Терең су
Сабақ тақырыбы: Терең су
Әдебиеттік оқу 4 - сынып.
Сабақ мақсаты: - Мәтіннің мазмұнын оқушыларға меңгерту, өз ойларын ашық айтуға және сабақта ашық сұрақтар қоюға үйрету.
Сергіту сәті «Әкем маған»
Жаңа жыл кеші. Әкем анама сағат әперді. (екі жаққа иіліп тұрады)
Әкем әжеме еттартқыш әперді (қолын айналдырады)
Әкем қарындасыма көзді ашып тұратын қуыршақ әкелді
Әкем маған солдат (жүру) әперді
Төрт іс - әрекетті бір мезгілде жасау.
Сабақтың міндеттері:
- Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, еркін сөйлей білуге, өз ойын жеткізе білуге, ортақ шешім шығаруға баулу;
- Танымдық белсенділіктерін арттыру, қорытындылай алу, талдау жасау қабілеттерін дамыту;
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Модульдер: СТОү, ТжДОЖ,, ОЖЕСО, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Әдіс - тәсілдері: «Ыстық үнтаспа»
Дереккөздер: оқулық, маркер, А4 қағаз, бағалау парағы
ДЖИГСО тәсілімен топқа бөлу. Тақырыпқа шығу үшін «балық, көл» туралы жұмбақ жасырылады
Сабақпен байланысын анықтауға бағытталған сұрақтар қоямын:
- Кім балық ұстап көрді?
- Балықтың түрлері қандай?
- Көлге шомылғандарын бар ма?
Арық деген сөзді естігендерін бар ма?
Бағалау парағын таратамын. Түрлі - түсті шеңбер арқылы өздерін бағалауға жетелейді.
Тапсырма:
1 - топ. Сахналайды
2 - топ. Постер қорғайды
Терең су. жүктеу
Әдебиеттік оқу 4 - сынып.
Сабақ мақсаты: - Мәтіннің мазмұнын оқушыларға меңгерту, өз ойларын ашық айтуға және сабақта ашық сұрақтар қоюға үйрету.
Сергіту сәті «Әкем маған»
Жаңа жыл кеші. Әкем анама сағат әперді. (екі жаққа иіліп тұрады)
Әкем әжеме еттартқыш әперді (қолын айналдырады)
Әкем қарындасыма көзді ашып тұратын қуыршақ әкелді
Әкем маған солдат (жүру) әперді
Төрт іс - әрекетті бір мезгілде жасау.
Сабақтың міндеттері:
- Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, еркін сөйлей білуге, өз ойын жеткізе білуге, ортақ шешім шығаруға баулу;
- Танымдық белсенділіктерін арттыру, қорытындылай алу, талдау жасау қабілеттерін дамыту;
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Модульдер: СТОү, ТжДОЖ,, ОЖЕСО, оқыту және оқудағы жаңа тәсілдер, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Әдіс - тәсілдері: «Ыстық үнтаспа»
Дереккөздер: оқулық, маркер, А4 қағаз, бағалау парағы
ДЖИГСО тәсілімен топқа бөлу. Тақырыпқа шығу үшін «балық, көл» туралы жұмбақ жасырылады
Сабақпен байланысын анықтауға бағытталған сұрақтар қоямын:
- Кім балық ұстап көрді?
- Балықтың түрлері қандай?
- Көлге шомылғандарын бар ма?
Арық деген сөзді естігендерін бар ма?
Бағалау парағын таратамын. Түрлі - түсті шеңбер арқылы өздерін бағалауға жетелейді.
Тапсырма:
1 - топ. Сахналайды
2 - топ. Постер қорғайды
Терең су. жүктеу
Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қазтуған жырау. «Алаң да алаң, алаң жұрт» өлеңі
Қазтуған жырау және оның толғаулары туралы жан - жақты мәлімет беру, шығармаларының көркемдік әлемін таныту, жырларының шығу тарихы мен шығарма мазмұнына әдеби талдау жасату;
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Әбіш Кекілбаев "Тасбақаның шөбі"
Қарағанды облысы, Жаңаарқа ауданы, Ю. А. Гагарин атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі; Шопанбекова Ғазиза Жөкенқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.