Ойлы болсаң, озып көр
М. Әуезов атындағы орта мектеп.
Дайындаған: Букеева А. Е.
Бексұлтан А.
Сыныптан тыс шара
Ойлы болсаң, озып көр (5 - 6 сыныптар арасында математикадан сайыс)
Іс - шара түрі: дәстүрлі емес ойын сайыс, топтық жарыс
Іс - шара мақсаты:
• Математикадан білімдерін толықтыру, математика пәніне деген қызығушылықтарын ояту
• Оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп, шығармашылық қабілетін, белсенділіктерін, сөздік қорын, сөйлей білу, өз тұжырымын дәлелдей білу іскерлігін дамыту
• Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
Құрметті ұстаздар, оқушылар, көрермендер! Бүгінгі «Ойлы болсаң, озып көр!»
тақырыбындағы ойынымызда 5 - 6 сыныбының оқушылары білімдерін сынамақшы. Ортадағы топтармен таныстыра кетейік:
Ойынымызға төрешілік жасайтын әділқазылармен таныстыра кетейік.
Мәңгі бақи есте қалар,
Қызықты бір жиын болсын
Білімдірек шәкірт озар,
Сұрақтары қиын болсын,- дей отырып ойынымыздың бірінші кезеңі:
«Қызықты басқатырғылар» (шарты: секіргішпен жүгіру арқылы үрілген шарларды жару арқылы сұрақтарға жауап беру ):
1. Екі санның көбейтіндісі де, үлкенінің кішісіне бөліндісі де 24 - ке тең. Осы екі санды тап. (24, 1)
2. Қатар тұрған үш санның қосындысы да, көбейтіндісі де 6 ға тең. Ол қай сандар? (1, 2, 3)
3. Екі санның қосындысы 8 ге тең, айырмасы 2 ге тең, көбейтіндісі 15 ке тең. Ол қандай сандар? (5 пен 3)
4. Ең үлкен уақыт өлшемі? (ғасыр)
5. Жаттықтырылған ит алдыңғы аяқтарын көтеріп тұрғанда салмағы 3 кг. Төрт аяқтап тұрғанда салмағы қанша? (үш)
6. Төрт қойдың неше аяғы бар? (он алты)
7. Егер екі кірпіштің салмағы 8 кг болса, бір жарым кірпіштің салмағы қанша болады? (6 кг)
8. Бір кішкене қыз атасынан, сіз нешедесіз деп сұрады. Сонда атасы: «менің жасымды алты есе кемітіп, 6 - ны алса, 6 - ға тең болады» депті. Сонда атасы неше жаста болған? (72)
9. Бұрыш өлшейтін құрал? (Транспортир)
10. Алты мысық пен үш тауықтың аяғы нешеу? (отыз)
11. Ғасырдың жартысы неше жыл? ( 50жыл)
12. Сағат тілі күніне неше рет тік бұрыш жасайды? (төрт)
Екінші кезең: «Тапқыр болсаң шешіп көр» (қапшықпен жарысу)
Әр топқа логикалық тапсырма беріледі. Тапсырма құны 5 ұпай
5 сыныпқа:
1. 3; 6; 12; 10; 9 – арифметикалық ортасын тап (8)
2. 255, 5: 0, 25 (1022)
3. 6, 4; 0, 7; 7, 2; 0, 89; 4, 8 - өзгеріс ауқымын тап (6, 5)
4. (4, 23 - 2, 34): 21 (0, 09)
5. 148, 786 ондық үлеске дейін дөңгелектеңдер (148, 8)
6. (4, 04+0, 55): 46 (4, 59)
6 сыныпқа:
1. (- 68) + 16 (- 52)
2. 1/2 + 3/8 – 2/4 (3/8)
3. Салыстыр: - 6, 2 * - 4, 6 (<)
4. 2/3 * 9/4 *6/5 (18/5)
5. 2/3=х/6 (х=4)
6. 2(8+3а)+7(а - 1), а=7 (100)
Үшінші кезең: «Ойлан, жұптас, есепте» (жұппен арқалап жүгіру)
І тапсырма: «Сиқырлы квадрат»
Көрсетілген фигураның әрбір дөңгелекшесіне 1 - 9 дейінгі сандарды қойғанда әр түзудің бойындағы үш санның қосындысы 15 ке тең болуы керек.
