Функция ұғымы. Функцияның формуламен берілуі
Функция ұғымы. Функцияның формуламен берілуі
Математика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Функция ұғымы. Функцияның формуламен берілуі
Мақсаты: Функционалдық тәуелділік туралы ұғымды, функционалдық тәуелділікте тәуелсіз айнымалының бір мәніне тәуелді айнымалының бір ғана мәні сәйкес болатындығын үйрету, өткен тақырып бойынша 63% - ға жеткен оқушылардың білім мен біліктілігін сөйлеу арқылы нақты бекіту.
а) білімділік: функцияның анықталу аймағы, мәндерінің аймағын, функцияның мәнін және аргументтің мәнін таба білу, өткен тақырып бойынша 63% - ға жеткен оқушылардың білім мен білігін сөйлеу арқылы нақты бекіту.
ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу.
б) дамытушылық: Балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік – ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта, «оқы да - тоқы» ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.
Міндеті: технологиялық карталардың регламентінің орындалуы.
Күтілетін нәтиже: алға қойылған мақсатқа жету.
Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖА (оқу әрекетінің жинақтаған) парағы, жаттықтырғыш парағы
Әдіс - тәсілі: Биоақпараттану және Синергетика технологиясы
Картасы: «Биоинтернет»
Сабақ барысы: «триада – биоинтернет» картасы бойынша
Ұйымдастыру кезеңі
«Биоинтернет» картасы бойыншаоқушылардың жұмыс жүргізу мотивациясы төмендегіше:
Орындадың+түсіндіре білдің=меңгердің.
Білімді болу – өз ойыңды нақты жеткізу және сұрақ қоя білу біліктілігің.
Үйренгің келсе – үйрет, оқыт.
Топтық рух: сенде мүмкіндік бар, басқаларға көмектесе отырып, өзіңе көмектесу.
Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ!
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.
ООМ бойынша жұмыс барысы түсіндіріледі.
«Жетекші білімдері мен іс - әрекет тәсілдерін өзектендіру»
Тақтаға мұғаліммен бірлесіп кезекпен қатаң ОӘЖА сызбасы бойынша тізбектің шешімін айта алатын сарапшы шақырылады. Терминологиялық дұрыс сөйлеуге баса көңіл аударылады.
Семей қаласы, №23 ЖОББ КММ
Математика пәні мұғалімі Мұздыбаева Б. Н.
Функция ұғымы. Функцтияның формуламен берілуі жүктеу
Математика 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Функция ұғымы. Функцияның формуламен берілуі
Мақсаты: Функционалдық тәуелділік туралы ұғымды, функционалдық тәуелділікте тәуелсіз айнымалының бір мәніне тәуелді айнымалының бір ғана мәні сәйкес болатындығын үйрету, өткен тақырып бойынша 63% - ға жеткен оқушылардың білім мен біліктілігін сөйлеу арқылы нақты бекіту.
а) білімділік: функцияның анықталу аймағы, мәндерінің аймағын, функцияның мәнін және аргументтің мәнін таба білу, өткен тақырып бойынша 63% - ға жеткен оқушылардың білім мен білігін сөйлеу арқылы нақты бекіту.
ә) тәрбиелілік: оқушылардың бойына адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру, шыншылдыққа және шапшаңдыққа тәрбиелеу.
б) дамытушылық: Балаларды бірыңғай ақпараттық кеңістік – ұжымдық парасаттылыққа кіріктіру. Сабақта, «оқы да - тоқы» ұстанымын жүзеге асыра отырып, оқушылардың жұмысын ұйымдастыру. Жетістікке жеткен адам көрсеткіші ретінде, пәнді сапалы меңгеруге қызығушылық таныту және ынталану.
Міндеті: технологиялық карталардың регламентінің орындалуы.
Күтілетін нәтиже: алға қойылған мақсатқа жету.
Сабақтың көрнекілігі: ОӘЖА (оқу әрекетінің жинақтаған) парағы, жаттықтырғыш парағы
Әдіс - тәсілі: Биоақпараттану және Синергетика технологиясы
Картасы: «Биоинтернет»
Сабақ барысы: «триада – биоинтернет» картасы бойынша
Ұйымдастыру кезеңі
«Биоинтернет» картасы бойыншаоқушылардың жұмыс жүргізу мотивациясы төмендегіше:
Орындадың+түсіндіре білдің=меңгердің.
Білімді болу – өз ойыңды нақты жеткізу және сұрақ қоя білу біліктілігің.
Үйренгің келсе – үйрет, оқыт.
Топтық рух: сенде мүмкіндік бар, басқаларға көмектесе отырып, өзіңе көмектесу.
Сыныпты белсендіру үшін сөз көшбасшыға беріледі.
Оқусыз білім жоқ,
Білімсіз күнің жоқ!
Жұмыстың реті карта бойынша түсіндіріледі.
ООМ бойынша жұмыс барысы түсіндіріледі.
«Жетекші білімдері мен іс - әрекет тәсілдерін өзектендіру»
Тақтаға мұғаліммен бірлесіп кезекпен қатаң ОӘЖА сызбасы бойынша тізбектің шешімін айта алатын сарапшы шақырылады. Терминологиялық дұрыс сөйлеуге баса көңіл аударылады.
Семей қаласы, №23 ЖОББ КММ
Математика пәні мұғалімі Мұздыбаева Б. Н.
Функция ұғымы. Функцтияның формуламен берілуі жүктеу
Жаңалықтар
Сызықтық функция және оның графигі
Бір айнымалы шаманың әрбір мәніне екінші айнымалы шаманың бір ғана мәні сәйкес болатын айнымалы шамалар арасындағы тәуелділік функция деп аталады.
Математикадан сабақ жоспарларының жинағы (10 сынып)
Математикадан сабақ жоспарларының жинағы 10 сынып. Функция ұғымы, оның анықталу облысы, мәндерінің жиыны, графигі, берілу тәсілдері бойынша білім, білік, дағдыларды дамыту.
Функция туралы ұғым. Функцияның формуламен берілуі
Оқушыларда функция туралы ұғымды қалыптастыра отырып, алғырлыққа, алған білімдерін қорытып, тәжірибеде пайдалана білуге, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Функция ұғымы және оның формуламен берілу тәсілдері
Ақтөбе қаласының, №48 орта мектебінің математика пәні мұғалімі Төребекова Мейрамгүл Қуандыққызы
Функцияның графикпен берілуі
Орал облысы, Зеленов ауданы, Новенький ауылы, Новенький ОЖББМ математика пәні мұғалімі Сатаева Таттигул Аблайовна
Күрделі функцияның туындысына есеп шығару
Сапарғалиева Ұлболсын Дүйсенқызы Ақтөбе қаласы, №41 жалпы білім беретін орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.