Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Қазақ ханлиғиниң қурулуши. (Билингивальді оқыту)

27 қаңтар 2015, Сейсенбі
Категориясы: Тарих
Дәрисниң мавзуси: Қазақ ханлиғиниң қурулуши.(Билингивальді оқыту)
Дәрисниң мәхсити: Билим бериштики мәхсәт:
Қазақ ханлиғиниң қурулушиғичә Қазақстанниң тарихиға қисқичә обзор ясаш, «Қазақ» аталғусиниң чиқиши, қазақ ханлиғиниң вә жүзлириниң пәйда болуши тоғрисида чүшиник бериш, оқуғучиларни мавзу мәзмунини тәһлил ясашқа үгитиш, билим нәтижисигә йетиш.
2. Тәрәққий әткүзүштики мәхсәт:
Һәр бир оқуғучиниң қабилийитини тәрәққий әткүзүш, әл тонуш, жәмийәттонуш, тилини, әстә сақлаш қабилийитини тәрәққий әткүзүш, өз алдиға һәрикәт етишкә, илмий тәхминләргә өз пикирини қошушқа, фактиларни дәл кәлтүрүшни билишкә үгитиш.
3. Тәрбийә бериштики мәхсәт:
Тарихий, сәясий - ижтимаий тонуш, Қазақстанлиқ вәтәнпәрвәрлик, инақлиқ, достлуққа тәрбийәләш.
Дәрисниң түри: Йеңи мавзуни чүшәндүрүш
Дәрисни өтүш усули: Экспедициялик сәяһәт дәриси, топ билән коллективлиқ, жүп билән оқуш.
Қош тиллиқ / билингвальлиқ усул/ усул билән чүшәндүрүш
Пәнарилиқ бағлиниш: Дуния тарихи, Қазақ тілі
Пайдилинидиған көрнәклик қураллар:
а/ карта, кроссворд, хронологиялик таблица ә/ көргәзмә уюштуруш / китап көргәзмиси/ б/ интерактивлиқ тақта

Дәрисниң бериши:
І. Уюштуруш пәйти І басқуч «Шыңға шығу» - «Чоққиға чиқиш»
а/Новәтчиниң хәвири, ә/Оқуғучилар зеһнини дәрискә жәлип қилиш, б/Оқуғучиларни 2 топқа бөлүш: 1 - топ «Билим», 2 - топ «Тәләп», Топ башчилирини сайлаш

ІІ. Дәрисниң мәхситини хәвәрләш. ІІ басқуч «Йолға тәйярлиниш»-
«Жолға дайындалу»
Дәрис плани билән оқуғучиларни тонуштуруш.
Ким билимлик болса, мону төпиләрдин, дөңләрдин өтүп чоққиға чиқиду, бу чоққа «Билим чоққиси» - «Білім шыңы» дәп атилиду.
Интерактивлиқ тақтидин һәр бир төпә, басқуч чүшинигини қазақчә, уйғурчә қош тилда беримиз. Топ башчилири баһалаш вариғиға оқуғучиларниң билимини балл бойичә йезип олтириду. Оқуғучилар луғәт дәптиригә қазақчә, уйғурчә сөзләрниң чүшинигини язиду.

ІІІ. Йеңи мавзуни чүшәндүрүш: ІІІ басқуч«Тарихи болжам»-«Тарихий тәхмин».
Китапларни ечип, дәптәргә число язимиз. Оқуғучиларға төвәндики эпиграфни оқуп олтирип, дәрисни башлаймиз.
Улуқ Хитай философи Конфуций ейтқандәк:«Айтқанынды ұмытып қалам, көрсеткенінді есте сақтауым мүмкін, ал өзіме жасауға берсең, мәңгілік мендік болады» дәп сорақларға жавап алимиз. Һәр топқа 2 дин соал беримиз. Соалларға оқуғучилар қазақчә – уйғурчә жавап бериду. І топ соаллири:

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
2 437
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Биринчи дуниявий уруш
Биринчи дуниявий уруш
Алмута вилайити. Уйғур наһийәси, Ават йезиси, И. Искәндәров намидики оттура мәктәп коммуналлиқ мәмликәтлик мәһкимиси тарих пәни муәллими Музапаров Ерлан Семятович
Л. Н. Толстой. Акула
Л. Н. Толстой. Акула
Муәллим: Асипова Русиям
Симфониялик музыка
Симфониялик музыка
Алматы облысы, Ұйғыр ауданы, Дүбін орта мектебі музыка пәни муәллими: Розахунов Владимир Амзахунович
Заманивий муәллим-заманивий дәрис
Заманивий муәллим-заманивий дәрис
Уйғур наһийәси, Чонжа йезиси №5 оттура мәктиви тарих пән муәллими: Садыкова Ранагуль Ибадуллаевна
Көпәйтиш вә бөлүшни тәкрарлаш
Көпәйтиш вә бөлүшни тәкрарлаш
Уйғур наһийәси, Чонжа йезиси №5 оттура мәктәп Башланғуч синип муәллими Важитова Айнурям Садикжановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×