Ханталапай
"Үздік ұстаз" бәйгесіне
Тақырыбы: «Ханталапай»
Кіріктірілген білім беру салалары: «Денсаулық», «Таным»
Бөлімдері: дене шынықтыру, математика
Мақсаты: Асық ойынын жаңғырту, асық ойыны арқылы тез есептеуге дағдыландыру. Математикаға қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктері: асықтар, қоржын, слайд
Билингвальды компонент: асық – альчик
Мотивациялық - қозғаушылық Ғажайып сәт
Тазша баланың кіруі
- Ассалаумағалейкум, балалар
- Балалар, мен сендерге бүгін қызықты ойын әкелдім. Ойнағыларың келе ме?
Менің қоржынымда не бар екенің білесіңдер ме? Қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын. Шешімі қоржындағы жұмбақ зат.
Ұйымдастырушылық - ізденістік Жұмбақ.
Ренжісе бүк түседі
Қуанса шік түседі
Басқаратын барлығын
Алтын сақа деседі. - Бұл не?
- Ия, балалар бүгін біз асықпен ойнаймыз.
Асық ойыны қазақ халқының дәстүрлі ұлттық ойыны. Ұсақ малдың (қой, ешкі) асықты жілігінен алынған жұмыр сүйек. Иіргенде түскен қалпына қарай асық - алшы, тәйке, бүк, шік деп, ал атуға арналған арнайы қорғасын құйылып жасалғаны - сақа аталады. Ойнай бiлген адамға асықтың пайдасы орасан зор. Асық ойыны адамды мергендiкке, ептiлiкке баулиды. Бұған қоса аяқ - қолдың қимылын жақсартып, денсаулыққа көп пайдасын тигiзедi.
Асық ойындары көп, біздер балалар «ханталапай» мен «шық етерде» ойының ойнаймыз.
Шеңбер болып ортаға отырамыз, мен ортаға асықтар шашамын.
- Ханталапай ау, ханталапай, ортаға келіндер балақай.
1-тапсырма
Ал балалар енді кімде неше асық бар екенің білейін.
Екі, үш, бес саны жазылған белгіні көрсету. Балалар, кімде қанша асық бар? Ортаға асық санына қарай алға шығып тұрындар.
2-тапсырма
Дидактикалық ойын «Жұбыңды тап»
Ойының шарты: Сан құрамына қарай жұптасу.
3-тапсырма
«Шық етерде»
Ойын шарты. Түзеу сызыққа қатар тігілген асықтарды алыстан кезектесіп ату. Асық санына қарай реттілікпен тұру.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Кері санау.
Рефлексиялық - түзетушілік Балалар бүгін біз қандай ойын ойнадық?
Асық түсуіне қарай қалай аталады?
Балалар қолдарындағы асықтардың түсіне қарай геометриялық пішін құрыңдар
көк – шаршы
қызыл – үшбұрыш
сары - дөңгелек
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Тура және кері санайды, затты санға сәйкесін табады.
Игерді: Сан құрамын
Меңгерді: «Ханталапай», «Шық етерде» ұлттық асық ойындарын ойнауды.
Атырау облысы,
Жылыой ауданы, Құлсары қаласы
КМҚК "Гүлдәурен" ясли бақшасының тәрбиешісі
Оразова Лаззат Кабыловна
Толық нұсқасын жүктеу
Тақырыбы: «Ханталапай»
Кіріктірілген білім беру салалары: «Денсаулық», «Таным»
Бөлімдері: дене шынықтыру, математика
Мақсаты: Асық ойынын жаңғырту, асық ойыны арқылы тез есептеуге дағдыландыру. Математикаға қызығушылықтарын арттыру.
Көрнекіліктері: асықтар, қоржын, слайд
Билингвальды компонент: асық – альчик
Мотивациялық - қозғаушылық Ғажайып сәт
Тазша баланың кіруі
- Ассалаумағалейкум, балалар
- Балалар, мен сендерге бүгін қызықты ойын әкелдім. Ойнағыларың келе ме?
Менің қоржынымда не бар екенің білесіңдер ме? Қазір мен сендерге жұмбақ жасырамын. Шешімі қоржындағы жұмбақ зат.
Ұйымдастырушылық - ізденістік Жұмбақ.
Ренжісе бүк түседі
Қуанса шік түседі
Басқаратын барлығын
Алтын сақа деседі. - Бұл не?
- Ия, балалар бүгін біз асықпен ойнаймыз.
Асық ойыны қазақ халқының дәстүрлі ұлттық ойыны. Ұсақ малдың (қой, ешкі) асықты жілігінен алынған жұмыр сүйек. Иіргенде түскен қалпына қарай асық - алшы, тәйке, бүк, шік деп, ал атуға арналған арнайы қорғасын құйылып жасалғаны - сақа аталады. Ойнай бiлген адамға асықтың пайдасы орасан зор. Асық ойыны адамды мергендiкке, ептiлiкке баулиды. Бұған қоса аяқ - қолдың қимылын жақсартып, денсаулыққа көп пайдасын тигiзедi.
Асық ойындары көп, біздер балалар «ханталапай» мен «шық етерде» ойының ойнаймыз.
Шеңбер болып ортаға отырамыз, мен ортаға асықтар шашамын.
- Ханталапай ау, ханталапай, ортаға келіндер балақай.
1-тапсырма
Ал балалар енді кімде неше асық бар екенің білейін.
Екі, үш, бес саны жазылған белгіні көрсету. Балалар, кімде қанша асық бар? Ортаға асық санына қарай алға шығып тұрындар.
2-тапсырма
Дидактикалық ойын «Жұбыңды тап»
Ойының шарты: Сан құрамына қарай жұптасу.
3-тапсырма
«Шық етерде»
Ойын шарты. Түзеу сызыққа қатар тігілген асықтарды алыстан кезектесіп ату. Асық санына қарай реттілікпен тұру.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Кері санау.
Рефлексиялық - түзетушілік Балалар бүгін біз қандай ойын ойнадық?
Асық түсуіне қарай қалай аталады?
Балалар қолдарындағы асықтардың түсіне қарай геометриялық пішін құрыңдар
көк – шаршы
қызыл – үшбұрыш
сары - дөңгелек
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Тура және кері санайды, затты санға сәйкесін табады.
Игерді: Сан құрамын
Меңгерді: «Ханталапай», «Шық етерде» ұлттық асық ойындарын ойнауды.
Атырау облысы,
Жылыой ауданы, Құлсары қаласы
КМҚК "Гүлдәурен" ясли бақшасының тәрбиешісі
Оразова Лаззат Кабыловна
Толық нұсқасын жүктеу
Оқи отырыңыз
Жұмбақ математика
1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. Ұйымшылдыққа, топпен жұмыс істеуге, тапқырлыққа,
Тұйық етістік
Тұйық етістік туралы кең көлемде мағлұмат беріп, кейбір ерекшеліктерін түсіндіру; Әр түрлі халықтардың ұлттық ойындары арқылы оқушылардың бойына құрмет, туған жерге деген құрмет, ізеттілік қасиеттерін дарыту;
Киелі төр
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы ҚМҚК «Айгерім» ясли бақшасының тәрбиешісі Құбышева Светлана Қайнеденовна
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары
Толық квадрат теңдеуді шешу үшін дискриминант ұғымы енгізілген және оны табу үшін теңдеу коэффиценттерін дұрыс ажырата білу өте маңызды себебі, теңдеудің түбірлерінің бар жоғы және саны осы мәнге тура тәуелді.
Су патшалығына саяхат
Алматы облысы, Райымбек ауданы, Кеген ауылы,«Балауса бөбекжай - балалар бақшасы» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорнының тәрбиешісі Азимова Бақытгүл Абылайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.