Кембридж тәсілі
Сөзбен сомдалған тұлға
Оқушылар «Сөзбен сомдалған тұлға» тақырыбы бойынша көркем бейне, образ, метафора, көркем шығарма ұғымдары туралы түсінік алады....
Кіріспе. Сөз өнері жайлы ғылым
Мүсіншінің құралы – саз балшық, суретшінің құралы – бояу, әдебиетшінің құралы – тіл. «Сөз әдебиеттің құрылыс материялы» (Федин). Өнердің көп салаларының ішінде ең бір қадірлісі әрі қасиеттісі – көркем әдебиет. Оның өнердің өзге түрлерімен әлгідей...
Компьютердің пайдасы мен зияны
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің пайдасы мен зияны. - Компьютермен дұрыс жұмыс жасай білу қаншалықты маңызды? - Компьютер мәдениеті дегенді қалай түсінесің?...
Мен және табиғат. Е дыбысы мен әрпі
Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту. Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту...
Сөз және оның мағынасы. Омоним дегеніміз не?
синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету, көптік жалғауларын дұрыс қолдану...
Поднятие целины
Продолжить работу по формированию у учащихся критического, логического и ассоциативного мышления, ИКТ. Продолжить работу над формированием умения учащихся определять цели урока;...
Ғарыш дегеніміз не?
Астрономия ғылымының ерекшеліктерін анықтайды. Астрономия ғылымы туралы әңгімелейді Қоршаған ортаны танып - білу үшін орындалатын әрекеттерді атайды....
Абылайдың саяси қайраткер қолбасшы ретінде қалыптасуы
Абылайдың өмірі және қызметімен таныстыра отырып, аса ірі мемлекет қайраткері, дипломат, қолбасшы болғандығын көрсету. Тақырыпты меңгереді, білгенін, түсінгенін салыстырады, Абылай хан билігіндегі қазақ хандығының жағдайы туралы оқып үйреніп,...
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы
Өсімдіктердің тыныс алуы. Гүлдің құрылысы оның маңызы. Өсімдіктердің тыныс алуының түрлері мен құрылыс ерекшеліктерімен танысу....