Білімділер поралы

Бауырсақтың үйге оралуы

Бауырсақтың үйге оралуы
Бірінші кіші тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Шығармашылық» «Денсаулық»
Кіші сала: «Шығармашылық» Сурет салу. «Денсаулық» Дене тәрбиесі
Мақсаты: Заттарды салыстыру дағдысын дамыту. Балалардың геометриялық пішіндер жайлы білімдерін бекіту; дөңгелек, шаршы, үшбұрыш, тіктөртбұрыш. Ұқыпты жұмыс істей білуге үйрету. Есте сақтау қабілеттерін дамыту, ертегілерге деген қызығушылықтарын ояту.
Көрнекіліктер: Үлестірмелі карточкалар, Воскобович ойыны, интерактивті тақтадағы суреттер.
Сөздік жұмыс: Айлакер, қу

Мотивациялық қозғаушы
Ата мен әженің жылап, балалардан бауырсақты тауып берулеріне көмек сұрағанын көрсетеді.

Ұйымдастырушылық ізденіс
(Бауырсақ соқпақ жолмен домалап бара жатқанын көрсетіледі)
Балалар бауырсақ қайда кеткенін қарайық.
(Таңғалады)
- Балалар мынау не?
- Сәлеметсіз бе, Қоян! Сен бауырсақтың қайда кеткенін білесің бе?
Қоян: Білемін, бірақ сендер ең алдымен маған, мына менің сәбіз бен алмамның қанша екенін санап беруге көмектессеңдер ғана, оның қайда кеткенін айтамын.

Балалар көмектесеміз бе?
(Әрбір баланың алдында жеке карточкалар)
- Қоянда қанша сәбіз бар, санаңдар?
- Қоянда қанша алма бар, санаңдар?
Салыстыру.
- Қайсысы көп, сәбіз бе әлде алма?
- Олар тең болу үшін не істеу керек?

Қоян: Рахмет балалар, маған көмектестіңдер. Бауырсақ қасқырдың апанына қарай кетті. Сау болыңдар!

(Балалардың алдынан Қасқыр шығады)
- Сәлеметсіз бе, Қасқыр! Сен бауырсақтың қайда кеткенін көрдің бе?

Қасқыр: Көрдім, бірақ айтпаймын, ең алдымен мынаның не екенін тауып беріңдер.

Ойын:«Төлдерін тап»
Мақсаты: Үй жануарлары туралы білімдерін бекіту.

(Әуен қосылады)

Қасқыр: Рахмет балалар, маған көп көмектестіңдер. Енді Бауырсақтың қайда кеткенін айтайын. Ол Аюдың апанына қарай кетті.
Сау болыңдар!

(Балалардың алдынан Аю шығады)
- Сәлеметсіз бе, Аю! Сен бауырсақтың қайда кеткенін білесің бе?
Аю: Білемін, бірақ сендер ең алдымен менің тапсырмамды орындаңдар, мынау қандай ертегілер?

Аю: Рахмет, балалар! Маған көп көмек бердіңдер. Бауырсақ Түлкінің ініне қарай кетті. Жол болсын!

(Балалардың алдынан Түлкі шығады).
- Сәлеметсіз бе, Түлкі! Сен бауырсақтың қайда екенін білесің бе?
Түлкі: Әрине, білемін!
Бірақ, оның қайда екенін
айтпаймын, ең алдымен менің тапсырмамды орындаңдар, сосын ойланып көремін. Мынау үзінді қандай ертегілерден алынған және немен аяқталғанын мазмұндап беріңдер?

Түлкі: Рахмет балалар, сендер менің тапсырмамды жақсы орындадыңдар, сол үшін мен сендерге бауырсақты қайтарып беремін. Сау болыңдар!
(Бауырсақты атасы мен әжесіне қайтарады).
Балалар топқа оралатын кез келді

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 39
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 39
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика