Дәуірдің негізгі сипаты
Сабақтың тақырыбы: Дәуірдің негізгі сипаты. (6 - сынып)
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Оқушыларға қола дәуірінің жалпы адамзат баласының даму тарихында ерекше орын алатыны туралы, зерттеушілер жұмыстарының нәтижесі, ерте кездегі мәдениет түрлері негізінде түсінік беру.
2. Дамытушылық. Оқушы білімін көрнекіліктер арқылы, қосымша материалдарды пайдалана отырып, қазіргі кездегі құралдармен салыстыру арқылы білімдерін дамыту.
3. Тәрбиелілік. Оқушыларды еңбексүйгіштікке, тереңінен ойлауға, өз елінің өткені мен бүгінін салыстыра білуге, болашақта жан - жақты түсінігі бар азамат болып қалыптасуға үйрету, тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Сызбалар, таратпа материалдар, ҚР саяси, дүние жүзі карталары, портреттер, магнитті тақта.
Сабақтың технологиясы: ТСН (В. Шаталов), деңгейлеп саралап оқыту, дамыта оқыту технологиясы (Л. Выготский), сатылай кешенді талдау, топтастыру.
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі әдіс, сұраққа жауаптар алу, талқылау, суреттеу.
Базалық білім: ой - сана, металл, қазандық, еңбек құралдары, Андрон мәдениеті, Арқайым, обалар, кесенелер, андрондықтар, Беғазы - Дәндібай мәдениеті, жоспарлы зерттеу, археологиялық экспедиция.
Пәнаралық байланыс: география, химия, қазіргі заман тарихы.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, бүгінгі сабақ ерекше екенін атап өту.
2. «Сиқырлы сандықша» ойыны (Өткен сұрақтарға жауаптар алу)
3. Шығармашылықпен жұмыс.
4.. Жаңа сабаққа кіріспе. Оқушыларға сұрақ: Болашақта қандай маман иесі болғыларыңыз келеді? Жауаптар алынғаннан кейін, мұғалім Қазақстан болашағы үшін қажетті мамандықтар екен, олай болса, біз өз еліміздің тарихын өте жақсы білуіміз керек екен.
2. Үй тапсырмасы мен жаңа сабақ арасындағы байланыс: Сөзжұмбақ «Қола» сөзі. Қола дәуірі туралы қысқаша айтып өту.
Ш А П Қ Ы 1. Алғашқы адамдардың еңбек құралы
С И Н А Н Т Р О П 2. «Қытай адамы»
Т Е Р І М Ш І Л І К 3. Алғашқы адамдар кәсібі
Б И Ф А С 4. Екі жағынан да өңделген қарапайым шапқыш тас
Н. Назарбаевтың сөзі: «Қазақстанның тәуелсіздік тарихы аппақ тарих бетіне күні кеше түсе қалған жоқ, оның көне мәдениеті, дәстүрлері бар. бүгінгі күнді түсініп - түйсіну үшін де, болашақтың дидарынкөзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек» 3. Жаңа сабақ. 1. Қола дәуіріне сипаттама беру. 2. Өндіріске металл құрал - саймандардың енуі. 3. Андрон мәдениеті. 4. Беғазы - Дәндібай мәдениеті.
Қола дәуірі адамзат тарихында ерекше орын алады. Бұл дәуірде адамзат металл өңдеуді игерді. Ал өндіріске металл құралдардың енуі еңбек өнімділігін арттырды, шаруашылықтың жаңа түрлерінің пайда болуына себеп болды. Қазақстан жеріндегі қола дәуірі б. з. б. 2 мыңыншы жылдық – б. з. б. ғасыр аралығын қамтиды.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік. Оқушыларға қола дәуірінің жалпы адамзат баласының даму тарихында ерекше орын алатыны туралы, зерттеушілер жұмыстарының нәтижесі, ерте кездегі мәдениет түрлері негізінде түсінік беру.
2. Дамытушылық. Оқушы білімін көрнекіліктер арқылы, қосымша материалдарды пайдалана отырып, қазіргі кездегі құралдармен салыстыру арқылы білімдерін дамыту.
