Махмұд Қашқаридің «Қордайдың аққу қазы қаңқылдайды» өлеңі мен жинаған мақал - мәтелдері
Махмұд Қашқаридің «Қордайдың аққу қазы қаңқылдайды» өлеңі мен жинаған мақал - мәтелдері
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Махмуд Қашқари және оның еңбегі туралы танысады. Мақал - мәтелінің тақырыптарын ашып, түйінді ойын айтады Мақал - мәтел жайында ұғымды еске түсіреді. Махмуд Қашқаридің нақыл сөздеріне пікір айтады
Сабақ мақсаттары мен оқу нәтижелері: Барлығы: Махмуд Қашқари өмірі және оның еңбегі туралы танысады. қосымша мәліметтер жинайды.
Басым көпшілігі: Мақал - мәтелінің тақырыптарын ашып, түйінді ойын айтады Мақал - мәтел жайында ұғымды еске түсіреді.
Кейбірі: Махмуд Қашқаридің нақыл сөздеріне пікір айтады. Қазақ тіліндегі мақал - мәтелдермен ұқсастығын табады
Алдыңғы оқу: Жүсіп Баласағұн
Басталуы ұйымдастыру кезеңі
«Сиқырлы қобдиша» жаттығуы.
Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлық қағазда адамгершілік қасиеттер жазылған.
Оқушыларды топқа біріктіру
«Театрға кіру билеттері» әдісі арқылы қима қағаздарын таратып, жұмбақтардың жауабын шешу арқылы топқа біріктіру
Үй тапсырмасын сұрау
Топпен жұмыс «Веер» әдісі
1 - тапсырма. Сұрақ - жауап. «Веер» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар жазып, топтар бір - біріне береді.
Ортасы
Жаңа сабақ
«Миға шабуыл» стратегиясы.
Қазақ жерінің дөңгелек картасын жасаған ғұлама ғалымды білесіңдер ме? Түркі тілдерінің сөздігін жасаған ғалым.
Мәтінмен жұмыс. «ДЖИГСО» әдісі
Топтық жұмыс. Мәтінді бөліктерге бөліп «ДЖИГСО» әдісі бойынша көрші топтарға түсіндіреді
Өлеңді талдау. Жеке жұмыс
«Ойлан, тап" әдісі
«Қордайдың аққу қазы қаңқылдайды» өлеңіне СКТ. Өлеңнің аудиожазбасын тыңдау арқылы талдайды.
Оқулықпен жұмыс
Топтық жұмыс
Махмұд Қашқари жинаған түркі мақал - мәтелдерінен «Ақылдың алты қалпағы» әдісі бойынша мақал - мәтелдерді талдау.
Алматы облысы,
Еңбекшіқазақ ауданы,
Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Темиркулова Мадина
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Махмуд Қашқари және оның еңбегі туралы танысады. Мақал - мәтелінің тақырыптарын ашып, түйінді ойын айтады Мақал - мәтел жайында ұғымды еске түсіреді. Махмуд Қашқаридің нақыл сөздеріне пікір айтады
Сабақ мақсаттары мен оқу нәтижелері: Барлығы: Махмуд Қашқари өмірі және оның еңбегі туралы танысады. қосымша мәліметтер жинайды.
Басым көпшілігі: Мақал - мәтелінің тақырыптарын ашып, түйінді ойын айтады Мақал - мәтел жайында ұғымды еске түсіреді.
Кейбірі: Махмуд Қашқаридің нақыл сөздеріне пікір айтады. Қазақ тіліндегі мақал - мәтелдермен ұқсастығын табады
Алдыңғы оқу: Жүсіп Баласағұн
Басталуы ұйымдастыру кезеңі
«Сиқырлы қобдиша» жаттығуы.
Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлық қағазда адамгершілік қасиеттер жазылған.
Оқушыларды топқа біріктіру
«Театрға кіру билеттері» әдісі арқылы қима қағаздарын таратып, жұмбақтардың жауабын шешу арқылы топқа біріктіру
Үй тапсырмасын сұрау
Топпен жұмыс «Веер» әдісі
1 - тапсырма. Сұрақ - жауап. «Веер» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша сұрақтар жазып, топтар бір - біріне береді.
Ортасы
Жаңа сабақ
«Миға шабуыл» стратегиясы.
Қазақ жерінің дөңгелек картасын жасаған ғұлама ғалымды білесіңдер ме? Түркі тілдерінің сөздігін жасаған ғалым.
Мәтінмен жұмыс. «ДЖИГСО» әдісі
Топтық жұмыс. Мәтінді бөліктерге бөліп «ДЖИГСО» әдісі бойынша көрші топтарға түсіндіреді
Өлеңді талдау. Жеке жұмыс
«Ойлан, тап" әдісі
«Қордайдың аққу қазы қаңқылдайды» өлеңіне СКТ. Өлеңнің аудиожазбасын тыңдау арқылы талдайды.
Оқулықпен жұмыс
Топтық жұмыс
Махмұд Қашқари жинаған түркі мақал - мәтелдерінен «Ақылдың алты қалпағы» әдісі бойынша мақал - мәтелдерді талдау.
Алматы облысы,
Еңбекшіқазақ ауданы,
Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Темиркулова Мадина
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Мың бір мақал жүз бір жұмбақ
Мақал – мәтелдер – ғасырлар шежіресі, онда халықтың ақыл – өнегесі көрініс тапқан. Мақал – мәтелдер ой дәлдігімен, тереңдігімен, ықшамдылығымен ерекшеленеді.
Қазақ әдебиетінен қысқа мерзімді сабақ жоспары (8 сынып)
БҚО, Теректі аудандық лингвистикалық гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Хасанова Алия Салимовна
Ғылым мен білімнің дамуы
Алматы облысы, Көксу ауданы, Мұқыры ауылы, Жапсарбаев атындағы орта мектептің тарих пәні мұғалімі Абдрахманова Айсұлу Смағұлқызы
Орта ғасырда ғылым мен білімнің дамуы
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы А. Жанпейісов атындағы № 105 орта мектептің тарих пәні мұғалімі Бисенбаева Анар
Қазақстанда ғылым мен өнердің дамуы
Ақтөбе қаласы, №33 Қазақ жалпы білім беру мектебінің Тарих пәні мұғалімі: Жұрмағамбет Қобылан Қалтайұлы
Махмұд Қашқари (1029-1101 жж.)
Махмұд Қашқари (1029-1101 жж.) Махмұд Қашқаридің толық аты-жөні Махмұд ибн Әл-Құсайын ибн Мұхаммед. Ол ХІ ғасырда Қашқарда туып, Баласағұн қаласында өмір сүрген ғалым, Қарахандар ақсүйектері ортасынан шыққан. Әкесі Құсайын Мұхаммед Мавераннахрды
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.