Білімділер поралы

Проектная работа №1

Проектная работа №1 (Урок 14).
Цели: активизация лексических навыков по изученным темам; совершенствование навыков монологической речи; обучение выполнению проектных заданий.

Оборудование: листы бумаги формата А4 по количеству учащихся; цветные карандаши и фломастеры для оформления проектной работы; грамоты для поощрения авторов лучших работ.

Ход урока
I. Организационный момент
— Good morning, boys and girls! (Good morning, Maria Petrovna!)
— I am glad to see you. (We are glad to see you too.)
— How are you? (We are fine, thanks. And how are you?)
— I’m fine, thank you. Mary, how is your mother? (She is fine, thanks.)
— Alex, is your father OK? (Yes, he is. He is OK.)
— Who is absent today? (All pupils are present.)
— And who is on duty today? (Vova and Masha are on duty today.)
— OK. Let’s start our work. Do you think it is interesting to write a story about our holidays? Let’s do it all together.

II. Проектная работа учащихся. Этап самостоятельного выполнения
(В начале урока учитель объясняет порядок выполнения мини - проекта и раздает ученикам необходимые материалы. В течение трех - пяти минут учащиеся выполняют упр. 1 (рабочая тетрадь, с. 77). Для составления рассказа по теме «Предстоящие каникулы» ученики используют в качестве плана упр. 2 (рабочая тетрадь, с. 77), а текст рассказа и соответствующие иллюстрации изображают на листах бумаги формата А4.)

III. Физкультминутка
— Let’s have a rest and remember our poem.
Hands up! Hands down!
Shake! Shake!
Stand up! On the tiptoes
Turn around. Step aside,
Step left! Step right!
— Sit down, please.

IV. Проектная работа учащихся. Этап представления и защиты
(Ученики выполняют упр. 3 (учебник, с. 32). Необходимо обратить особое внимание учащихся на то, что во время презентации своей работы выступающие должны говорить громко, четко, достаточно быстро и выразительно. В конце урока ученики всем классом выбирают лучшие работы. Авторы самых удачных работ отмечаются грамотами.)

V. Подведение итогов урока
— Our lesson is over. That brings us to the end. Goodbye, boys and girls!
(Учитель хвалит детей за работу и прощается с ними.)

Домашнее задание
Рабочая тетрадь: упр. 11, 17 (с. 15 - 17).

Басқа тақырыптарды қарау
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 119
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 119
Роботтар: 2
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика