Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Шеңбердің ұзындығы

14 қараша 2018, Сәрсенбі
Категориясы: Математика
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қатынастар және пропорциялар 6. 1А. бөлім
Сабақтың тақырыбы: Шеңбердің ұзындығы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 6. 3. 3. 2 - шеңбер ұзындығының оның диаметіріне қатынасы тұрақты сан екенін білу;
6. 3. 3. 3 - шеңбер ұзындығының формуласын білу және қолдану;
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:
 шеңбер ұзындығының оның диаметіріне қатынасы тұрақты сан екенін біледі;
Оқушылардың басым бөлігі:
 шеңбер ұзындығының формуласын қолданып есептер шығарады;
Кейбір оқушылар:
 шеңбер ұзындығының формуласымен кері есептер құрастырып шығара алады;
Бағалау критерий
• Шеңбер ұзындығының формуласын қолданып есептер шығара алады;
• шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасы тұрақты сан екенін біледі;

Сабақтың басы 5 мин
І. Ұйымдастыру сәті (2 минут)
1. Сәлемдесу
2.«Күлегеш смайлигі» арқылы психологиялық ахуал орнатамын
Топқа бөлу
«Адасқан әріптер» тәсілін қолданып оқушыларды топқа бөлу:
3. Үй тапсырмасын тексеру:
Оқушылар «Ақылды үшбұрыш» әдісімен үй тапсырмасын тексереді (тақтаға үш оқушы шығып, үй тапсырмасы бойынша өзара сұрақтар қойылып, оған жауап береді, қалған оқушылар оларды бағалайды).
Бағалау: Қалған оқушылар тақтадағы оқушыларды бағалайды.

Сабақтың ортасы 13 минут

Тақырыппен, сабақ мақсатымен және күтілетін нәтижемен таныстыру
«Стикердегі диалог» әдісі бойынша БО «Түсіндіру және сипаттау» түрін және саралаудың «Дерек көздер» түрін қолданам.
1. Жаңа сабақты түсіну барысында Себебін түсіндіріп жаз және бір - біріңе түсіндір «Стикердегі диалог» әдісі бойынша (8 минут)
«Шеңбердің Ұзындығы» тақырыбын өздері талқылап, өздері ашады. Топтар сағат тілі бағытымен келесі топқа ауысып, ол топтың жазған тапсырмасын, салған суреттерін, өз пікірлерін, ұсыныстарын өз топтарының түсіне сәйкес стикерге жазды. Келесі топқа тағы да ауысып, осыны қайталады. Бұл әдісте әңгіменің зерттеушілік түрі болды.
Бағалау: Ым - ишаралар арқылы бағалау
1. Жалғастыруға дайынмын
2. Бір нәрсе түсіндік, бірақ бәрін емес
3. Түсінбедік, қайталай қарау керек
2. «Жаңа білімді меңгеру». (5 минут)
Жаңа сабаққа байланысты видео көрсетемін.

1 - есеп. Диаметрі 2м шеңбердің ұзындығын табыңдар.
Шешуі. ∁=πD
С=3, 14*2=6, 28м
Жауабы: 6, 28м
2 - есеп. Радиусы 10м шеңбердің ұзындығын табыңдар.
Шешуі. C=2 πR
C=2*3, 14*10=62, 8
Жауабы: 62, 8

«М. Маметова атындағы орта мектебі,
мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Болат Айнаш
Шеңбердің ұзындығы жүктеу
1 687
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Дөңгелектің ауданы
Дөңгелектің ауданы
Шеңбер – барлық нүктесі берілген нүктеден (шеңбер центрінен) бірдей қашықтықта жататын тұйық қисық сызық. Шеңбер центрін оның кез келген нүктесімен қосатын R кесіндісі (немесе осы кесіндінің ұзындығы) шеңбер радиусы деп аталады. Шеңбер ұзындығының
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданы туралы, шар туралы ғылыми тұрғыда түсіндіру. Оқушылардың ойлау қабілетін, сөйлеу мәнерін, логикалық ойлау қабілетін және топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар
Жалпы шеңбер, дөңгелек, ұзындық, аудан ұғымын еске түсіреді. Шеңбердің ұзындығы және дөңгелек ауданының формулаларын табуды біледі.
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар.
Шеңбердің ұзындығы мен дөңгелектің ауданын анықтағанда π – саны маңызды және өте қажет. Бұл санды ежелгі грек математигі Пифагор ашқан болатын. Ол шеңбердің ұзындығын оның диаметрінен қанша есе үлкен екендігін көрсетеді:
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар
Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы. Шар
Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Қайнар ауылы, №32 В. В. Маяковский атындағы орта мектеп математика пәні мұғалімі Өтеубаева Жанар Абдибаевна
Шеңбердің ұзындығы
Шеңбердің ұзындығы
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Шеңбердің ұзындығының, дөңгелектің ауданының формуласын қорытып шығару, формуланы есептер шығаруда пайдалануға үйрету. π - саны, шар, сфера ұғымдарына шолу жасау.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×