3. Тәрбиелілік. Оқушыларды еңбексүйгіштікке, тереңінен ойлауға, өз елінің өткені мен бүгінін салыстыра білуге, болашақта жан - жақты түсінігі бар азамат болып қалыптасуға үйрету, тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Сызбалар, таратпа материалдар, ҚР саяси, дүние жүзі карталары, портреттер, магнитті тақта.
Сабақтың технологиясы: ТСН (В. Шаталов), деңгейлеп саралап оқыту, дамыта оқыту технологиясы (Л. Выготский), сатылай кешенді талдау, топтастыру.
Сабақтың әдісі: Түсіндірмелі әдіс, сұраққа жауаптар алу, талқылау, суреттеу.
Базалық білім: ой - сана, металл, қазандық, еңбек құралдары, Андрон мәдениеті, Арқайым, обалар, кесенелер, андрондықтар, Беғазы - Дәндібай мәдениеті, жоспарлы зерттеу, археологиялық экспедиция.
Пәнаралық байланыс: география, химия, қазіргі заман тарихы.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, бүгінгі сабақ ерекше екенін атап өту.
2. «Сиқырлы сандықша» ойыны (Өткен сұрақтарға жауаптар алу)
3. Шығармашылықпен жұмыс.
4.. Жаңа сабаққа кіріспе. Оқушыларға сұрақ: Болашақта қандай маман иесі болғыларыңыз келеді? Жауаптар алынғаннан кейін, мұғалім Қазақстан болашағы үшін қажетті мамандықтар екен, олай болса, біз өз еліміздің тарихын өте жақсы білуіміз керек екен.
2. Үй тапсырмасы мен жаңа сабақ арасындағы байланыс: Сөзжұмбақ «Қола» сөзі. Қола дәуірі туралы қысқаша айтып өту.
Ш А П Қ Ы 1. Алғашқы адамдардың еңбек құралы
С И Н А Н Т Р О П 2. «Қытай адамы»
Т Е Р І М Ш І Л І К 3. Алғашқы адамдар кәсібі
Б И Ф А С 4. Екі жағынан да өңделген қарапайым шапқыш тас
Н. Назарбаевтың сөзі: «Қазақстанның тәуелсіздік тарихы аппақ тарих бетіне күні кеше түсе қалған жоқ, оның көне мәдениеті, дәстүрлері бар. бүгінгі күнді түсініп - түйсіну үшін де, болашақтың дидарынкөзге елестету үшін де кешегі кезеңге көз жіберуіміз керек» 3. Жаңа сабақ. 1. Қола дәуіріне сипаттама беру. 2. Өндіріске металл құрал - саймандардың енуі. 3. Андрон мәдениеті. 4. Беғазы - Дәндібай мәдениеті.
Қола дәуірі адамзат тарихында ерекше орын алады. Бұл дәуірде адамзат металл өңдеуді игерді. Ал өндіріске металл құралдардың енуі еңбек өнімділігін арттырды, шаруашылықтың жаңа түрлерінің пайда болуына себеп болды. Қазақстан жеріндегі қола дәуірі б. з. б. 2 мыңыншы жылдық – б. з. б. ғасыр аралығын қамтиды.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Жаңалықтар
Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру жолдары
Ақтөбе облысы, Алға қаласы, «Алға мектеп - бақша» ММ бастауыш сынып мұғалімі Давлетова Шолпан Избасхановна
VIII ғасырдағы Қазақстан мәдениеті
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 5 орта мектебінің құқықтану пәні мұғалімі Мыңбаева Айгүл Тұрарқызы
Әл-Фараби – Шығыстың ғұлама ғалымы
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 5 орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Нурсолтанова Ақмарал Алыбайқызы
Қола дәуірінің қоныстары
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Мұнайшы селосы, № 5 орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Нурсолтанова Ақмарал Алыбайқызы
Тіл дыбыстары
Астана қаласы, «№66 мектеп - лицей» мемлекеттік мекемесі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Толеубаева Самал Жақсылыққызы
Жануарлар табиғатқа қалай бейімделген?
Атырау облысы, Атырау қаласы, Қ.И.Сәтбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Рахманова Қасиет Байдашқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.