Дефектолог маманның жылдық жоспары
Дефектолог маманның жылдық жоспары
Мектептегі мұғалім - дефектолог
Мұғалім - дефектолог – өзінің кәсіби еңбек ету әрекетіндегі атқарған жұмыстарының қорытындысын шығара білетін, мейірімді, бастамашыл, шығармашылық қабілетке бай, жауапкершілігі мол тұлға.
Дефектологтың міндеттері:
Даму мүмкіндігі шектеулі балалар және жасөспірімдермен оқыту - түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
Балалар дамуындағы кемшіліктің құрылымы мен деңгейін анықтап, балалардың психофизикалық жағдайын ескере отырып топтарды жүйелеу;
Бұзылған функцияларды қалыпқа келтіру(компенсация), дамудағы ауытқушылықты жою мақсатында топтық және жеке сабақтар өткізу
Оқушылардың әлеуметтік бейімделіп, мектеп бағдарламасын игерулеріне жәрдемдесу;
Оқытудың әртүрлі әдіс - тәсілдерін, құралдарын қолдану;
Арнайы және түзету мекемелерінде сабақ беретін пәнінің спецификасын ескере отырып, оқушылардың (тәрбиеленушілердің) дамуындағы кемшілікті түзетуге бағытталған оқыту және тәрбиелеу жұмыстарын жүзеге асыру;
Ата - аналармен (ата - ана орнындағы тұлғалармен) байланыс жұмыстарын жүргізіп, балаларға көмек көрсетудің арнайы әдіс - тәсілдері туралы кеңес беру.
1 Балалардың таным процестерінің даму ерекшелігін тексеру
2 Жазбаша және ауызша сөйлеу тілін, оқу және жазу дағдыларын тексеру
3 Педагогикалық - медициналық - психологиялық тексерістің нәтижесімен танысу
4 Сабақтарға қатысу, оқушылардың сабаққа қатысын қадағалау
2. Түзету - дамытушылық бағыт
1 Балаларды үнемі бақылай отырып, жеке және топтық сабақтарды жүргізу
2 Дамудағы алғашқы кемшілікке байланысты үлгірмеуді болдырмау, алдын - алуға жәрдемдесу
3 Балалардың заттық практикалық іс - әрекетін үнемі ұйымдастыру, қадағалау арқылы дамыта түсу
4 Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлауын қалыптастыру бойынша жұмыстар жүргізу. коммуникативтілігі, өзін қоршаған ортамен өзара іс - әрекетін дамыту
5 Психологиялық және психотерапиялық көмек көрсету жұмыстарына қатысу
6 Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың математикалық білім деңгейін арттыру, оқу - жазу дағдыларын жетілдіру, қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту
3. Ағартушылық - кеңес беру жұмыстары
1 Ата - аналармен жұмыс
2 Педагогтармен, психологпен байланыс жқмыстарын жүргізу
3 Ата - аналар жиналысына қатысу
4. Әдістемелік жұмыс
1 Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану
2 Жеке дамыту бағдарламаларын құру
3 Сабаққа қатысым журналын белгілеу
4 Сабақ жоспарларын құру
5. Дефектолог кабинетін жабдықтау
1 Әдістемелік құралдар көрнекіліктер дайындау, жинақтау
2 Әдістемелік әдебиеттер жинақтау
Мектеп – дефектологы: Ж. Д Салимбаева
Дефектолог маманның жылдық жоспары. жүктеу
Мектептегі мұғалім - дефектолог
Мұғалім - дефектолог – өзінің кәсіби еңбек ету әрекетіндегі атқарған жұмыстарының қорытындысын шығара білетін, мейірімді, бастамашыл, шығармашылық қабілетке бай, жауапкершілігі мол тұлға.
Дефектологтың міндеттері:
Даму мүмкіндігі шектеулі балалар және жасөспірімдермен оқыту - түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
Балалар дамуындағы кемшіліктің құрылымы мен деңгейін анықтап, балалардың психофизикалық жағдайын ескере отырып топтарды жүйелеу;
Бұзылған функцияларды қалыпқа келтіру(компенсация), дамудағы ауытқушылықты жою мақсатында топтық және жеке сабақтар өткізу
Оқушылардың әлеуметтік бейімделіп, мектеп бағдарламасын игерулеріне жәрдемдесу;
Оқытудың әртүрлі әдіс - тәсілдерін, құралдарын қолдану;
Арнайы және түзету мекемелерінде сабақ беретін пәнінің спецификасын ескере отырып, оқушылардың (тәрбиеленушілердің) дамуындағы кемшілікті түзетуге бағытталған оқыту және тәрбиелеу жұмыстарын жүзеге асыру;
Ата - аналармен (ата - ана орнындағы тұлғалармен) байланыс жұмыстарын жүргізіп, балаларға көмек көрсетудің арнайы әдіс - тәсілдері туралы кеңес беру.
1 Балалардың таным процестерінің даму ерекшелігін тексеру
2 Жазбаша және ауызша сөйлеу тілін, оқу және жазу дағдыларын тексеру
3 Педагогикалық - медициналық - психологиялық тексерістің нәтижесімен танысу
4 Сабақтарға қатысу, оқушылардың сабаққа қатысын қадағалау
2. Түзету - дамытушылық бағыт
1 Балаларды үнемі бақылай отырып, жеке және топтық сабақтарды жүргізу
2 Дамудағы алғашқы кемшілікке байланысты үлгірмеуді болдырмау, алдын - алуға жәрдемдесу
3 Балалардың заттық практикалық іс - әрекетін үнемі ұйымдастыру, қадағалау арқылы дамыта түсу
4 Әлеуметтік тұрмыстық бағдарлауын қалыптастыру бойынша жұмыстар жүргізу. коммуникативтілігі, өзін қоршаған ортамен өзара іс - әрекетін дамыту
5 Психологиялық және психотерапиялық көмек көрсету жұмыстарына қатысу
6 Ерекше білімді қажет ететін оқушылардың математикалық білім деңгейін арттыру, оқу - жазу дағдыларын жетілдіру, қоршаған орта туралы түсініктерін кеңейту
3. Ағартушылық - кеңес беру жұмыстары
1 Ата - аналармен жұмыс
2 Педагогтармен, психологпен байланыс жқмыстарын жүргізу
3 Ата - аналар жиналысына қатысу
4. Әдістемелік жұмыс
1 Ерекше білімді қажет ететін балаларды оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану
2 Жеке дамыту бағдарламаларын құру
3 Сабаққа қатысым журналын белгілеу
4 Сабақ жоспарларын құру
5. Дефектолог кабинетін жабдықтау
1 Әдістемелік құралдар көрнекіліктер дайындау, жинақтау
2 Әдістемелік әдебиеттер жинақтау
Мектеп – дефектологы: Ж. Д Салимбаева
Дефектолог маманның жылдық жоспары. жүктеу
Жаңалықтар
Дефектолог мұғалімінің түзету жұмыстарының жылдық жұмыс жоспары
Ерекше білім беруге қажеттіліктері бар балаларға диагнозы бойынша топқа бөлу және түзете - дамыту сабақтарын тиімді әдіс - тәсілдермен ұйымдастыру, дефектологиялық көмек көрсету, әлеуметтік бейімдеу.
Қызықты грамматика (оқу қабілеті төмен оқушылар үшін түзету жұмыстарына арналған)
«Қызықты грамматика» таңдау курсының бағдарламасы - оқу қабілеті төмен балалар үшін түзету жұмыстарына арналып жазылған. Бағдарлама құру барысында даму мүмкіндігі шектеулі оқушылардың ерекшеліктерін (танымдық, психикалық және тұлғалық) ескере отырып
Мектеп басшыларына нұсқаулық "Әдістемелік бірлестік жұмысы"
Мектеп басшыларына нұсқаулық "Әдістемелік бірлестік жұмысы" Әдістемелік бірлестік – мектептегі әдістемелік қызметтің бір немесе бірнеше пән бойынша оқу - тәрбие, әдістеме, тәжірибе – эксперимент және сыныптан тыс жұмыстар жүргізетін құрылымдық
Мектептердегі әдістемелік бірлестіктердің қызметін ұйымдастыру және жоспарлау
Әдістемелік жұмыс – бұл ғылым мен педагогикалық озат тәжірибе жетістіктеріне және оқу - тәрбие жұмысының нақтылы жағдайына сүйене жүргізілген, өзара байланысты іс - әрекеттер мен шаралар жүйесі, ол әрбір мұғалім мен тәрбиешінің біліктілігін, кәсіби
Инклюзивті оқытуды жүзеге асыру мүмкіндіктері» тақырыбында өткізген коучинг - сессия сабағы
Атырау қаласының жалпы білім беретін №6 орта мектептің орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәні мұғалімі Темірғалиева Гүлбақыт Жалғасовна
Ойын элементтері арқылы психикалық дамуы тежелген балалардың танымдық іс-әрекеттері мен сөздік қорларын дамытудың әдіс-тәсілдері
Психикалық даму тежелісі /ПДТ/ дегеніміз ғылымда психика дамуының уақытша артта қалуы деп түсіндіріледі.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.