Екі нүктенің арақашықтығы
Қысқа мерзімді жоспары
Геометрия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Екі нүктенің арақашықтығы
Мақсаты:. Оқушыларды берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру, есептер шығару жолдарын сыни тұрғыдан саралау
Міндеттері:
- есептің мәнін табуда оқушының ой - қиялын дамыту
- өз білімін өзі тексеріп бағалай білуге үйрету.
- бірлесе жұмыс жасап мақсатқа жетуге тәрбиелеу
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. АКТ қоллдануы. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Стратегиялар: Шаттық шеңбер «ыстық алақан»; Топқа бөлу «түсті лента» арқылы; « Ыстық орындық», «Өкіл»; Сергіту сәті: «Жұмыр қылыш», "көзге көрінетін айғақ", "Бағдаршам", «басбармақ», Рефлексия
І. Кіріспе
Қызығушылығын ояту
Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбер. «ыстық алақан» Мақсаты: оқушылардың бірлестігін ұйымдастыру.
Топқа бөлу "түсті лентамен". Мақсаты: топта өзін - өзі реттеу, жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
ІІ. Тұсаукесер 12 мин
«Ыстық орындық» Мақсаты: оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімін еске түсіру.
1) Пифагор теоремасын жатқа айт;
2) Кесінді ортасының координатасын табу формуласын айт;
3) тікбұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не?
4) Координаталар жүйесін ең алғаш енгізген ғалым кім?
5) абцисса, ордината осьтері қалай орналасады? т. б
Әр топтан оқушылар шақыру, үй тапсырмасын тексеру.
№177 есеп
«№21жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
математика пәнінің мұғалімі Искакова Эльмира Кенбаевнаның
Екі нүктенің арақашықтығы. жүктеу
Геометрия 8 сынып
Сабақтың тақырыбы: Екі нүктенің арақашықтығы
Мақсаты:. Оқушыларды берілген координатасы бойынша жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығын табу формуласын үйрету және есептер шығарғанда пайдалана білуге дағдыландыру, есептер шығару жолдарын сыни тұрғыдан саралау
Міндеттері:
- есептің мәнін табуда оқушының ой - қиялын дамыту
- өз білімін өзі тексеріп бағалай білуге үйрету.
- бірлесе жұмыс жасап мақсатқа жетуге тәрбиелеу
Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. АКТ қоллдануы. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
Стратегиялар: Шаттық шеңбер «ыстық алақан»; Топқа бөлу «түсті лента» арқылы; « Ыстық орындық», «Өкіл»; Сергіту сәті: «Жұмыр қылыш», "көзге көрінетін айғақ", "Бағдаршам", «басбармақ», Рефлексия
І. Кіріспе
Қызығушылығын ояту
Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбер. «ыстық алақан» Мақсаты: оқушылардың бірлестігін ұйымдастыру.
Топқа бөлу "түсті лентамен". Мақсаты: топта өзін - өзі реттеу, жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру.
ІІ. Тұсаукесер 12 мин
«Ыстық орындық» Мақсаты: оқушылардың өткен тақырыптар бойынша білімін еске түсіру.
1) Пифагор теоремасын жатқа айт;
2) Кесінді ортасының координатасын табу формуласын айт;
3) тікбұрышты координаталар жүйесі дегеніміз не?
4) Координаталар жүйесін ең алғаш енгізген ғалым кім?
5) абцисса, ордината осьтері қалай орналасады? т. б
Әр топтан оқушылар шақыру, үй тапсырмасын тексеру.
№177 есеп
«№21жалпы білім беретін орта мектебі» КММ
математика пәнінің мұғалімі Искакова Эльмира Кенбаевнаның
Екі нүктенің арақашықтығы. жүктеу
Жаңалықтар
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы
Координаталық түзудегі екі нүктенің арақашықтығы берілген нүктелердің координаталары айырмасының модуліне тең болатынын, арақашықтықтың оң санмен өрнектелетінін, екі санның айырмасының модулінің мәні ондағы азайғыш пен азайтқыштың орындарын
Екі нүктенің арақашықтығы
Пифагор теоремасын жатқа айт және формуласын жаз; (Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасының квадраты катеттерінің квадраттарының қосындысына тең, с2 =а2 +в2) Кесінді ортасының координатасын табу формуласын айт;
Қасқыр мен түлкі (ауған ертегісі)
Сыбырласу, сөз тасу жақсылыққа жеткізбейтінің түсіну. Күнделікті өмірде қолдана білу
Терең су
Мәтіннің мазмұнын оқушыларға меңгерту, өз ойларын ашық айтуға және сабақта ашық сұрақтар қоюға үйрету
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.