Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы
Қысқа мерзімді жоспар
Математика 6 сынып
Тақырыбы: Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы.
Мақсаты: Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы берілген нүктелердің координаталары айырмасының модуліне тең болатынын, арақашықтықтың оң санмен өрнектелетінін, екі санның айырмасының модулінің мәні ондағы азайғыш пен азайтқыштың орындарын ауыстырғаннан өзгермейтінін үйрету.
Күтілетін нәтиже: Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы берілген нүктелердің координаталары айырмасының модуліне тең болатынын, арақашықтықтың оң санмен өрнектелетінін, екі санның айырмасының модулінің мәні ондағы азайғыш пен азайтқыштың орындарын ауыстырғаннан өзгермейтінін үйренеді. Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады
7 модульдің қолданылуы: “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Интервью», «Кім шапшаң», «Джигсо», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам»
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, тақта, бор, оқулық.
Ұйымдастыру кезеңі 7 мин
Оқушыларды сандар жазылған парақшалар арқылы 4 топқа бөлу.
Ертеде бір патшалықта «Рационал сан» атты патша өмір сүріпті, ол патшаның.« Оң сандар», «Теріс сандар», «Қарама - қарсы сандар», «Жай сандар», «Теріс сан», «Қарама - қарсы сандар» атты төрт ұлы болыпты. Ұлдарының ақылы көркіне сай болса да, өздерінің патшалықта алатын орны мен маңыздылығы жөніндегі даулары бітпепті. Төрт ұлының дауынан шаршаған патша оларды шақырып:
- Төртеуіңе үлкен сынақ беремін, қайсың содан сүрінбей өтсең, патшалықтың мұрагері атанып, бар байлықты иеленесіңдер депті. «Оң сан», «Теріс сан» мен «Қарама - қарсы сан», «Жай сан» нөкерлерін жинап сайысқа кірісіп те кетеді.
Мен сіздердің топ басшыларыңызға бағалау парағын таратамын, бүгінгі ертегілер әлеміне саяхатымызды осы парақ арқылы бағалайтын боламыз
«Интервью» әдісі арқылы топтар өздерінің топ аттарын қорғайды
Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
Білім
Қызығушылықтарын ояту 7 мин «Кім шапшаң» әдісі бойынша, өткен тақырыпқа қатысты тест тапсырмасы
Түсіну 10 мин
Жигсо» әдісі бойынша «координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы» тақырыбын өздері талқылап, өздері қайталау масатында постер жасау.
Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы. жүктеу
Математика 6 сынып
Тақырыбы: Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы.
Мақсаты: Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы берілген нүктелердің координаталары айырмасының модуліне тең болатынын, арақашықтықтың оң санмен өрнектелетінін, екі санның айырмасының модулінің мәні ондағы азайғыш пен азайтқыштың орындарын ауыстырғаннан өзгермейтінін үйрету.
Күтілетін нәтиже: Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы берілген нүктелердің координаталары айырмасының модуліне тең болатынын, арақашықтықтың оң санмен өрнектелетінін, екі санның айырмасының модулінің мәні ондағы азайғыш пен азайтқыштың орындарын ауыстырғаннан өзгермейтінін үйренеді. Тақырыпты түсіне отырып ойын жеткізе білу арқылы, тақырыпты дұрыс орындауға дағдыланады
7 модульдің қолданылуы: “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Интервью», «Кім шапшаң», «Джигсо», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам»
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, тақта, бор, оқулық.
Ұйымдастыру кезеңі 7 мин
Оқушыларды сандар жазылған парақшалар арқылы 4 топқа бөлу.
Ертеде бір патшалықта «Рационал сан» атты патша өмір сүріпті, ол патшаның.« Оң сандар», «Теріс сандар», «Қарама - қарсы сандар», «Жай сандар», «Теріс сан», «Қарама - қарсы сандар» атты төрт ұлы болыпты. Ұлдарының ақылы көркіне сай болса да, өздерінің патшалықта алатын орны мен маңыздылығы жөніндегі даулары бітпепті. Төрт ұлының дауынан шаршаған патша оларды шақырып:
- Төртеуіңе үлкен сынақ беремін, қайсың содан сүрінбей өтсең, патшалықтың мұрагері атанып, бар байлықты иеленесіңдер депті. «Оң сан», «Теріс сан» мен «Қарама - қарсы сан», «Жай сан» нөкерлерін жинап сайысқа кірісіп те кетеді.
Мен сіздердің топ басшыларыңызға бағалау парағын таратамын, бүгінгі ертегілер әлеміне саяхатымызды осы парақ арқылы бағалайтын боламыз
«Интервью» әдісі арқылы топтар өздерінің топ аттарын қорғайды
Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
Білім
Қызығушылықтарын ояту 7 мин «Кім шапшаң» әдісі бойынша, өткен тақырыпқа қатысты тест тапсырмасы
Түсіну 10 мин
Жигсо» әдісі бойынша «координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы» тақырыбын өздері талқылап, өздері қайталау масатында постер жасау.
Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы. жүктеу
Жаңалықтар
Екі нүктенің арақашықтығы
Координатасы бойынша жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру, есептер шығару жолдарын сыни тұрғыдан саралау
Екі нүктенің арақашықтығы
Пифагор теоремасын жатқа айт және формуласын жаз; (Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасының квадраты катеттерінің квадраттарының қосындысына тең, с2 =а2 +в2) Кесінді ортасының координатасын табу формуласын айт;
Координаталық жазықтық. Координаталары бойынша нүктені салу
Тік бұрышты координаталар жүйесін түсіндіре білу; координаталық жазықтықтағы нүктенің координаталарын табу, координаталары бойынша нүктені салу.
Рационал сандарды азайту. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығы
Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Қайнар ауылы, №32 В. В. Маяковский атындағы орта мектеп математика пәні мұғалімі Өтеубаева Жанар Абдибаевна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.