Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жаңаша бағыттағы бағалаудың тиімділігі

11 наурыз 2017, Сенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Коучинг жоспары
Сабақтың тақырыбы: Жаңаша бағыттағы бағалаудың тиімділігі
Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық.
Интернет желісі
Үлестірме материалдары
Оқу нәтижесі: Мұғалімдер критериалды бағалау туралы ақпарат алады, күнделікті өздері қолданып жүрген бағалау түрлерімен салыстырады, топтық бағалау арқылы критерий және дескриптор жасауды үйренеді, бағалау парақшасын жасайды, сабақтарында қолдануға бейімделеді.
Оқыту әдістері: Тренинг, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, СТО, Миға шабуыл, Блум таксономиясы, Кері байланыс

Психологиялық ахуал
Тренинг 3 мин
Мұғалімдермен амандасу.
Тренинг: «Мен басқаның көзімен».

Топқа бөлу 2 мин
Түрлі - түсті ұшақтар арқылы топқа бөлу. Ұшақтардың қанатында 3 тілдегі сөздер жазылған.
Қатысушылар қай тілдегі сөзі бар ұшақты алса, сол сол топқа бірігеді, осылайша 3 топ құралады.

Білу 5 мин
Бағалау туралы не білесіз? Бағалау бізге не үшін керек?
Түсіну 5 мин
Интербелсенді тақта арқылы қосымша мәлімет көрсетемін.
Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе - оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін - өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады.
Критериалды бағалаудың екі түрі бар – қалыптастырушы және жиынтық
 Қалыптастырушы баға нақты бір оқушыға, оның білім мазмұнын меңгерудегі кемшіліктерін анықтауға және өзіндік орнын барынша тиімді толықтыруға бағытталады
Жиынтық бағалау
Белгілі бір тарауды оқып біткенде, бақылау жұмысында, қорытынды тесте, емтиханда оқушылардың оқып - үйренгенін есепке алу мақсатында жүргізіледі.
Енді біліміңізді ары қарай шыңдау үшін нені білгіңіз келеді соны жазыңыздар.

Жамбыл облысы,
Жуалы ауданы әкімдігінің білім беру бөлімі
«№3 Қарымбай Қошмамбетов атындағы мектебі» КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Дуржанова Бибисара Калиаскаровна

Толық нұсқасын жүктеу
3 322
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Критериалды бағалау жүйесі арқылы оқушының белсенділігін арттыру, оқу үрдісінде жарыса, бәсекелесе білім алуға қол жеткізу.
Коучинг, Критериалды бағалаудың тиімділігі
Коучинг, Критериалды бағалаудың тиімділігі
Оқу үдересінің әрбір кезеңінде оқыту сапасын жақсарту үшін критерийалды бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру, критерийалды бағалаудың тиіміділігін көрсету.
Оқушыларды оқыту үшін бағалау қаншалықты маңызды?
Оқушыларды оқыту үшін бағалау қаншалықты маңызды?
Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу - оқыту сапасын жақсарту мақсатында формативтік бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Критериалды бағалаудың тиімділігі
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Коучинг сессия қатысушыларына «оқуды бағалау»(суммативті бағалау) және «оқыту үшін бағалау» (формативті бағалау), критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×