жұмыс»
Мейіз – изюм
Тауып алады – нашел (а)
Қатығын төгеді – выливает кефир
Құйрығын кесіп алады – отрезает хвост
Жапырақ – листья
Шөлдеп тұрмын – сильно хочется пить
Жұмыртқа – яйцо
Дән – зерно
Тышқан – мышь
Көреді – увидит
Бас салады – хватает
Тары – пшено
ЖЖ. «Сәйкестендіру». Мысық қайсысынан не алады? (Тапсырма парақтарын таратамын)
Дәптерге жазу.
1. Сиыр. 1. Тары.
2. Тауық. 2. Сағыз.
3. Ағаш. 3. Су
4. Дүкенші. 4. Қатық.
5. Қыздар. 5. Жапырақ.
6. Тышқан. 6. Жұмыртқа.
Cоңы (15 минут )
«Сергіту сәті».
Топтық жұмыс
І, ІҮ топ. «Оқиға желісі»
ІІ, Ү топ. «Фишбоун»
Оқушылар «Мақта қыз бен мысық» ертегісін «Фишбоун» стратегиясына салып, таныстырады.
Мұғалімнің аты-жөні: Ж.Е. Кенжебекова
1 сынып
Басы (5 минут)
Оқушылармен амандасамын, түгендеп, шаттық шеңберіне шақырамын.
«Шаттық шеңберіне» тұрып оқушылар:
Біздің күлкіміз көңілді, (қолдарын еріндерінің шетіне жақындатады)
Жеткізсін жылу мен шаттықты. (қолдарын жүректерінің
тұсына қояды)
Бөліскен жақсы ғой өмірде, (қолдарын алға созады, саусақтары күн сияқты)
Қуаныш, мейірім, бақытты. (қолдарын екі жаққа созады).
Топқа «Пазл» арқылы бөлінеді. Жетелеме сұрақтар арқылы тақырыпқа шығу:
-Әр топтан ненің суретін шыққаның сұрау.
- Олай болса сабақтың тақырыбы қалай болады?
• Сонымен мақсаттарымызға жету үшін белсенді болып жұмыс жасайық!
Ортасы (20 минут)
Т. Оқушылар «Мақта қыз бен мысық» ертегісін көреді.
«Сөздікпен жұмыс»
Мейіз – изюм
Тауып алады – нашел (а)
Қатығын төгеді – выливает кефир
Құйрығын кесіп алады – отрезает хвост
Жапырақ – листья
Шөлдеп тұрмын – сильно хочется пить
Жұмыртқа – яйцо
Дән – зерно
Тышқан – мышь
Көреді – увидит
Бас салады – хватает
Тары – пшено
ЖЖ. «Сәйкестендіру». Мысық қайсысынан не алады? (Тапсырма парақтарын таратамын)
Дәптерге жазу.
1. Сиыр. 1. Тары.
2. Тауық. 2. Сағыз.
3. Ағаш. 3. Су
4. Дүкенші. 4. Қатық.
5. Қыздар. 5. Жапырақ.
6. Тышқан. 6. Жұмыртқа.
Cоңы (15 минут )
«Сергіту сәті».
Топтық жұмыс
І, ІҮ топ. «Оқиға желісі»
ІІ, Ү топ. «Фишбоун»
Оқушылар «Мақта қыз бен мысық» ертегісін «Фишбоун» стратегиясына салып, таныстырады.
Мұғалімнің аты-жөні: Ж.Е. Кенжебекова
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Мақта қыз бен мысық
Мақта қыз үйін жинап жүреді. Дән тауып алады. Мақта қыз мысықты шақырады. Мақта қыз: Мысығым менің қайдасың? Мяу? Келе ғой.
Мақта қыз бен мысық
Білімділігі: оқушыларға мақта қыз бен мысық туралы түсінік бере отырып, ертегіні рольге келтіріп, әңгімелеп түсіндіру.
Әліппе саған мың алғыс!
Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы, Тұғыл ауылы, Шоқан Уалиханов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Капышева Айгүл Қалымбекқызы
Ананың біз гүліміз
Павлодар облысы, Ақсу қаласы, № 2 мектептегі шағын орталық тәрбиешісі Ахметова Сулушаш Заркешқызы
Мақта қыз бен мысық
Солтүстік Қазақстан облысы, Есіл ауданы, Заградовка орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Айнагүл Қадыркенқызы Тыштықаева
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.