ІІ тапсырма: 0, 1, 2, 3 цифрларынан бірдей цифр қайталанбайтын барлық мүмкін төрт таңбалы сандарды жазыңдар. Мысалы 3 201 санын және т. б. құрастыруға болады. Алынған ең үлкен және ең кіші сандардың айырмасын неге тең? 3 210 – 1 023= 2 187
ІІІ тапсырма:
524 • 27 = 14 148
Төртінші кезең. «Сырлы сандар әлемі» (доппен бір біріне беру арқылы есептер шығарып, тезірек межеге жету)
5 сыныпқа:
1. 5х=8, 17+3, 48 (2, 13)
2. х+2х=21, 42 (7, 14)
3. (3, 557+х): 2=4 (4, 443)
4. с: (1, 8+2, 05)=9 (34, 65)
5. z(19, 63+0, 37)=8, 376 (167, 52)
6. (х - 1, 65): 10, 25=13, 4 (13, 4)
6 сыныпқа:
1. х/4=х - 1/6 (х=- 2)
2. х+6/2=4+х/3 (х=- 10)
3. 2х - 3/5=х - 2/3 (х=- 1)
4. х+2/6=1+х/8 (х=- 5)
5. х/3 - х/4=1/6 (х=2)
6. 3+х/8=х/5 (х=5)
Бесінші кезең. «Капитандар жарысы»
Әділ қазылар жеңімпаз топты анықтайды. 1 және 2 орын алған топтарды марапаттау.
Құрметті оқушылар және көрермен қонақтар! Бүгінгі сайысымызға қатысып тамашалағандарыңызға көп рахмет, келесі кездескенше қош сау болыңыздар.
Толық нұсқасын жүктеу
Дайындаған: Букеева А. Е.
Бексұлтан А.
Сыныптан тыс шара
Ойлы болсаң, озып көр (5 - 6 сыныптар арасында математикадан сайыс)
Іс - шара түрі: дәстүрлі емес ойын сайыс, топтық жарыс
Іс - шара мақсаты:
• Математикадан білімдерін толықтыру, математика пәніне деген қызығушылықтарын ояту
• Оқушылардың ой - өрісін кеңейтіп, шығармашылық қабілетін, белсенділіктерін, сөздік қорын, сөйлей білу, өз тұжырымын дәлелдей білу іскерлігін дамыту
• Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа, ұйымшылдыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу
Құрметті ұстаздар, оқушылар, көрермендер! Бүгінгі «Ойлы болсаң, озып көр!»
тақырыбындағы ойынымызда 5 - 6 сыныбының оқушылары білімдерін сынамақшы. Ортадағы топтармен таныстыра кетейік:
Ойынымызға төрешілік жасайтын әділқазылармен таныстыра кетейік.
Мәңгі бақи есте қалар,
Қызықты бір жиын болсын
Білімдірек шәкірт озар,
Сұрақтары қиын болсын,- дей отырып ойынымыздың бірінші кезеңі:
«Қызықты басқатырғылар» (шарты: секіргішпен жүгіру арқылы үрілген шарларды жару арқылы сұрақтарға жауап беру ):
1. Екі санның көбейтіндісі де, үлкенінің кішісіне бөліндісі де 24 - ке тең. Осы екі санды тап. (24, 1)
2. Қатар тұрған үш санның қосындысы да, көбейтіндісі де 6 ға тең. Ол қай сандар? (1, 2, 3)
3. Екі санның қосындысы 8 ге тең, айырмасы 2 ге тең, көбейтіндісі 15 ке тең. Ол қандай сандар? (5 пен 3)
4. Ең үлкен уақыт өлшемі? (ғасыр)
5. Жаттықтырылған ит алдыңғы аяқтарын көтеріп тұрғанда салмағы 3 кг. Төрт аяқтап тұрғанда салмағы қанша? (үш)
6. Төрт қойдың неше аяғы бар? (он алты)
7. Егер екі кірпіштің салмағы 8 кг болса, бір жарым кірпіштің салмағы қанша болады? (6 кг)
8. Бір кішкене қыз атасынан, сіз нешедесіз деп сұрады. Сонда атасы: «менің жасымды алты есе кемітіп, 6 - ны алса, 6 - ға тең болады» депті. Сонда атасы неше жаста болған? (72)
