Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қысқа мерзімді жоспар (Математика 1 - сынып)

13 қыркүйек 2017, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 1 - сынып
Тарықыптар:
1. Заттардың қасиеттері. Заттарды санау
2. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру. Өлшем,пішін туралы түсінік
3. Кеңістікте туралы түсінік (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында)
4. Уақыт туралы түсінік. Бұрын. Кейін.
5. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру. Бірдей. Әртүрлі
6. Ұзын-қысқа, биік-аласа, кең-тар, үлкен-кіші жуан-жіңішке, қалың-жұқа.
7. Артық, кем, сонша. Тура және кері санау.
8. Реттік санау. Нешінші?
9. Түзу, қисық сызықтар.
10. Нүкте, кесінді.
11. Сәуле, бұрыш
12. Фигураларды бөліктерге бөлу және құрастыру
13. Көп,біреу. 1 саны және цифры
14. 2 саны және цифры


Тоқсан І
1 сабақ
Тарау Қарапайым түсініктер
Сабақтың тақырыбы: Заттардың қасиеттері. Заттарды санау
Сілтеме: Математика оқулығы, А. Б. Акпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова.
Алматы «Алматыкітап», 2012 ж.
Жалпы мақсаты: Санаудың мәнін ашу, жекелеген заттарды санауға үйрету, заттарды салыстыру бойынша дайындық жұмыстарын жүргізу
Күтілетін нәтижелер: Жекелеген заттарды санауға үйренеді, заттарды салыстырады
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары:
−Жеке, жұппен, топпен жұмыс;
−Ойын «Ойлан тап», Ассоциация кестесі; Ой қозғау; Диалогтік оқыту; «Екі жұлдыз, бір тілек» әдіс - тәсілдері.

Психологиялық ахуал
«Жұппен−топпен» әдісі
Диалог «Менің отбасым»
Оқушылар өзара өз отбасы туралы айтады
Өзіне жақын адамдардың суретін салады
Сенің отбасыңның неше мүшесі бар?
Сыныптағы қай оқушының отбасы ең үлкені?
Өз отбасыңның ең үлкені кім? Ең кішісі ше?
Өз отбасыңда неше бала бар? Кімнің отбасында көп бала бар?
Қандай отбасын көп балалы дейді?
Неліктен олар солай аталады?
Білу
Жаңа тақырыпқа бағыттау
«Ой қозғау» әдісі
1. Кубиктермен жұмыс
Неше кубик көріп тұрсыңдар? Олардың түстері қандай? Олар неден жасалған? Ішінде бірдейлері бар ма?
2. Жоғары−төмен
Жоғары сөреде 5 кубик, төменгі сөреде 2 кубик
Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде? Сыныптағы заттарды санаңдар.

Қайсысында кубиктер аз? Қайсысында көп?

Түсіну
Оқулықпен жұмыс
1 - 4 тапсырма
Ойын «Ойлан, тап»
Қанша? Неше? Нешеу? сұрақтарына жауап береді

Сергіту сәті
Қолдану 8 минут
Дәптермен жұмыс
Көркем жазу
Суреттер мен шаршылардың нешеуі боялғанын және боялмағанын анықтау

Талдау 5минут
«Ассоциация кестесі» әдісі
Қоян, аю дегенде ойларыңа не келеді? (көжек, қонжық)

Бағалау
Кері байланыс 5 минут -
Сабақта нені сәтті орындадыңдар?
- Нені жақсы жасай алдыңдар?
- Қандай тапсырмалар қызықты болды?
- Топ ішінде қалай жұмыс жасадыңдар?
- Тақырып бойынша тағы не білгілерің келеді?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
6 612
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Кеңістікте бағдарлау
Кеңістікте бағдарлау
Заттардың орналасқан орнын ішінде, үстінде, астында, алдында, артында, жоғарыда, төменде, оң жақта, сол жақта т. б. Ұғымдар арқылы айта білуге үйрету. Танымдық қабілетін жетілдіру.
Таң, күн, кеш, түн (күнделікті жоспарлары топтамасы)
Таң, күн, кеш, түн (күнделікті жоспарлары топтамасы)
Тәулік бөліктеріне түсінік беру. 2 - 3 сандарын салыстыру, теңдік – теңсіздік таныс заттарды пішіні бойынша салыстыруды үйрету. (үлкен, азырақ, аз) Геометриялық пішіндер туралы (текше, шар, үшбұрыш) білімдерін бекіту.
Құлыншақ ортаңғы тобының оқу жылына арналған перспективалық жоспары
Құлыншақ ортаңғы тобының оқу жылына арналған перспективалық жоспары
Құлыншақ ортаңғы тобының ----- оқу жылына арналған перспективалық жоспары
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді)
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді)
Қарапайым геометриялық фигуралармен танысу (нүкте, түзу, сәуле, кесінді) Математика 1 сынып
Математика пәні бойынша 1 - сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспарлары
Математика пәні бойынша 1 - сыныпқа арналған күнделікті сабақ жоспарлары
Заттардың қасиеттері (пішіні, түсі, мөлшері) бойынша оқушылардың алғашқы білім деңгейін, құбылыстар мен заттарды санай алу дағдыларын анықтау.
Cаны 3 - ке, 4 - ке тең заттарды салыстыру
Cаны 3 - ке, 4 - ке тең заттарды салыстыру
Cаны 3 - ке, 4 - ке тең заттарды салыстыру, заттарды санау, жыл мезгілдері (күз) оң жақта, сол жақта Мақсаты: 4 көлеміндегі заттарды санауға үйрету, үлгі бойынша санау, екі топтағы заттарды теңестіру, жыл мезгілдері (күз) туралы түсінігін нығайту,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×