9. Бұрыш өлшейтін құрал? (Транспортир)
10. Алты мысық пен үш тауықтың аяғы нешеу? (отыз)
11. Ғасырдың жартысы неше жыл? ( 50жыл)
12. Сағат тілі күніне неше рет тік бұрыш жасайды? (төрт)
Екінші кезең: «Тапқыр болсаң шешіп көр» (қапшықпен жарысу)
Әр топқа логикалық тапсырма беріледі. Тапсырма құны 5 ұпай
5 сыныпқа:
1. 3; 6; 12; 10; 9 – арифметикалық ортасын тап (8)
2. 255, 5: 0, 25 (1022)
3. 6, 4; 0, 7; 7, 2; 0, 89; 4, 8 - өзгеріс ауқымын тап (6, 5)
4. (4, 23 - 2, 34): 21 (0, 09)
5. 148, 786 ондық үлеске дейін дөңгелектеңдер (148, 8)
6. (4, 04+0, 55): 46 (4, 59)
6 сыныпқа:
1. (- 68) + 16 (- 52)
2. 1/2 + 3/8 – 2/4 (3/8)
3. Салыстыр: - 6, 2 * - 4, 6 (<)
4. 2/3 * 9/4 *6/5 (18/5)
5. 2/3=х/6 (х=4)
6. 2(8+3а)+7(а - 1), а=7 (100)
Үшінші кезең: «Ойлан, жұптас, есепте» (жұппен арқалап жүгіру)
І тапсырма: «Сиқырлы квадрат»
Көрсетілген фигураның әрбір дөңгелекшесіне 1 - 9 дейінгі сандарды қойғанда әр түзудің бойындағы үш санның қосындысы 15 ке тең болуы керек.
ІІ тапсырма: 0, 1, 2, 3 цифрларынан бірдей цифр қайталанбайтын барлық мүмкін төрт таңбалы сандарды жазыңдар. Мысалы 3 201 санын және т. б. құрастыруға болады. Алынған ең үлкен және ең кіші сандардың айырмасын неге тең? 3 210 – 1 023= 2 187
ІІІ тапсырма:
524 • 27 = 14 148
Төртінші кезең. «Сырлы сандар әлемі» (доппен бір біріне беру арқылы есептер шығарып, тезірек межеге жету)
5 сыныпқа:
1. 5х=8, 17+3, 48 (2, 13)
2. х+2х=21, 42 (7, 14)
3. (3, 557+х): 2=4 (4, 443)
4. с: (1, 8+2, 05)=9 (34, 65)
5. z(19, 63+0, 37)=8, 376 (167, 52)
6. (х - 1, 65): 10, 25=13, 4 (13, 4)
6 сыныпқа:
1. х/4=х - 1/6 (х=- 2)
2. х+6/2=4+х/3 (х=- 10)
3. 2х - 3/5=х - 2/3 (х=- 1)
4. х+2/6=1+х/8 (х=- 5)
5. х/3 - х/4=1/6 (х=2)
6. 3+х/8=х/5 (х=5)
Бесінші кезең. «Капитандар жарысы»
Әділ қазылар жеңімпаз топты анықтайды. 1 және 2 орын алған топтарды марапаттау.
Құрметті оқушылар және көрермен қонақтар! Бүгінгі сайысымызға қатысып тамашалағандарыңызға көп рахмет, келесі кездескенше қош сау болыңыздар.
Толық нұсқасын жүктеу
Жаңалықтар
Ойлы болсаң, озып көр
Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Сарыбұлақ ауылы №78 мектептің бастауыш сынып мұғалімі Жолдасбаева Ажаркүл
Ойлы болсаң, озып көр
Қызылорда облысы, Арал ауданы, Сазды ауылы, № 60 Ж. Түменебаев атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Изкенова Мәншүк Боранбайқызы
Сөз мерген
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Шынаргүл Сағындыққызы Мальшубаева
Бақытты сәт (информатика және физика апталығы)
Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы, Жаңажол орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Көбенова Қарылғаш Жанұзаққызы
Сөзмерген (Тіл сайысы)
Атырау облысы, Индер ауданы, Боран Нысанбаев орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Нигметова Самал
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.